Wat zijn voor jou afknappers tijdens een date?

Voormalig lid 33763

Toogplakker
8 nov 2022
34
22
Die zonnebril is meer een afknapper na de date dan tijdens de date. In ieder geval heeft het de date zelf dan niet beïnvloed. Ik ben zelf in de loop van de tijd twee horloges kwijtgeraakt. Hoewel ik er van eentje nog de hoop heb hem terug te krijgen. Ik doe graag alles uit en af tijdens het neuken. Met een klokkie rasp je toch over de huid van de dame als je even niet oplet.

Dat brengt mij bij twee ergernissen: vloer die te smerig is dat je je sokken liever niet uit zou doen (wat ik uiteindelijk toch altijd doe). En dames die hun sneakersokjes aanhouden. Dat vind ik zo onsexy. Al heeft ze een heerlijk lichaam en knap gezichtje; ik ga dan toch maar die suffe sokjes kijken.

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Afknappers:

Voor je betaald heb veel toezeggen en tijdens de daad er niks van doen… kan ik razend van worden en dan hou ik mij echt niet in .

Verder vuile kamers, stinkende kutjes, rot gebit, niet tongzoenen en slecht kunnen pijpen

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Op deze site niet echt van toepassing maar sommige meiden gebruiken echt van die kutcondooms waar je zelfs met een schaar nog geen stuk kan afknippen; gevoel helemaal below zero

Terug
Naar boven