Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
40 jaar geleden was dat nog illegaalIn gedachten spuit ik Wendy van Dijk al 40 jaar vol
Ja ik heb een aantal BN-ers geneukt ja. Uit discretie zal ik hun namen niet noemen, maar 3 hebben in GTST gespeeld, 2 waren aan het begin bij Hollands next top model, 2 actrices en nog een paar tegenwoordig influencers.Ben benieuwd wie hier bekende Nederlander of Belg heeft geneukt en welke
Ja ik heb ook iemand uit Goede Tijden geneukt. Uit de begintijd. Ik kende haar eigenlijk niet want ik keek dat programma niet. Maar zij was toch wel bekend en kwam ook op andere manieren in het nieuws. Dus toen ik haar ontmoette wist ik wel vaag dat ze bekend was, maar niet precies wat.Ben benieuwd wie hier bekende Nederlander of Belg heeft geneukt en welke
Oeps en ze is nu 52….In gedachten spuit ik Wendy van Dijk al 40 jaar vol
Ik ben helemaal niet vermogend, maar mocht op dezelfde opleiding vertoeven als één van de genoemde dames.@Diamond
Hoe heb jij die dames ontmoet dan?
Ik ben zelf een heel vermogende man, maar heb niet de connecties.
Kun je nagaan hoe weinig TV ik kijk dat ik zelfs dat niet wist. Sex in the City inderdaad ook nooit gekekenSarah Jessica Parker is niet van Friends, maar van Sex in the City. Maar goed, we dwalen af.
Oeps en ze is nu 52….![]()
Het gaat niet zozeer om vermogend. Zou jij ook we moeten weten. Het gaat om de combinatie van je uiterlijk (die iemand aantrekkelijk moet vinden) uitstraling, zekerheid en babbel (weet wat je zegt en wanneer. En weet ook op de juiste momenten je mond te houden).@Diamond
Hoe heb jij die dames ontmoet dan?
Ik ben zelf een heel vermogende man, maar heb niet de connecties.
1 dame is zeer zeker per behandeling te boeken geweest. Dat is de dame die heeft meegedaan aan Hollands next tm Ze werkte vooral in het Noorden. Zo heb ik haar leren kennen, en heb daarna nog prive met haar 'gedate' een paar maanden.Ik ben helemaal niet vermogend, maar mocht op dezelfde opleiding vertoeven als één van de genoemde dames.
En nee, 'ze was er niet vies van'
Zag er trouwens een stuk beter uit toen, kan ik je zeggen
Moraal van het verhaal: Met geld kan veel, maar niet altijd alles. Voor zover ik weet is een flink deel van de genoemde dames nooit per handeling of per uur te boeken geweest.
Veel vermogende mannen zijn dat vaak niet 'door wat ze kunnen' maar 'door wie ze kennen'. Niet persoonlijk bedoeld dus, maar ik gok zo dat het met je connecties wel snor zit![]()