Wat ik Vind

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Terwijl ik door verschillende bestanden op deze site blader

Ik zou helaas willen zeggen dat het lijkt alsof iedereen de belangrijkste reden en het doel is vergeten.

We zijn hier allemaal om recensies te bereiken of recensies te plaatsen van dates die we met prostituees hebben gehad, nergens lijkt het alsof in

plaats van dit te doen, de meeste hier alleen maar zijn om shit te praten over de meisje of met anderen of praat over grammaticale problemen in

plaats daarvan waarderend dat we hier allemaal voor hetzelfde doel zijn

Communicatie is de sleutel zonder dat je niets bent

Als ik weet dat ze gemakkelijk en snel geld aan je kan verdienen, zal ze het tegen je gebruiken zonder dat je het weet

Als je een klik hebt met een meisje zul je het weten en merken als je niet blind bent zoals de meeste mannen waar een vrouw alles aardigs kan

zeggen en je gelooft hier

Begrijp dat ze dit werk voor het geld doen, dus ja, sommige mannen zullen altijd meer of minder betalen dan een andere voor een date, afhankelijk

van hoe je communicatie met haar verloopt

Als je reclame wilt maken voor het meisje, moet je een duidelijk doel zijn, niet alle vrouwen willen dat iedereen weet wat ze doen, zodat ze niet

alles op hun profiel zetten, en om problemen te voorkomen, moet het duidelijk zijn dat het meisje ziet, alleen omdat ze seks met je had zonder

condoom betekent niet dat ze dat met iedereen zal doen

Ik ben ook niet het type om elk van hen te beoordelen

We zijn hier allemaal voor één doel en dat is seks hebben zonder condoom met vrouwen, geen transgenders, enz.

Dus moet vanaf het begin van je bericht duidelijk zijn of de persoon een vrouw is of niet. Ik ben een heteroseksueel en het kan me niet schelen wat

je zijn rare of freaky jongens willen neuken en vrouwen noemen

Als ze niet als vrouw geboren is ze is geen fucking vrouw je neukt in je kont of houdt ervan om in de kont te neuken allemaal jus maak je bericht

alsjeblieft duidelijk voor ons heteroseksuelen Ik doe het niet wil mijn tijd verspillen met het lezen van een onderwerp om erachter te komen dat het

een transgender is of verspilling maar jij die het bezocht wist niet dat het een transgender was

Veel plezier met jagen allemaal

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
bare-searcher zei:
Hij heeft het dan over grammaticale problemen... 🤦🏻‍♂️😅

Je bewijst zijn punt een beetje. Hij bedoelt dat mensen teveel focusen op grammatica en zulke opmerkingen ipv inhoudelijk relevante onderwerpen. Zeker voor iemand die daadwerkelijk Nederlands probeert te leren lijkt me dat vreselijk irritant.

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
De blauwe vinvis is niet alleen het grootste dier op aarde, maar heeft ook de grootste penis. De gemiddelde lengte is maar liefst drie meter en zo dik als een lantaarnpaal!

Relatief langste penis

Als we kijken naar de grootte van de penis in verhouding tot het lichaam, dan heeft de rankpootkreeft de grootste penis. De penis van een rankpootkreeft is 25 keer zo lang als de rankpootkreeft zelf.

Dus…. Dit is veel interessanter

A

Anonymous

Guest
Gast,

Ik snap je frustraties, echt maar doe iets aan je Nederlandse taal!
Kinderen van 8 jaar kunnen beter Nederlands schrijven en zeer waarschijnlijk ook praten dan jij.
We delen op dit forum dezelfde hobby, maar als je zo slecht schrijft waardoor mensen na het lezen van
een alinea al brain freeze krijgen dan heeft het weinig zin lijkt mij.

Je bent vrij om een mening te hebben over mannen die transen/shemales neuken, maar net als bij bare seks
is dit een zeer persoonlijke fetisch die beladen is.

Desondanks bedankt voor je bijdrage op dit forum.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Ik heb geen frustratie, ik lach me dood wanneer , Een geboren Nederlander , niet begrijp wat ik zeg , vanwege geen commas etc :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

So all you fucktard , that think you hurting my Feelings here's my responds to that :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Most men here seem to Fuck anything with a hole, then when your dick starts scratching, you wonder why :lol: :lol: :lol:

From I came Holland I heard on the radio, Holland men like getting Fuck in there Ass, and don't consider themself a Homosexual :roll: :roll: :roll:

Sticks and Bones may Break my Bones, But Words Will Never Hurt Me !! ;) ;) ;)

A

Anonymous

Guest
Kapitein81 zei:
Gast,

Ik snap je frustraties, echt maar doe iets aan je Nederlandse taal!
Kinderen van 8 jaar kunnen beter Nederlands schrijven en zeer waarschijnlijk ook praten dan jij.
We delen op dit forum dezelfde hobby, maar als je zo slecht schrijft waardoor mensen na het lezen van
een alinea al brain freeze krijgen dan heeft het weinig zin lijkt mij.

Je bent vrij om een mening te hebben over mannen die transen/shemales neuken, maar net als bij bare seks
is dit een zeer persoonlijke fetisch die beladen is.

Desondanks bedankt voor je bijdrage op dit forum.

JA PRECIES JA :!: :!: :!:

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Voor homo-haat of vijandigheid jegens liefhebbers van shemales en ladyboys zit u hier op het verkeerde adres!

Leven en laten leven is ons devies. Respect voor iedereen.

Men verwacht u bij de Taliban in Afghanistan. Of bij IS.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
lieverleffe zei:
Voor homo-haat of vijandigheid jegens liefhebbers van shemales en ladyboys zit u hier op het verkeerde adres!

Leven en laten leven is ons devies. Respect voor iedereen.

Men verwacht u bij de Taliban in Afghanistan. Of bij IS.

leven en laten inderdaad ;) ;) ;)

Een van me beste maats met dates is een Nederlander die ik Primo noem (Neef in Spaans)

Hij heeft gewoon relatsie met shemales en neuk , bijna elke dag een andere meid en is 50+, hij laat die shemales hem alleen pijpen :lol: :lol: :lol: :lol:

Bijna elke dag stuur ik hem een foto , of stuur hij mij een foto , Vraag Knalle of Laten :lol: :lol: :lol: :lol:

Leven is Genieten

Ik veroordeel of bekritiseer en veroordeel anderen niet ;) ;) ;)

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Misschien is het niet uw bedoeling om te veroordelen of te bekritiseren... maar zo komt het wel over.

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Baley187 zei:
Ik heb geen frustratie, ik lach me dood wanneer , Een geboren Nederlander , niet begrijp wat ik zeg , vanwege geen commas etc :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

So all you fucktard , that think you hurting my Feelings here's my responds to that :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Egoïst.

Terug
Naar boven