Weekendje weg

Hete loper

Snuffelaar
13 aug 2024
1
1
Hallo mede beren,

Aankomend weekend wil ik er even tussenuit en een hotel boeken in de buurt van Duisburg. Ik vertrek vrijdagavond en kom zondagavond weer terug. Omdat ik met de auto ga, heb ik wat vrijheid om de omgeving te verkennen, maar ik wil het niet te gek maken vanwege de strenge Duitse politiecontroles en hun beruchte urinetests. Heeft iemand ervaring met hoe streng ze daar tegenwoordig zijn?

Jaren geleden ben ik al eens in Duisburg geweest, en ik herinner me dat de Vulkanstraße toen een prima plek was om te starten, met een goede sfeer en veel keuze aan clubs en bars. Ik wil daar deze keer weer beginnen en de avond goed inzetten met een paar drankjes.

Ik heb hier op het forum al superveel ingelezen, maar eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer. Daarom stel ik mijn vragen toch maar even zo.

Villa Venus lijkt me interessant na wat ik hier heb gelezen, maar ik vraag me af of het de moeite waard is om daar een bezoek aan te brengen. Zijn er recente ervaringen die dit kunnen bevestigen?

Daarnaast zoek ik een goede saunaclub in de omgeving, eentje die niet al te duur is, maar wel goede service biedt. Heeft iemand aanbevelingen of tips voor clubs die hieraan voldoen? Vooral iets waar de prijs-kwaliteitverhouding goed zit en waar je een relaxte ervaring kunt hebben.

Ook lijkt de Duitse zoo tippel me leuk om te bezoeken. Heeft iemand daar tips voor? Waar moet ik zijn, en wat kan ik verwachten?

Mocht iemand een andere leuke planning hebben voor mijn weekend, dan sta ik daar zeker voor open. Uitwijken van mijn oorspronkelijke plannen is ook een mogelijkheid, zolang het maar een toffe ervaring wordt. Daarnaast zoek ik een goed hotel waar ik op loopafstand van alle gezelligheid kan verblijven, zodat ik aangeschoten terug kan lopen zonder gedoe. Als je een aanrader hebt, hoor ik het graag!

Alle suggesties zijn welkom! Ik wil er een geslaagd weekend van maken, dus ik hoor graag jullie ervaringen en advies.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Dufeau

Toogplakker
6 aug 2022
51
45
Alles ligt ver uit elkaar dus lopen is geen optie of je moet een hotel in de omgeving van de Vulkanstraße zoeken dan kan je die bezoeken.
De Tippelzone bij de dierentuin ligt op de grens met Mülheim a/d Ruhr , op loopafstand (300m) ligt hotel Raffelbergerhof kan je er zelf naartoe tippelen 😉

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Goed bezig! Zou na een dagje omgeving Duisburg naar Finca Erotica gaan. Heb vorige keer via booking.com een soort van apartamentje op loopafstand kunnen boeken. Was perfect. En Finca is een top club!

Terug
Naar boven