Warmweer 36 graden

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Van hoe de vrouwen er nu bij lopen, word ik ook goed geil. Man man man :love:. Maar niet van het warme weer zelf.
Het is trouwens Kruidvat (met een d). Een kruitvat (met een t) is heel wat anders :).
Heb je heel goed opgemerkt, één bank vooruit en kus van de juf! (maar haal je verder niets in je hoofd).
Noem deze winkel trouwens het Kruitvat, omdat velen onder ons daar hun zinkpillen (Voor meer kruit halen).

edja72

Toogplakker
12 sep 2022
180
138
afgelopen woensdag iemand van Badoo in bos doggy geneukt en lekker helemaal bezweet , waren samen van plan om alleen wat te tongen en aftrekken en vingeren...maar hete weer wordt je alleen maar geiler

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Heb je heel goed opgemerkt, één bank vooruit en kus van de juf! (maar haal je verder niets in je hoofd).
Noem deze winkel trouwens het Kruitvat, omdat velen onder ons daar hun zinkpillen (Voor meer kruit halen).
Aha, die kende ik nog niet. Maar de kus van de juf heb ik toch maar mooi binnen :p.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Bij de temperaturen die nu flirten met de 40 graden gaat mijn lichaam in een soort overlevingsmodus. Ik word nog geil, maar voorlopig doe ik géén moeite. Gewoon omdat ik er niet van geniet met deze hitte. Da's heel persoonlijk. Anderen zijn juist méér actief, lees ik. Profiteer ervan, zou ik zeggen. Ik spaar mijn centjes en zaad tot het weer iets koeler wordt. Weet al perfect wiens kinderkamer ik dan ga witten 😍

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Ja men zegt wel eens "dames bloot dan is de handel dood".
De dames lopen met luchtige kleding rond op straat.
Dit maakt mij normaal wel wat hitsig. Echter met deze hoge temperaturen sla ik ook liever over.
Maar als het nog lang duurt en ik wordt zelf geil van een bejaarde dan ga ik er wel snel wat aan doen.
Heren hou het hoofd koel .

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.256
In Antwerpen werd er vandaag veel gewandeld.. en wat me opviel is dat er veel binnengegaan werd ondanks de 29 graden
Bij sommige ramen stond zelf een wachtrij van 1 a 2 man.. of die meiden nzc weet ik niet
enkele bekenden waren wel op post ..

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Wie laat zich nu door een beetje weer van t neuken af houden? Met -4 buiten ook wel eens geneukt en afgelopen week ook met 36 graden... gewoon een beetje aanpassen.

Wouter_35

Toogplakker
8 okt 2024
49
57
"Wie laat zich nu door een beetje weer van t neuken af houden? Met -4 buiten ook wel eens geneukt en afgelopen week ook met 36 graden... gewoon een beetje aanpassen".

Stoere jongen hoor.............😎

petersc

Toogplakker
4 jul 2023
77
88
Paar dagen terug vroeg me ex of ik nog wat nodig had van de Action. Dus ik zei kijk maar of ze wat dingen hebben die ik nodig heb. Dus ze kwam aan in een kort rokje helemaal bezweet. Ze gaf mij de spullen en wou weer gaan. Ik zei je mag ff van de douche gebruik maken hoor kost niks. Ze ging in op het aanbod en 3 min later kwam ze naakt de woonkamer in en zei jij moet ook mee eronder. Ja wie ben ik dan om nee te zeggen? Dus ik met een keiharde staaf onder de douche, duwde haar op haar knietjes en ging haar facefucken. Daarna vanuit de douche gooide ik haar op bed en vroeg waar ze het zaad wou. Zoals altijd zei ze waar jij maar wilt. Dus op haar knietjes op bed en beide gaatjes gebruiken. Ik voelde werkelijk overal zweet vandaan komen maar wou haar kont toch echt witten. Dus pakte haar bij haar haren en ramde hard die strakke ster. Na 5 minuten borrelde het en spoot haar vol. Daarna beide weer ff echt douchen en afscheid genomen. Conclusie het weer maakt me niet geiler maar de kleding in de zomer wel. BTW het was 28 graden in huis toen. En het voordeel is als we zin hebben spreken we af. Beide blij en ik kan veel geld besparen.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Paar dagen terug vroeg me ex of ik nog wat nodig had van de Action. Dus ik zei kijk maar of ze wat dingen hebben die ik nodig heb. Dus ze kwam aan in een kort rokje helemaal bezweet. Ze gaf mij de spullen en wou weer gaan. Ik zei je mag ff van de douche gebruik maken hoor kost niks. Ze ging in op het aanbod en 3 min later kwam ze naakt de woonkamer in en zei jij moet ook mee eronder. Ja wie ben ik dan om nee te zeggen? Dus ik met een keiharde staaf onder de douche, duwde haar op haar knietjes en ging haar facefucken. Daarna vanuit de douche gooide ik haar op bed en vroeg waar ze het zaad wou. Zoals altijd zei ze waar jij maar wilt. Dus op haar knietjes op bed en beide gaatjes gebruiken. Ik voelde werkelijk overal zweet vandaan komen maar wou haar kont toch echt witten. Dus pakte haar bij haar haren en ramde hard die strakke ster. Na 5 minuten borrelde het en spoot haar vol. Daarna beide weer ff echt douchen en afscheid genomen. Conclusie het weer maakt me niet geiler maar de kleding in de zomer wel. BTW het was 28 graden in huis toen. En het voordeel is als we zin hebben spreken we af. Beide blij en ik kan veel geld besparen.
Stak mijn laatste ex maar zo in elkaar.... dat was by far de geilste vrouw die ik ooit gehad heb! Na een "echte" relatie van enkele jaren, die niet functioneerde omdat ze best wel wat "kronkels" in haar manier van denken had zitten, gingen we over op een vriendschap plus omdat we de seks allebei niet wilden missen. Dat functioneerde helaas ook niet al te best, want die kronkels in haar hoofd bleven irritaties geven. Dus definitief afscheid genomen en geen contact meer. Als ze nu voor me stond zou ik haar meteen weer mee het bed in sleuren! Of op tafel leggen, of op de grond, of op de achterbank van de auto, of.... maakt ook niet uit waar, geil zou het toch wel zijn en haar kennende zou ze ook meteen meedoen😛 Maar ja, dan begint de hele overige ellende weer opnieuw, dus ik droom maar rustig verder en geniet van mijn mentale rust😂

Terug
Naar boven