Wat trekt mensen aan in junky's?

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
Ik weet nog een foto op social media van een dame die zich redelijk trots laat fotograferen zittend voor een waaier van bankbiljetten die ze een naar huis zal brengen. Ze heeft daar nog een kind.

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
In sommige gevallen hoef je ook geen medelijden te hebben met junkies. Sommige junkies kunnen zich prima staande houden. Neem nu Carollyna uit Heerhugowaard.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nou, zo prima staande houdt die zich ook weer niet.
Ze houdt zich staande ja, maar daar is alles ook wel mee gezegd.
Onbetrouwbaar in afspraken soms, neemt dan weer snel telefoon of app aan en soms geen contact mee te krijgen.
Soms heeft ze grote problemen met zgn vrienden die haar ook wel eens bont en blauw slaan.
Nee, echt te benijden is ze niet hoor.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Dat doet me denken aan een zekere Pastis, die op vorige versies van dit forum altijd kritiek leverde op "allesneukers". Hij zei oa "Ik weet wel dat er forumleden zijn die naar de Antwerpse Atheneumbuurt gaan om junks te neuken zonder condoom". Hij deed het echter zelf ! Hij was vooral verzot op de kleine blonde zotte Stephanie. Hij stuurde me ooit een PM om te vragen naar haar whereabouts, die ik evenwel niet kon verschaffen. Hij bekende dat hij ooit met Stephanie naar het park in Antwerpen Noord was gegaan en dat ze geneukt hadden, verborgen achter een hoop zand. Bij een andere gelegenheid had hij tijdelijk de beschikking over een apartement, hij had telefonisch met haar afgesproken. Ze had hem gevraagd om al te betalen, zodat ze drugs kon kopen. Toen de dealer aanbelde aan het apartement ging ze gans naakt de deur opendoen. Nadat ze de crack gerookt had en Pastis van zijn kant enige flessen bier had leeggemaakt, gingen ze los en gaven zich een uur lang over aan allerhande zwijnerijen, ze pisten oa mekaar onder ... Ik denk wel dat ik er niet fout aan doe dit te openbaren. We hebben al jaren niets meer gehoord van Pastis.

Ikzelf ben niet zo voor junks, maar ik ging destijds regelmatig naar de Atheneumbuurt en daar liepen oa junks rond, ge kunt ze niet zomaar onderscheiden van de rest. Nadat de "opkuis" van de buurt begonnen was, gingen sommige dames er toe over hun GSM nummer te geven, zodat ze met vaste klanten konden afspreken en alleen naar de buurt moesten om nieuwe klanten te werven of als ze dringend geld nodig hadden. Daarmee heb ik enkele junks beter leren kennnen en ik weet hoe zielig ze zijn. Achteraf bekeken had ik dat beter vermeden, ik stond er heus niet op te springen om met mijn eigen ogen druggebruik te aanschouwen ... Voor meer details, zie mijn bijdragen aan de verhalenrubriek :

Terug
Naar boven