Wel of niet bare

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Dat een lid van dit forum zich afvraagt of de betreffende dame wel bare doet terwijl dit niet expliciet in de advertentie staat. En dan bedoel ik dat de dame in kwestie wel bare doet met een klant als er naar gevraagd wordt.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Bij een twijfelgeval of de dame aan baresex doet. B.v. omdat de dame op een foto staat waarbij ze gepenetreerd wordt door een lul zonder condoom. Dit terwijl bij de mogelijkheden niet staat aangegeven dat de dame aan intiem zonder condoom doet.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Bareneuker zei:
Bij een twijfelgeval of de dame aan baresex doet. B.v. omdat de dame op een foto staat waarbij ze gepenetreerd wordt door een lul zonder condoom. Dit terwijl bij de mogelijkheden niet staat aangegeven dat de dame aan intiem zonder condoom doet.

Een foto waar duidelijk te zien is dat ze zonder condoom gepenetreerd word , zou een indicatie kunnen zijn dat ze ook zonder doet.
Het is geen garantie!

De meeste dames adverteren niet openlijk met NZC service.
Als je bij haar bent kan je het allicht vragen.

Mvg

Naked

john.smit

Snuffelaar
24 jun 2015
19
0
meestal is een indicatie dat bare mogelijk is als je ook in haar mond kan klaarkomen ;>), soms is GFE ook een indicatie. Just try en probeer het voorzichtig uit

groet john

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
john.smit zei:
meestal is een indicatie dat bare mogelijk is als je ook in haar mond kan klaarkomen ;>), soms is GFE ook een indicatie. Just try en probeer het voorzichtig uit

groet john

Zeer zeker als in de advertentie aangegeven wordt dat andere extremiteiten mogelijk zijn. Echter gaat deze vlieger vaak weer niet bij buitenlandse dames op omdat zij vaak maar wat aanvinken of dat alles maar voor hun wordt aangevinkt.

A

Anonymous

Guest
ooit eens bij dvp geweest waar nzc niet mogelijk was maar pijpen deed ze liever zonder condoom waarbij ze graag 1 interne donatie verlangde die ze smakelijk doorslikte ..
nadat ze me zwemmertjes met smaak had verzwolgen vroeg ik haar waarom wel slikken en niet nzc .
haar verhaal over dat het gevaarlijk is ivm SOA's heb ik gelijk maar ontkracht heb haar verteld "Als ik een SOA had dat ze die nu ook kon hebben door dat ze mijn zaad had geslikt"
daar moest ze wel even over nadenken ... aangezien het 1 lekker geil loeder was kon ik het niet laten om haar terug te bezoeken ook al was het met condoom ! waar vanaf toen wel nzc mogelijk was . jammerlijk is deze dvp vertrokken naar haar geboorteland ..

Terug
Naar boven