Web server is down

klitohopper

Toogplakker
22 jan 2017
29
8
Hij vloog er vanmorgen weer uit.

Ik denk dat de server nogal stevig geDDost wordt. Misschien zijn de Grefo's stevig druk bezig met hun strijd tegen losbandigheid.
Kijken naar een DDos keeper.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Volgens mij is het opgelost. Het werkt goed en de verbinding is ook weer met condoom.

Hooked

thawinsor

Toogplakker
18 jun 2015
47
12
Volgens mij is er geen automatische redirect. Als ik zelf op de home knop klik redirect die mij wel naar de https variant.

thawinsor

Toogplakker
18 jun 2015
47
12
Aangezien er gebruik gemaakt wordt van CloudFlare kan je de meeste dingen daar gewoon aanvinken.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Laatste weken is het weer enorm storend zoveel storingen als dat dit forum overkomt

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
We betalen ook niet voor het forum. Een gekregen paard moet men niet in de muil kijken.

Vermoedelijk zit hier noch het geld, noch de tijd, noch de kennis om alles steeds feilloos te kunnen laten verlopen. Maar we mogen niet klagen. Ga maar eens na hoeveel 'storingen' er vaak optreden als mannen een dvp proberen te contacteren. Niet antwoorden, heel laat antwoorden, afspraken niet na komen, anders en/of veel ouder zijn dan op de foto's, enz.

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Thanks, weer wat aangepast, hoor het graag als het vanaf nu nog optreedt.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Voordat er nog vervelender dingen gebeuren meld ik maar even dat account van @scorpio2000 volgens mij is gehacked. Althans dat concludeer ik uit de vele spam berichten dat hij binnen een paar minuten heeft geplaatst.

Hooked

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven