Welke leeftijd hebben jullie?

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ik ben 58 en ga al ongeveer 20 jaar naar dvp's.
In het begin mc,maar sedert zo'n 10 jaar zc :D
Zou niet weten of ik nog met condoom kan klaarkomen.
Ga het in ieder geval niet meer proberen.

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Ik ben 57. Op mijn 26e voor het eerst naar een privé huis geweest.
Laatste 15 jaar alleen maar rubberloze dates wel of niet betaald.
Rubber is voor onder de auto zei een vriend laatst tegen mij.
Nu 1,5 jaar twee vaste betaalde dames (35 en 39) die zonder doen (naast mijn vrouw).
Soms met een pilletje en soms zonder.

Milflovah

Snuffelaar
2 feb 2022
2
0
31 jaar.
Tijdens mijn aller eerste relatie op mijn 18e, toen het op zijn eind was, vreemdgegaan met een DvP. Uiteindelijk kreeg ik de smaak te pakken en ging ik soms, voordat school begon, even langs de wallen haha.

Ik val vooral op rijpere vrouwen merk ik.

Sindsdien af en aan DvP's bezocht, naar sexcinema's gegaan op swinger sites, tinder, facebook.

Heb een soort van harem opgebouwd van meiden die ik allemaal neuk.. echter heb ik tot nu toe nooit een DvP durven te neuken zonder condoom..

Laat mij wel altijd pijpen zonder... maar lijkt mij ergens ook kicken.

Zijn jullie nooit bang? Een soa is een paar pilletjes of prikje en weg.. maar HIV is weer een andere koek.

Sjoerd82

Toogplakker
1 feb 2016
60
7
Ik ben 35 jaar. Toen ik 21 jaar oud ben ik voor het eerst naar een DVP gegaan en de afgelopen zes jaar ben ik steeds vaker bare gegaan.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik ben er 36 ... eerste bare was op 24, een studentje in Alhambra van 21
.zalige tijden... we worden oud :roll:

robby

Snuffelaar
26 sep 2015
15
0
ik ben nu 56, de eerste keer was bij een dame die normaal op de achterdam(alkmaar)
maar ze zat toen tijdelijk even in leeuwarden omdat er even geen plek was na haar vakantie
ik was bij haar binnen, en ik was heerlijk bij haar gekomen.
vroeg ze of ze mee mocht rijden naar alkmaar, want met de bus was ook een heel gedoe elke keer
dat vond ik geen probleem , ze douwde mijn weer teug op het bed, en bogon opnieuw te lekker te zuigen om hem stijf te maken
daarna ging ze zo spontaan zonder boven op mij zitten en lekker klaar te rijden, vervolgens zij ik nog netjes dat ik ging komen ....
maar de hele lading belande in de kinderkamer
dat ze daarna weer terug was in alkmaar hebben we het daarna altijd zonder gedaan , helaas na een paar maanden was ze voorgoed
naar haar vaderland gegaan. dit was is zeker al een jaartje of 25 terug
daarna af en toe het zonder gedaan, maar meestal met

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Ben 46 en getrouwd, sinds mijn 20 wandel ik al, (toen ook nog vrijgezel)
Laatste jaren alleen suikernichtjes en dames die reageren op mijn adv op sexjobs

13 mei 2015
1.163
462
Ben intussen net voorbij de zestig en wandel al sinds mijn 34ste, toen het in mijn huwelijk zeer slecht ging.
In mijn 2de relatie ook wel verschillende dates gehad en nu in mijn 3de relatie is het een gewoonte geworden om gemiddeld 1 tot 2 maal per maand mijn zaadjes te lozen op een ander! ;)

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Begin de 40, doe dit al vanaf mijn 18, eerst cinema, ramen, nadien clubs,dvp, ..

Haal mijn kick toch wel uit amateur dames die het gewoon doen uit geilheid en hou wel van een bare gb.

Zit nu wel in een fase dat ik weer meer clubs bezoek.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Net 61. Afgezien van wat gerommel in een sexbioscoop een eerste niet-relatie sexavontuur met een stel via een advertentie in Candy op mijn 25e (onbetaald, nzc). Eerste DVP's in een opensex club in amsterdam net 29, kort daarna eerste raamdame bezoek (alles met cd). Jaartje of 2-3 regelmatig raamdames (alkmaar). Dan ca 10 jaar alleen sex binnen vaste gewone relatie. Vanaf 43e weer dvps (muv een enkele keer een raamdame) alleen gangbangs. Vanaf mijn 45e weer fanatiek raamdames. Maar 1e keer bare ik schat 47e. Paar jaar met en zonder door elkaar (omdat ik ook verslingerd was aan een vaste dame die alles alleen met deed). Toen die weg was vanaf mijn 52e een jaar of 8 alleen zonder (raamdames) (misschien een paar gewone gangbangs met).
Nu sinds bijna een jaar dus vanaf 60 jr weer overwegend met cd, omdat al mijn enigzins favoriete nzc (raam)dames opgehouden zijn /alleen nog met cd neuken / hun prijs voor nzc (bijna) verdubbeld hebben. Enkele bare GB dan nog en één bare raamdame waar ik wekelijks kom als ze niet weer eens met vakantie. In het begin vorig jaar was het weer opnieuw met cd neuken erg wennen (bij pijpen maakt het me niet eens zoveel uit). Inmiddels weer asrdig gewend, het voordeel is dat het aanbod natuurlijk veel groter is. Daarom heb ik voor bare ook geen overdreven extra prijs over (70-85 euro totaal, 100 evt als er een aantal andere extra's bijzitten. Gangbangs max 150. Vanwege die gierigheid kom ik ook eigenlijk nooit bij priveontvangst, misschien eens een cumdump of vluggertje proberen? Masr over die prijzen zijn andere topics…

JJkijkt

Toogplakker
20 aug 2018
79
26
Pas 31. Ben zelf niet heel sociaal in de zin van flirten of relaties geweest dus dit is een ideale oplossing. Af en aan zonder rubbertje. Ik was rond mijn 23 begonnen met "wandelen" toen nog bij privehuizen in Rotterdam en Den Haag en langzaam aan meer prive ivm dat het makkelijker was voor de nzc optie.

aloe

Toogplakker
16 jun 2015
28
6
Ik ben 42 nu, begonnen op mijn 16e in Eindhoven meer uit nieuwsgierigheid (verslaving was daar begonnen). Dat betekent dat ik alweer 26 jaar wandel, met een paar rustige periodes. Mijn eerste bare ervaring was met de kleine meid uit Hongarije (naam kwijt) op de Achterdam in Alkmaar. Ze stelde het zelf voor, en vanaf dat moment was ik verkocht. Nu af en toe met, af en toe zonder condoom en het liefst anaal. In april syfillis gehad, daar was ik van geschrokken. Maar daar is het bij gebleven gelukkig. Mijn laatste date was gisteren, en dat was de beste date uit mijn wandelcarriere en in de top 3 overall, check mijn post München bij Duisland prive ;)

Gr. Aloe

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ben 58 en altijd op zoek naar nieuwe bare contacten.
Kijk dagelijks op RL.
Oud of jong,maakt mij niet uit.
Als ze maar bare aanbieden.
Ze moeten er wel een beetje goed uitzien.

Terug
Naar boven