Welke huizen zijn het meest bij gebleven

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dus zo`n lieverdje was dhr Bik nu ook weer niet, typisch voorbeeld waarom de sex bussiness
een slechte reputatie heeft op dit gebied.
Dat wist je toch ook wel? Ik schat jou best intelligent in hoor GertG.
Ik was niet van alles op de hoogte.
Belasting ontduiken heb ik geen enkel probleem mee.
Ik heb aardig wat eelt op mijn ziel wat de hufterigheid van de BD betreft.

Vrouwen in een afhankelijke positie belazeren zijn waardeloze streken.
Dat wist ik niet. Terecht dat Bik daarop is aangesproken.

Voor mij was het een gezellige bende. Weet zeker dat ik niets met uitgebuite dames te maken had.
Vrouwen zijn voor mij meer dan neuk plezier. Heb dagelijks beroepsmatig met vrouwen te maken.
Ze zijn me allemaal even lief. Geef ze een luisterend oor en je krijgt heel veel aandacht terug.

Jammer er zulke plekken niet meer zijn, of iemand nog wel tips hiervoor
Het is echt vergane glorie.
Wees blij dat je het nog hebt meegemaakt.
Ik moest lachen om de dame die hem er zo in deed zonder rubber.
Dan weet je meteen hoe lekker dat is. Je bent in een keer verslaafd aan NZC.

Ron klaar

Toogplakker
18 jun 2023
27
22
In Den Haag in de prins hendrikstraat, was de trap op naar boven , weet ik nog en de uitbater had jaguar dus die pikte ook zijn graantje mee. Dat mag ook. dames waren vaak jong en bloed mooi.
In principe alles mc maar op de kamer was tegen een redelijk bedrag heel veel mogelijk.
Weet alleen niet hoe het bordeel heten. Ga nog even zoeken.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Leuk voor die historie, die naam.
Die tent zal niet meer bestaan.
Goede bordelen zijn er vrijwel niet meer.

In Amsterdam was Chatterly een topzaak. Bloedmooie meiden die zich zonder lieten neuken.
Life shows waarbij een mooie meid zich flink liet uitwonen voor het publiek.
Er was een dame bij die helemaal aan mijn ideaal beeld voldeed.
Ze ging op verzoek mee naar de kamer. Wat een heerlijkheid.
Er werd veel en goed geneukt. Chatterly adverteerde nooit.

De club werd gebeld door een bekend Amsterdams hotel.
Het hotel miste een gast. Of hij misschien bij Chatterly was geweest?
Dat klopte aardig. Het beviel hem zo goed dat hij er al vier dagen "logeerde"
Alles kon wie bereid was er voor te betalen. Chatterly is al jaren gesloten.
Best bewaarde geheim hoe ze aan al die mooie meiden kwamen.

Wie een echt klassiek bordeel in Nederland zoekt zal moeite hebben iets te vinden wat er op lijkt.
De meeste zaken zijn een soort privé huizen met voorstellen van de dames.
Casa Cherda in Den Haag komt nog het dichtste in de buurt.

wimmie2000

Toogplakker
11 aug 2021
67
75
In Den Haag in de prins hendrikstraat, was de trap op naar boven , weet ik nog en de uitbater had jaguar dus die pikte ook zijn graantje mee. Dat mag ook. dames waren vaak jong en bloed mooi.
In principe alles mc maar op de kamer was tegen een redelijk bedrag heel veel mogelijk.
Weet alleen niet hoe het bordeel heten. Ga nog even zoeken.
Prins Hendrikstraat waren er twee eentje aan het eind bij de Waldeck Pyrmontkade met bar en drank, is nu een Thais massage huis.
En de tweede zat voorbij het Prins Hendrikplein aan de rechterkant idd met veel jonge meisjes was een prive huis en daar moest je de trap op.

Maar ja je had zoveel in Den Haag vroeger, Groot Hertoginnelaan de Continental daar tegenover nog een prive
huis. Daar om de hoek in de Valeriusstraat een prive huis. Op de Boetzelerlaan een prive huis. In de Antonie Heinsiusstraat ook een
prive huis. In de stad achter de Parkstraat geloof de Willemstraat ook een grote club geloof dat die International hete. Op Scheveningen
in de Helmstraat een club, Stevinstraat een prive huis en overal avonturen beleeft met en zonder condoom. Allemaal vergane glorie,

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Jammer dat vooral de echte bordelen zijn verdwenen.
Daar heerste vaak een broeierige sfeer met meiden die er lekker hoerig uitzagen.
Gek genoeg heeft de opheffing van het bordeelverbod bijgedragen aan het verdwijnen van bordelen.
In Berlijn zijn nog een paar degelijke bordelen. Duitsland kent de sauna clubs maar dat zijn niet echt bordelen.
Babylon komt aardig in de buurt ook door de manier waarop de dames zich kleden en gedragen.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
YabYum, de FlamingoClub, het imperium van Jan Bik, Sauna Diana in Zundert .....wow .... is er nog wat van over....nee.

Was mooi om mee gemaakt te hebben!

Terug
Naar boven