Weergave van Kinky

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
276
214
Ik krijg bij aanklikken van Kinky nu een nieuwe versie die ik veel minder prettig vind
dan de oude weergave.
Weet iemand of en zo ja, hoe ik die oude weergave (weer) terug kan krijgen?
Dank voor reacties alvast.

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
Balen dat ik zelfs hier geen bijlage kan invoegen.
Bij de oude versie zie ik bovenaan een gele balk met tekst: probeer nu de nieuwe kinky versie 2.0 (met daarnaast een schuifknop om die aan te zetten.).

Wat je kan doen: check je url.
Als er staat kinky.nl - dan heb je de oude versie.
Als er staat: beta.kinky.nl heb je de nieuwe.
In dat geval kan je je url aanpassen.
Succes.

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
276
214
Die weergave met gele balk had ik eerst.
Maar nu niet meer.
Zelfs als ik intype dat ik kinky.nl wil verschijnt meteen beta-kinky.
Kennelijk is dat niet aan te passen dan?

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
@Oostblokliefhebber ik kreeg nu ook de beta versie. Woordje uit url verwijderd en nog eens geprobeerd.
Toen zag ik bovenaan een gele balk met optie "terug naar oude versie".
Daarna vroegen ze me ook feedback waarom (kan je ook overslaan).
Kortom kinky doet steeds moeilijker, maar vooralsnog zou het moeten kunnen via de oude versie.

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
276
214
Heb ook het woordje beta eruit gehaald maar helaas, toch komt die beta versie naar voren weer.
Kortom, het lukt niet.
Nou ja, jammer dan.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Op een geven moment wordt een beta-versie in principe de echte versie. Van Kinky loopt het nu al vrij lang naast elkaar, dus je zou verwachten dat ze intussen wel genoeg info hebben.

Ik kan nog beide versies zonder problemen gebruiken. En ik ben ook bovenin een balk waarmee ik kan schakelen. . geeft voor mij geen problemen.
Misschien rollen ze het voorzichtig uit.... per type browser? Ze kunnen een redirect ingesteld hebben, maar het zou ook met cookies te maken kunnen hebben denk ik. Die eens wissen en dan nog eens proberen of de oude site start.

Voor wat het waard is.

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
276
214
ShortNick gaf me de oplossing: heb de browsergeschiedenis gewist en alle cookies.
Nu krijg ik Kinky te zien in oude weergave mèt de balk om nieuwe weergave te laten zien.
Bedankt!

Terug
Naar boven