Website: Provla

A

Anonymous

Guest
Wat is er gebeurd Provla Forum.
Is off line wegen omstandigheden staat er vermeld.

Niet dat ik er van wakker lig ze de droogneukers daar hi hi...

Groeten

A

Anonymous

Guest
Goede zaak een groter hypocriet forum bestaat er niet. WarmWeer met zijn gelul over puntjes en komma's maar zelf fake ervaringen schrijft onder andere nicknames. Bij nieuwe opstart zal het verplicht worden om te schrijven met condoom aan kwestie van geen vuile ziektes op te lopen.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
WW had al eens een tip doen oplichten over aanpassingen....
Ik las het wel eens maar steeds minder door genoemde kwalen.
Er was al een sterke daling lang gaande.

Noorman

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Provla, het forum waar enkele leden zich samen aftrekken omdat ze 3 universitaire diploma's hebben en dat een meerwaarde vinden bij het wandelen.
Die Michelle die daar schrijft kan er ook al wat van, 25 jaar ofzo en vorig jaar afgestudeerd in middelbaar onderwijs (gene zever) en nu bezig aan eerste jaar rechten en ze vindt van zichzelf dat ze hoog van de toren mag blazen.
Ze moet wel zowat al haar vakken opnieuw doen haha.
Dom wicht die ze is. Dat ze haar opleiding eerst eens probeert af te maken.

WW zou z'n forum van 4 man en 1 vrouw opdoeken.
Probleem is dan wel dat onze vriend Mylenelover in een zwart gat zal terechtkomen.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
En dat terwijl Mylenelover ooit z'n (forum)identiteit prijs gaf aan een meisje dat hij voorstelde om als vaste klant bare te mogen neuken...

Het forum is weer online. Dictator WW heeft tijd genoeg om alle berichtjes die niet in z'n plaatje pasten te verwijderen.

A

Anonymous

Guest
Balthasar zei:
En dat terwijl Mylenelover ooit z'n (forum)identiteit prijs gaf aan een meisje dat hij voorstelde om als vaste klant bare te mogen neuken...

Het forum is weer online. Dictator WW heeft tijd genoeg om alle berichtjes die niet in z'n plaatje pasten te verwijderen.

Er heeft daar iemand dit gemeld in de post " schrijf hier uw frustraties neer" evenwel zonder Mylenelover de noemen.

Champagne

Snuffelaar
16 sep 2015
3
0
Balthasar zei:
Bestaat dat nog? Paar jaar trug was ik lid van hun forum maar vindt het nu niet trug. www.provla.com bestaat niet meer. Heb wel een een ander forum gevonde waar ik mij aangemeldt heb.

A

Anonymous

Guest
Wat een triestig forum is dat daar geworden, bijna geen kat die daar nog iets post.

Champagne

Snuffelaar
16 sep 2015
3
0
dirkA zei:
Provla, het forum waar enkele leden zich samen aftrekken omdat ze 3 universitaire diploma's hebben en dat een meerwaarde vinden bij het wandelen.
Die Michelle die daar schrijft kan er ook al wat van, 25 jaar ofzo en vorig jaar afgestudeerd in middelbaar onderwijs (gene zever) en nu bezig aan eerste jaar rechten en ze vindt van zichzelf dat ze hoog van de toren mag blazen.
Ze moet wel zowat al haar vakken opnieuw doen haha.
Dom wicht die ze is. Dat ze haar opleiding eerst eens probeert af te maken.

WW zou z'n forum van 4 man en 1 vrouw opdoeken.
Probleem is dan wel dat onze vriend Mylenelover in een zwart gat zal terechtkomen.

dirkA jebent gelijk lid van provla - waarom dan wel
en Baltasar (die naam zie ik op provla) en beerke, ook jullie vinden provla een teringforum, is tch niet erg, ieder zijn meug toch.

Ik lees op provla omdat het me intresseert en ik in Belgie werk, ik lees hier ook maar ik doe geen NZC. Warom niet gwoon laten.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Mylenelover, door zichzelf gekroond als de koning van het grote gelijk, is er weer helemaal het noorden kwijt :lol:

Terug
Naar boven