Wat is je afkomst en de dames die je het liefst bezoekt of het meest bezocht hebt?

Wat is je afkomst en de dames die je het liefst bezoekt

• Autochtoon Nederlander (Blank)

Stemmen: 66 64,7%
  • Surinaamse (Creoolse, Hindoestaanse, Javaanse) komaf

Stemmen: 11 10,8%
  • Marokkaanse komaf

Stemmen: 9 8,8%
  • Turkse Komaf

Stemmen: 6 5,9%
  • Afrikaanse komaf

Stemmen: 14 13,7%
  • Overige (leg uit)

Stemmen: 27 26,5%

• Totaal stemmers
    102

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Wat is je afkomst en die van de dames die je het liefst bezoekt of het meest bezocht hebt?

Ik ben van Afrikaanse komaf. Voorkeur heb ik niet en wat neuken zonder condoom betreft, 97% van de dames die ik tot nu toe bezocht heb zijn blank. Een keertje een donkere dame, nog geen enkele Aziatische dame en een keer of drie dames waarvan de afkomst niet duidelijk was (kwamen uit Zuid-Amerika, Brazilië om precies te zijn).

Voor neuken met condoom 2 donkere dames, 2 Aziatische en ontelbare blanke dames bezocht,

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Beetje lastig, NL en BE zit vol met roemeen, hongaar, en andere europeanen, jou keuze menu bestaat alleen uit afrika,/ azie, of leg uit, wordt wel een heel apart topic zo....

Misschien een nieuw topic maken maar dan de logica wat aanpassen, ik ben namelijk blank en neuk graag blank, kan ik niet kiezen.

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
Ik ben blank en neukt alles behalve pure blanke ...

Er zijn uitzonderingen !!

Al helemaal geen oosteuropese brol

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Ik ben blank en neuk uitsluitend blanke dames, waarvan veel Oost-Europese. :mrgreen:

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
ik neuk het liefst rijpe high class dames waar je ook een leuk gesprek mee kan hebben. . Deze adverteren er niet mee dat ze nzc maar met mij wel.En wat voor mij belangrijk is zonder meerprijs. Ik kan ze hier niet vermelden helaas.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Je bent wel Belgische en Vlaamse meiden vergeten haha. Ik ben zelf Half-Italiaans (vader echte Italiaan). Gedate met Vlaamse dames, Roemeense, Zuid-Amerikaanse, Italiaans Belgische en Indische Belgische. Alle werelddelen behalve Afrika en Oceanïe :).

Maakt niet uit vanwaar ze zijn, zolang je maar dikke fun en toffe date met leuk gebabbel.Voordeel is dat ik zo'n 5 talen spreek dus ik kan mixen;).

Geilheid en sexy-zijn is persoonlijk en niet nationaliteit gebonden.

Tsjoepeneis

Snuffelaar
2 jan 2017
14
0
Ikzelf ben van gemixte afkomst : Vlaams, Frans, Duits en Italiaans.

Ik sluit mij aan bij commentaar van Alproz, het maakt niet uit van waar de dames komen, de fun die je er mee kunt hebben des temeer. :D :D

Heb dames van alle continenten gehad, met uitzondering van Oceanië, maar in meerderheid Europees en ebony.

k_kroket

Toogplakker
4 mei 2015
119
16
Ik blank...
voorkeur voor blank..
Maar ook getint, surimaans, marokaans, turks.. niet te oud is meer het motto ;-) en niet te gezet...

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
De vraag klopt toch niet. Er staan twee vragen maar er is maar een rij mogelijke antwoorden.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
CWP zei:
Beetje lastig, NL en BE zit vol met roemeen, hongaar, en andere europeanen, jou keuze menu bestaat alleen uit afrika,/ azie, of leg uit, wordt wel een heel apart topic zo....

Misschien een nieuw topic maken maar dan de logica wat aanpassen, ik ben namelijk blank en neuk graag blank, kan ik niet kiezen.

Pols zijn niet te editten, had gevraagd om een nieuwe pol dan zou ik deze samen voegen maar dat is er niet van gekomen...

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ik ben een blanke man met een mix van Europese landen in mijn DNA en neuk feitelijk alles boven de leeftijd van 30, daaronder begin ik er niet meer aan.
En of het nu om travjes of transen gaat of gewoon de dames, mij maakt het niets uit, als ze maar niet te dominant zijn en niet teveel "social talk" uitslaan. Ik kom voor de sex, als ik wil kletsen ga ik wel met m'n vrienden naar de kroeg.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Hoofdzakelijk niet van oorsprong Nederlandse dames bezocht

Aziatisch
Zuid Amerikaans
Oost Europees

Mvg

Naked

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
door al die jaren heen, zijn het voornamelijk in het begin zuid amerika's en later oosteuropees
hongaarse en romenie polen
en nederlandse

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
Ben een blanke man uit Antwerpen en heb qua uiterlijk een voorkeur voor blanke slanke jonge meiden, maar kom bijna altijd terecht bij Aziatische en Afrikaanse meisjes.
De laatste jaren toegegeven aan de leeftijdsgrens van mijn sekspartners (vroeger maximum 25 jaar, nu maximum 35 jaar), omdat ik zelf ook wat ouder word.

Ook op het vlak van looks heb ik toegegeven, vroeger moesten ze mooi zijn en mocht de kwaliteit van de seks slecht zijn, nu mogen ze onder de middelmaat zitten en vind ik geilheid het belangrijkste.

Waartoe ouderdom al niet toe leidt!

In één ding ben ik nog steeds niet veranderd : geen zwaarlijvigheid of overgewicht voor mij, ze moeten echt slank en wendbaar en girly zijn!!!

Een dame waarbij alle schoonheden en openingen bedekt zijn met vet en die zich traag of met moeite kan draaien en keren (nauwelijks standjes), is niet mijn keuze.
Ook verlegen en niet open minded dames, zijn een afknapper!

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Ik ben een Nederlandse Surinamer.
Mijn voorkeur gaat uit naar vrouwen met rondingen. Mollige dames met grote borsten en dito kont.

Qua nationaliteiten heb ik bijna de hele wereld geneukt (oa Pattaya, Cebu, Fortaleza), dus ik beter opschrijven welke nationaliteiten ik NIET heb gepaald.. :). Daarbij staat een bezoekje aan Cuba huizenhoog op de lijst. Geen idee waarom het er nog niet van is gekomen.

Het gros daarvan Nederlands blank, Aziatisch (Thai) of Oost-Europa (Roemenië).

Verder nauwelijks Afrikaanse vrouwen gehad (hun gedrag vind ik afstotend), al werd de score in Agadir een beetje opgekrikt.

Een voorkeur qua afkomst heb ik niet, het gaat mij meer om een gezellige tijd met een dvp.

Mijn favoriete dvp was overigens een Braziliaanse die bare mocht neuken, maar ze stopte en ging terug naar haar geboortestad.

Sindsdien is het behoorlijk behelpen qua kwaliteit. Ze willen allemaal wel je geld pakken door veel te beloven, maar ik maak teveel dompers mee.

Een euro kun je maar één keer uitgeven...

A

Anonymous

Guest
Ben blanke nl man

Eerste dvo ervaring was met afrikaanse (een van de weinige goede afrikaanse dames)
In volgorde van aantallen hier mijn lijsje

1 latinas (Dom Rep, Peru, Columb, Brazil)
2 oost europees (roemenie, bulgarije)
3 duits
4 nederlands
5 afrikaans
6 marokaans
7 thais

Was niet allemaal bare.Totaal sinds begin jaren 90 honderden dames gehad. Had er een huis van kunnen kopen, maar had dan stuk minder geneukt en lol gehad

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Keurig volgorde van aantallen; blijft de vraag oplopend of aflopend! :eek:

Noorman

Ivano1972 zei:
Ben blanke nl man

Eerste dvo ervaring was met afrikaanse (een van de weinige goede afrikaanse dames)
In volgorde van aantallen hier mijn lijsje

1 latinas (Dom Rep, Peru, Columb, Brazil)
2 oost europees (roemenie, bulgarije)
3 duits
4 nederlands
5 afrikaans
6 marokaans
7 thais

Was niet allemaal bare.Totaal sinds begin jaren 90 honderden dames gehad. Had er een huis van kunnen kopen, maar had dan stuk minder geneukt en lol gehad

Gert

Snuffelaar
19 aug 2016
22
21
Aziatische dames.
Neuken met overgave en laten zich wat makkelijker volspuiten. :p

Terug
Naar boven