Wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Je doet dus een test voor en na een bare wip? Wordt een flink duur geintje dan. Vind je het erg dat ik hier niets van geloof ;)

patje&peer

Ervaringsdeskundige
25 mei 2020
345
95
Lijkt me dat we de discussie moeten stoppen. In deze hobbie loopt iedereen risicos . Wel is het verstandig en getuigd het van fatsoen dat je je verantwoordelijkheid neemt.
Als je iets hebt opgelopen, zou ik zeggen stop even totdat het genezen is. Dit geldt voor de genoemde man (Robbie) en ook genoemde vrouw (Dewi)
Wees tenminste op dit gebied eerlijk.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Hoezo ik tijdelijk in de ban? LD is toch begonnen met moddergooien door het aanmaken van deze topic en moet ik alles maar accepteren wat hij zegt of wat anderen zeggen als ze het op de man gaan spelen?

bareisthemax

Toogplakker
20 jan 2022
90
24
Voel je je in je gat gebeten Robbie dat men je in de ban wil???? Nochtans smeekte je de moderator om mij te bannen???? Mag de waarheid niet aan het licht komen misschien??? Of denk je dat je hier de keizer bent???

@Moderator, wil je ook eens lezen en luisteren wat nog anderen zeggen over Robbie? Of ga je hem blijven in bescherming nemen? T is niet omdat meneer een 'legende' is dat hij een vrijgelegen moet krijgen

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Hoezo ik tijdelijk in de ban? LD is toch begonnen met moddergooien door het aanmaken van deze topic en moet ik alles maar accepteren wat hij zegt of wat anderen zeggen als ze het op de man gaan spelen?
Ach Robbie. Gewoon om af te leren dat je altijd en overal moet antwoorden. Nu laat je je vangen door die wezels en doe je mee met hun spelletjes. Zet je erboven. Laat het passeren. Dan dooft het vanzelf uit.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Nou het heeft weinig mogen baten dit topic.
Rubberen Robbie blijft gewoon rond neuken aan zijn verhalen te zien.
Daarmee vind ik het dus een zeer verachtelijk persoon die echt alleen maar aan zich zelf denkt.
Ik hoop hem nooit (meer) tegen te komen en indien wel dan maak ik gelijk rechtsomkeert maar niet eerst zonder de lokatie en desbetreffende dames in te lichten.

Fijn weekend
LD💩
En dan te bedenken dat de wratjes wel sexueel overdraagbaar zijn, maar geen ziekte zijn. Categorie besmettelijk ongemak. Alleen onder voorwaarden besmettelijk trouwens (en zichtbaar).

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Je ziet ook geen reactie meer van LD, hij houd zich gedeisd want hij heeft zijn doel(en) bereikt.
Ten eerste, Robbie aan de schandpaal gehangen.
Ten Tweede, Robbie alsnog de poets gebakken, want in het andere item lukte dat niet 100%.
Ten derde, het geliefde neukadresje Dewi om zeep geholpen. LD kon niet hebben dat Robbie zijn grote snikkel steeds in Dewi leegspoot. Dewi was altijd vol lof over hem. Geeft wel aan dat dit hoog potent persoontje verschrikkelijk jaloers is.
Dus hij houd zich nu maar even gedeisd en samen met (beïnvloedbare) Dewi op de achtergrond zit te gniffelen. LD, rapporteer deze ook maar bij de moderator, want de naam Dewi valt weer. Ik kan je dit zeggen, daar komen meer mannen langs per maand, dan dat jij vingers en tenen hebt. Dewi is slim genoeg om niet alles te delen. Succes met je KIk groepje

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
He wat jammer nou zit je er toch weer naast jongen. Ik hou me niet gedeisd want er was nu niet direct iets om op te reageren.

Ff terugkomend dat Robbie hier iemand gefrustreerd vindt.
Dat is er maar eentje en dat is hij zelf.
Want joh ik wist niet dat je postbode bent geworden dat je een brief en formulieren over genitale wratten bij Saadia (voorheen Dewi) in de bus heb gegooid. Dan ben je best sneu.
Ze kon dat dus echt niet waarderen. Zie maar wat ze mij appte.

En wat mij betreft ik heb mijn punt gemaakt. Ja we lopen allemaal risico's maar ik pas er voor om risico te lopen wetende dat er iemand rond loopt met o.a. dit een een tijd terug ook chlamydia en gonorroe waar o.al Saadia ook last van heeft gehad. En gelukkig kwam ik in die periode niet bij haar.

Van mij mag dit topic gesloten worden en of weggehaald. Men weet het en is gewaarschuwd.

En een ban? Ach ik scheld niemand uit ik heb het netjes van te voren gevraagd wat ik er mee moest. En ja dan krijg je altijd voor en tegenstanders net als in die topic over je familie neuken.

Fijne avond verder.
Lekker Ding😀

Bijlagen

• Screenshot_20230912_215841_Kik_Original.jpeg
    Screenshot_20230912_215841_Kik_Original.jpeg
    71,2 KB · Weergaven: 165

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ach en je moest dit even kwijt van Dewi en ze heeft niet het lef om zelf te reageren naar mij toe en je hebt zo vaak op haar stoep gestaan en dat heet stalken en dat kon ze niet waarderen heeft ze me verteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven