Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga je haar neuken?Je moet al veel moeite doen om NIET geil te worden met dit weer, maar of het een legendarische beurt zou worden betwijfel ik.
Daarnet (ja ik weet het...) condooms, maar ook red bull gaan halen in het Kruitvat en als je ziet in welke niemendalletjes sommige vrouwelijke klanten erbij liepen, krijg je echt wel zin. (Zonder of met lullenmuts).
Het meisje aan de kassa vroeg of ik alles goed gevonden had, waarop ze van mij een antwoord kreeg met dikke knipoog:
Ja hoor, Ben nu helemaal klaar voor het weekend!
Dan naar club die hebben meestal aircoik ben ook alles aan het afstruinen om te kijken om wat vol te spuiten. liefst in de airco
En dat is een ervaringsdeskundigeVeel te warm. Ook met ventilator begin ik er niet aan. Zelfs om er zelf even een slinger aan te geven is een opgave.![]()
Inmiddels was de temperatuur al opgelopen tot 39,6 graden in de schaduw...ga je haar neuken?
Van hoe de vrouwen er nu bij lopen, word ik ook goed geil. Man man manJe moet al veel moeite doen om NIET geil te worden met dit weer, maar of het een legendarische beurt zou worden betwijfel ik.
Daarnet (ja ik weet het...) condooms, maar ook red bull gaan halen in het Kruitvat en als je ziet in welke niemendalletjes sommige vrouwelijke klanten erbij liepen, krijg je echt wel zin. (Zonder of met lullenmuts).
Het meisje aan de kassa vroeg of ik alles goed gevonden had, waarop ze van mij een antwoord kreeg met dikke knipoog:
Ja hoor, Ben nu helemaal klaar voor het weekend!