Welke dame kan ik zwanger maken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tietenlikker27

Toogplakker
16 feb 2023
63
51
Je doet een dvp kwaad er mee, of vind je dat niet belangrijk? Zal wel niet, ik snap nu dat jij een ex heb, JIJ HEB GEEN RESPECT VOOR DAMES.
Met alle respect dit is een nzc forum, wat praat je over respect. Trouwens ik zie vrouwen als kleine kinderen in het algemeen is niet dat ik een vrouw hetzelfde respect geef als man bv

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Ik ben zeer ruimdenkend, maar dit gaat mij ook echt véél te ver! Niet alleen de wens, maar ook het gebrek aan respect voor vrouwen en het kind. Het kind, dat op latere leeftijd misschien iets gaat ontdekken waar het doodongelukkig van zou kunnen worden. En dat alleen maar om iets van de bucketlist af te kunnen strepen.... Ziekelijk gedachtenpatroon 😤

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
tietenlikker27 is meer een aandachtstrekker, als dat zo is dan lukt het hem.
We worden allemaal door hem getriggerd.
Als het echt is wat hij denkt/schrijft dan medelijden met zijn ex en de dvp die
hij zo gek krijgt. (hopelijk niemand die erin trapt)

Peter1207

Toogplakker
3 jan 2025
88
43
Met alle respect dit is een nzc forum, wat praat je over respect. Trouwens ik zie vrouwen als kleine kinderen in het algemeen is niet dat ik een vrouw hetzelfde respect geef als man bv
Jij snap het niet, hoe dom ben je dan, JIJ HEB GEEN RESPECT VOOR EEN DVP OM ZWANGER TE MAKEN, DAT BEDOEL IK , GA MORGEN NAAR EEN PSYCHIATER MISSCHIEN KAN JE NOG GEHOLPEN WORDEN, MAAR IK DENK VAN NIET .

tietenlikker27

Toogplakker
16 feb 2023
63
51
Wat een bekrompenheid lees ik allemaal. Alleen omdat ik er anders over denk. Sorry maar volgens ik leven wij in Nederland en sta ik vrij om een eigen mening te hebben en te denken en doen wat ik wil zolang ik daar niemand kwaad mee doe

tietenlikker27

Toogplakker
16 feb 2023
63
51
Terwijl jullie hier allemaal haat om mei gooien, heb ik al wat reacties terug mij vrouwen die graag een kinderwens hebben. Als ik alles logisch bekijk is het zwanger maken van dvp inderdaad niet makkelijk. Maar als iemand een kinderwens heeft en ik die wens kan vervullen door natuurlijke inseminatie dan ben ik de eerste die zich aanbiedt
Geweldige website overigens

Peter1207

Toogplakker
3 jan 2025
88
43
Terwijl jullie hier allemaal haat om mei gooien, heb ik al wat reacties terug mij vrouwen die graag een kinderwens hebben. Als ik alles logisch bekijk is het zwanger maken van dvp inderdaad niet makkelijk. Maar als iemand een kinderwens heeft en ik die wens kan vervullen door natuurlijke inseminatie dan ben ik de eerste die zich aanbiedt
Geweldige website overigens
Je blijft dom , en je liegt ook nog eens dat andere vrouwen van jouw een kind willen!!

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Jezelf laten steriliseren kan ook een manier zijn om aan iets anders en zinvollers te kunnen gaan denken 😂

tietenlikker27

Toogplakker
16 feb 2023
63
51
Zijn vader had zijn kwakie op de kachel moeten spuiten was het met een sisser afgelopen. Nu zitten wij hier met een domme lullo.
Nou dat vind ik wel te ver gaan haar over mijn vader.... Maar goed ik heb het gevoel dat ik hier met een overgevoelig type aan het kletsen ben

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Dat is nog erger.. toch best intelligent zijn, en dan nog zo'n onzin uitkramen..
Je moest eens weten .. Ik werk voor een univ en kom dagelijks in contact met hoog tot zeer hoog opgeleide mensen. Velen zijn oerdom en wereldvreemd als mens buiten hun ingestudeerd vakgebied. Zels binnen hun veronderstelde competenties is het vaak verrassend ondermaats. Titels, functies en studies zijn geen enkele garantie voor intelligentie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven