Welke club??

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
A.s zaterdag wil ik met mijn vriendin (die er eindelijk ook aan toe is :cool:) naar eeen club gaan.
Waarbij ik het geil zou vinden om mijn vriendin met een of meerdere andere man(nen) te zien, een partnerruil met stel zou leuk zijn maar mag ook gewoon man alleen zijn.

We twijfelen alleen tussen een aantal clubs, in het verleden ben ik al eens in Oase in Ammerzode geweest maar dat was echt een tegenvaller (oude mannen, weinig volk).

We willen een dagje Amsterdam combineren met:
PartyPlayers.
Showboat
of
Club Paradise.

Of als deze 3 niet aan te raden zijn naar Belgie uitwijken:

Club Amai (niet echt parenclub aangezien er verwachting is dat de vrouw van stel actief open staat voor mannen alleen), wel kwa "wens" een optie.
of
Club Eros.

Wie heeft de gouden tips betreft de clubs? bij voorkeur een club waar mannen alleen ook toegestaan zijn, en eventueel nog tips.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
De drie die je noemt zijn prima. showboat en Club Paradise hebben denk ik wat meer single mannen dan Partyplayers en zijn beide binnen ook netjes. (Dit was een tijdje terug zo) partyplayers ken ik alleen van de gangbangs overdag.
De Erotische sauna Azzurra in Beuningen is ook prima voor wat actie. Mannen genoeg ook op zaterdag, dan zijn er gelukkig ook wat meer koppels. Dit vindt ik zelf wat meer een echte neuk tent en buiten in de serre hangt vaak een groep stamgasten. In Amsterdam is ook een leuk Erotisch cafe Same Place waar wel eens wat gebeurd in t kleine keldertje. Gewoon alles eens bezoeken is mijn advies. Enjoy!!

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Oke! Bedankt alvast, weet iemand ook of in welke van de eerstgenoemde clubs ook levendigheid is, en of er verschil zit in het "volk" dat in de deze clubs komt of is dit vrijwel gelijk (leeftijd enz).

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Ik ken alleen club Amai als Belg. Er zijn veel single mannen in verhouding. Voordeel is wel dat alle koppels open staan voor seks met single mannen. Zo heb je geen zwerm mannen achter je aan als je naar de speelruimtes begeeft. In veel Belgische clubs waar tegelijk koppels en single mannen komen zijn er zo weinig koppels die met mannen alleen willen dat de weinige die daartoe bereid zijn overspoeld worden. Je leest misschien best een het gastenboek en vooral de principes. In elke club is de regel "met condoom" tenzij beide partijen er bewust voor kiezen zonder condoom te vrijen. Meeste kans op zonder is in België wel in club Amai denk ik. Als je vriendin nog nooit een club bezocht heeft en overhaald werd is het misschien wel raadzaam eens terrein te verkennen in de club met enkel koppels ? Ik ken natuurlijk uw vriendin en haar wensen niet.

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Als ze echt geil is staat ze zeker wel open voor bare, mits het een goede klik is.

Amai was ook mijn eerste gedachte, maar aangezien dat we de avond /dag willen beginnen met uiteten, shoppen enzo in Amsterdam leek mij een club in de buurt van Amsterdam makkelijker, maar wie weet.

Maakt het kwa club nog uit wat voor volk het trekt? In Oase destijds waren slechts weinig bezoekers en de gene die er waren (mannen) waren 60+ die het uiterlijk niet heel belangrijk vonden…

In Showboot is Caribbean party, neem aan dat dat ander volk trekt dan een herfst event in club Paradise of de avond in Amai.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Er zijn veel single mannen in verhouding.
Niet mee eens. Amai heeft een deurbeleid (als enige club in België, denk ik) qua single mannen: er worden 2 single mannen binnen gelaten per aanwezig koppel, of 3 tijdens een gangbang (2de en 3de woensdag).

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
If you want a good evening for your girlfriend particularly if it is a first toe in the water.
In Nederlands go to Fun 4 Two the best swinging club in the world.
Saturdays have a lot of couples visiting a place like this for the first time.
Downstairs if you chat at the bar or dancefloor with nice couples it is easier for your girlfriend to relax.
Almost all the couples we have good contacts with started with flirting downstairs.
Also on Friday in the Fun it can be the best for sex .Each Friday has a different theme .

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Sorry
Fun is the best for a first timer.
In Belgium the best club continues to be Acanthus.
On Saturday only couples.
Again a nice club with good attractive couples unlike Amai which has older and less attractive guests usually.
Both clubs on Saturdays only couples.
But remember that downstairs, flirting leads to fucking upstairs.
Bareboy

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
unlike Amai which has older and less attractive guests usually
Disagree. I don't think you've been there, at least not the last few years. Amai also never has couples-only days.

Also understand that your opinion ("Acanthus is the best") is subjective, not a fact.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
It is true that my wife and myself have not been in Amai for a few years. But she was unhappy with the selection of guys and couples.
Too many fat guys!!
Also when she was having sex guys were bullying her at the same time. A lot of girls don't want a dick slapping in the face while she is fucking someone else !
But we prefer a club with attractive couples as then there is someone for both of us.
So Fun 4 Two and Acanthus remain our favorites.
In the past there was probably the favorite club of Belgium for bare and beauty.
Club Z
unfortunately it burnt down
Our first couples club.
Bareboy

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Dank voor de reacties! Het gaat club Amai worden na voor en tegens afwegen komt deze het best in de buurt aangezien we niet persee koppel/koppel zoeken.

Of er gelijk al bare in zit durf ik niet te voorspellen maar het zal sowieso spannend gaan worden 😅

Nog tips voor club Amai??

Laatst bewerkt:

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Jawel, tot 2 uur voor sluitingstijd. Maar het is erg druk op zaterdag dus als je een locker wilt in de kleedkamer voor koppels, dan kan je best op tijd zijn. Anders krijg je een locker in de mannenkleedkamer of een sportzak voor je kleren.

Sugardad1

Toogplakker
25 feb 2019
66
6
Je zou ook naar Azzurra in Beuningen kunnen gaan, of naar club Monique, daar heb ik goede ervaringen opgedaan.

Terug
Naar boven