Welke erectiepillen?

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Wie kan mij zeggen welke erectiepillen jullie gebruiken voor de mensen die epilepsie hebben?
Want ik heb epilepsie en ik neem bepaalde medicatie in waardoor ik dus geen stijve krijgen hoe graag ik het ook wil.
Mijn huisarts heeft er mij is voorgeschreven maar nog lukt het mij niet om altijd een stijve te krijgen.

Eventueel ook om blijven door te gaan dat hij meerdere keren stijf wordt.

Voormalig lid 35364

Toogplakker
18 jan 2023
80
41
Toch kan je hiervoor het beste naar je huisarts gaan.
En ja meerdere keren sommige kunnen het anderen niet.
Ikzelf kan het ook niet.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Ik was donderdagavond/nacht naar een outdoor sluit feestje gegaan en al die mannen bleven maar gaan en spuiten. Waar ze het allemaal haalde hun zaad 🤷🏻.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
gewoon allemaal proberen en kijken wat het beste werkt. nu je aangeeft al andere medicatie te gebruiken zeker een arts raadplegen. voor je het weet brand je een gat in je lever over krijg je bindingen in je bloed of bijwerkingen die elkaar versterken zit je allemaal niet op te wachten

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Ik wil vooral dat het niet vecht met de medicatie van epilepsie.

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
Ja ga vooral medisch advies vragen hier op dit forum... Misschien heeft Baley nog wel een kruidenzalfje voor je :ROFLMAO:

Serieus, dit soort vragen leg je voor aan je apotheker of huisarts.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Ja weet ik langs de ene kant wel, en dat gaat ook gebeuren, maar misschien zijn er hier nog met hetzelfde probleem Alex the great. Raad vragen kan nooit geen kwaad ;).
Mijn neuroloog die is pas terug woensdag in het ziekenhuis en heb gevraagd dat die mij dan is even kan bellen.

Voor sommige is het misschien geen probleem voor een erectie te krijgen, maar voor andere dus wel. En zeker als je dan naar een dvp gaat wil je wel dat hij in actie schiet ;).

edja72

Toogplakker
12 sep 2022
180
138
Ik was donderdagavond/nacht naar een outdoor sluit feestje gegaan en al die mannen bleven maar gaan en spuiten. Waar ze het allemaal haalde hun zaad 🤷🏻.

veel kwak spuiten wil ik ook wel, vooral nu ik een dame hebt die van warme zaad houdt

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Als alles bij mij werkt zoals het zou moeten is mijn zaad toch na 3x volledig op hoor.... Ik weet niet waar andere het blijven halen 🤷🏻.

edja72

Toogplakker
12 sep 2022
180
138
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

top ga het eens proberen

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven