Waspik, Parking Vaerland, Tiny

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Weet iemand waar Tiny is gebleven die jaren op parking Vaerland stond, aan de A59 tussen Waalwijk en Waspik. Deze parking is nu gesloten maar ze vertelde me in de tijd dat ze soms ook aan huis ontving in St Willebrord (Theike). Weet iemand of ze soms nog ergens langs de weg staat of ontvangt?

Hieronder staat een oude recensie van een jaar of 3 geleden.

Al enige jaren kom ik op parkeerplaats het Vaerland bij Waalwijk en daar is het meestal een komen en gaan van verschillende meiden/vrouwen.

Er zijn een paar "constante factoren", dames die je er al een aantal jaar regelmatig ziet. Tiny (Tinie?) is er een van en de reden waarom ik nog nooit over haar gerapporteerd heb is dat ik elke keer vergat haar naam te vragen.

Tiny is een kleine dame met blond half lang haar van in de 50, met een heerlijk slank lichaam, een heerlijk kaal kutje en heerlijke borsten.

De auto waarin ze zit staat altijd in het midden van de diagonale parkeervakken (als je de parking op rijdt meteen rechts). De auto waarin ze zit staat altijd, als enige, achtste voren geparkeerd, zodat je haar goed kan zien zitten. Ze zit altijd aan de bijrijders kant naast haar mannelijke partner (vriendelijke relaxte man). Als je interesse hebt komt ze in de auto bij je zitten en wijst ze je naar een rustig plekje in de buurt van de parking. Haar partner blijft gewoon op de parking.

Tiny heeft meestal weinig aan, een zwart onder setje, lange hoerige zwarte laarzen en een zwarte leren Jas. Ze is goed verzorgd, haar haar zit meestal netjes en ze ruikt goed uit mond en kut.

ik pik haar het liefst in de zomer op op omdat ik in de auto geilen te beperkt vind en ze er geen probleem mee heeft om ook gewoon in de open lucht te geilen.

Ze kleed zich meestal helemaal uit (op verzoek blijven de laarzen aan) en niets is haar te gek: pijpen (in de mond klaar komen), beffen, rimmen (beide kanten), tongen, 4 vingers in haar kut vingeren, kut neuken zonder condoom en spuiten in haar kut ook vingert ze je met alle liefde uitgebreid. Anaal heb ik nooit geprobeerd of gevraagd. Simpel gezegd alles kan en hoe hoeriger beter ze het vindt.

Ik betaal meestal 50 euro (!!) omdat ik haar zo heerlijk geil vind maar haar all inclusive prijs is slechts 40 euro. Nooit wordt er gezeurd om meer geld. Ze is naar eigen zeggen ieder vrijdag en zondag aanwezig na zonsondergang tot een uur of twaalf.

Tiny doet blijkbaar ook beperkt aan thuis ontvangst in Sint Willibrord.

Daarnaast is het ook altijd leuk om evenop de terug weg lekker ongecompliceerd met haar te kletsen, gewoon lekker plat over sex (hoe vaak ze al is volgespoten die avond) of over de laatste roddels over de parkings (welke junkies er nu weer zijn, welke meide laatst gegangbanged is op de picnic tafel etc etc)

Terug
Naar boven