Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Niet nakomen van afspraken en haastwerk.
Vooraf daarom goed afspreken en date afkappen als het toch niet gaat zoals besproken.
Vervelend maar dan gewoon volhardend zijn, je hebt hard genoeg gewerkt voor je geld.
Afspraken niet nakomen.. aan t lijntje houden van miss wel en dan telkens een smoesje.. niet anaal gespoeld... stinkkut.. kan nog wel even doorgaan zo.
Laatste afknapper was te dik...
Maar heb hier laatst gelezen ..als ze achter de deur blijven staan..draai dan maar om.... Had ik beter kunnen doen, eenmaal binnen hoop je nog op het beste maar werd alleen maar erger.
Naast het niet uitvoeren van de opgegeven diensten heb ik er persoonlijk een bloedhekel aan als er van alles in de andere kamer aan de gang is. Enkele keer meegemaakt, ga liever voor de privé ontvangst waar de dame haar eigen verblijf heeft.
Dat haar poes zo enorm stinkt dat je hem er niet meer rechtop van krijgt
Een keer met een Marrokaanse dame steeds haar hand ertussen probeerde te vrotten en haar kut steeds deed samenknijpen, super irritant
Vaak zie je dit soort problemen bij prive ontvangst. Ze zijn daar eigen baas en kunnen uitvreten wat ze willen, zonder dat daar consequenties aan hangen. Heb je eenmaal betaald dan hebben ze vrij spel. Zie dan maar tijdens de date of achteraf je geld terug te krijgen wegens wanprestatie. Dat je niet terug komt boeit ze helemaal niet. Voor jou tien anderen die er weer intrappen.
Politie doet er niks aan, geen prioriteit.
De verhuurder of gemeente daarentegen zal er zeker wat mee doen. De gemeente of burgemeester kan een pand gewoon maanden op slot doen als het als bordeel wordt gebruikt i.p.v. woonbestemming.
En zeker momenteel met het enorme tekort aan woonruimte en studentenkamers is dit een een aandachtspunt bij de gemeenten.
Dus even concreet: bij niet nakomen van afspraken of beloftes in de advertentie zou je geld terug kunnen vragen. Doen ze daar moeilijk over dan kan je dreigen de gemeente, verhuurder of politie in te lichten. Die laatste zal inderdaad weinig doen, maar het kan wel indruk maken op een dame die nalatig is in haar dienstverlening. Ik denk als je het zo speelt dat de kans best groot is dat je (minstens) een deel van je geld terug krijgt.