Welke dame kan ik zwanger maken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tietenlikker27

Toogplakker
16 feb 2023
63
51
Ik bewandel deze hobby nu al decennias en heb van alles en nog wat meegemaakt. Gedreven door nieuwsgierigheid en avontuur, heb ik wegen bewandeld die anderen misschien niet durven te betreden. Niets lijkt mij meer te kunnen verrassen. Toch sluimert er een gedachte die me niet loslaat, een gevoel dat steeds meer de kop opsteekt... namelijk Ik zou graag nog wel eens een dame zwanger willen maken. Lijkt me toch kicken!!

Deze passie die me al enig tijd inspireert en uitdaagt wil ik graag verwezenlijken. Het idee van het creëren van nieuw leven met een dame die je niet kent, een sekswerker notabene. Het al dan niet zien opgroeien van een kind dat een deel van mijn ziel draagt, is iets dat me intrigeert en het jagen van deze behoefte voelt als een avontuur op zich.

Ik vraag me soms af: zijn er mensen die deze passie delen? Die openstaan voor een dergelijk uniek avontuur?

Als er dame is die dit aanspreekt of je kent een dame die dit avontuur begrijpt, laat me weten. Misschien delen we meer dan alleen een idee; misschien bouwen we samen aan iets onvergetelijks.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
85
97
Er zijn hiervoor meer mogelijkheden dan je denkt maar dan moet je het meer in de BAM hoek zoeken of stellen die een kinderwens hebben en een donor zoeken. Met sexwerkers lijkt het me onmogelijk want als ze al zwanger zouden raken dan kunnen er legio vaders zijn.

https://www.grootverlangen.nl/index.php/spermadonor-gezocht-rubriek

Er zijn wel meer websites. De meesten willen natuurlijk IVF maar er zijn er ook wel te vinden voor natuurlijk. Bedank wel dat je dan ook voor alle kosten van het kind kan op draaien dus het kan een duur avontuur worden.

tietenlikker27

Toogplakker
16 feb 2023
63
51
Als je zoiets wilt, ben je ziek in je kop.. sorry.
Tja tis maar hoe je het bekijkt. Er zijn mensen die hoerenlopers ziek in de kop vinden of homos, of transgenders of klimaatgekkies, er is altijd wel iemand die er wat vindt. Ik vind dat iedereen maar moet kunnen doen wat ze niet kunnen laten zolang ze maar een geen ander tot last zijn. Immers ik doe er niemand kwaad mee.

tietenlikker27

Toogplakker
16 feb 2023
63
51
Er zijn hiervoor meer mogelijkheden dan je denkt maar dan moet je het meer in de BAM hoek zoeken of stellen die een kinderwens hebben en een donor zoeken. Met sexwerkers lijkt het me onmogelijk want als ze al zwanger zouden raken dan kunnen er legio vaders zijn.

https://www.grootverlangen.nl/index.php/spermadonor-gezocht-rubriek

Er zijn wel meer websites. De meesten willen natuurlijk IVF maar er zijn er ook wel te vinden voor natuurlijk. Bedank wel dat je dan ook voor alle kosten van het kind kan op draaien dus het kan een duur avontuur worden.
Hey bedankt voor de info, maar ik wil natuurlijk geen spermadonor zijn. Best wel handige website, kan gewoon die mensen mailen en voorstellen om gewoon seks te hebben. Maar het liefst heb ik wel sekswerker, klopt je weet nooit of je de vader bent, maar dat is juist die kick die ik zoek.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Sommige sex werkers proberen ook wel eens mannen te verleiden om zonder te neuken. Maar dan zit er vaak een reden achter om een verblijfsvergunning te krijgen of om financieel er beter van te worden.

tietenlikker27

Toogplakker
16 feb 2023
63
51
Natuurlijke inseminatie in co(um)ming . Geweldig website!!

Bijlagen

• IMG_20250122_191504.jpg
    IMG_20250122_191504.jpg
    269,2 KB · Weergaven: 208

tietenlikker27

Toogplakker
16 feb 2023
63
51
Foliumzuur echt waar, wat is dat precies en waar is het voor? Ik zou zeer zeker nog wel 2 of 3 erbij willen

tietenlikker27

Toogplakker
16 feb 2023
63
51
Ben het vaak niet eens met Ferry73 maar hier slaat hij de spijker wel op zijn kop! (y)
Ja snap ik is ook een hele logische manier en safe manier van denken. Echter A ik heb al kinderen met mijn ex en B dit is juist een bewust pad die ik wil gaan behandelen, ik heb alles al gezien qua seks al mijn lusten kunnen botvieren behalve dit nog

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Maar je hebt toch al kinderen verwekt bij je ex?
Dan is die wens dus al vervuld.
Dit is een herhaling alleen bij andere dame waarbij niet aan het kind wordt gedacht.
Erg zelfzuchtig, egoïstisch.

tietenlikker27

Toogplakker
16 feb 2023
63
51
Ik denk niet dat je bij mij begrijpt. Dat is een aanname die je maakt. Zeker denk ik aan het kind en ik wil hem/haar dan ook een goede toekomst bieden. Waarom zou het kind perse een slechte toekomst tegemoet zien omdat zn moeder een hoer is. Zijn genoeg stumpers voortgekomen uit de meest christelijke familiies

Peter1207

Toogplakker
3 jan 2025
88
43
Tja tis maar hoe je het bekijkt. Er zijn mensen die hoerenlopers ziek in de kop vinden of homos, of transgenders of klimaatgekkies, er is altijd wel iemand die er wat vindt. Ik vind dat iedereen maar moet kunnen doen wat ze niet kunnen laten zolang ze maar een geen ander tot last zijn. Immers ik doe er niemand kwaad mee.
Laat je nakijken, je bent nog zieker dan ziek. Heb je wel eens na gedacht wat een dpv er van vindt? Ik denk het niet.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
namelijk Ik zou graag nog wel eens een dame zwanger willen maken. Lijkt me toch kicken!!

Deze passie die me al enig tijd inspireert en uitdaagt wil ik graag verwezenlijken. Het idee van het creëren van nieuw leven met een dame die je niet kent, een sekswerker notabene. Het al dan niet zien opgroeien van een kind dat een deel van mijn ziel draagt, is iets dat me intrigeert en het jagen van deze behoefte voelt als een avontuur op zich.
Vindt het een rare gedachte, je kunt beter een vriendin zoeken die ook een kind wilt, zodat er meer kans is dat die gewilt is.

Peter1207

Toogplakker
3 jan 2025
88
43
Je doet een dvp kwaad er mee, of vind je dat niet belangrijk? Zal wel niet, ik snap nu dat jij een ex heb, JIJ HEB GEEN RESPECT VOOR DAMES.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven