Wappiewaarheid manipulatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
hagelslag zei:
Lekkerbare zei:
Die groep bestaat niet.

Bestaat niet :lol: :lol:
Waar denk je waar de naam vandaan komt? Precies, het Bilderberg hotel waar ze bijeenkomen.
Net als WEF, bestaat ook niet zeker

Grappig dat je juist die twee noemt.
Bilderberg groep groot idee van prins Bernard. Een over het paard getilde Duitse playboy die toentertijd gekoppeld is met onze kroon prinses om te zorgen voor nageslacht. Dat is hem gelukt 4 officiële dochters en nog een paar bastaards. Maar geen enkele macht wel corrupt.
Het WEF een idee van prins Charles sinds 5 dagen koning Charles III van Engeland. Iedereen kan zich aansluiten ook mensen die hagelslag heten. Macht? Laat me niet lachen geen enkele

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
Wat een bizar topic

Ik snap er geen reet van maar het is echt fantastisch om al deze onzin te lezen en de tijd die mensen. Hierin steken

Ge-wel-dig 🤣🤣🤣

Voormalig lid 14942

Toogplakker
11 dec 2019
52
22
Het vaccin wijzigt je immuun systeem die normaal gesproken het spike eiwit van een virus(1 van de ca. 7 eiwitten) aanvalt en uitschakelt, na vaccin gaat dit specifieke spike eiwit door met vermenigvuldigen en verspreid zich langzaam door heel het lichaam met de zichtbare gevolgen van hartontstekingen en dichtgeslibd aderstelsels en spontaan dood neervallen.

Blij dat ik wakker ben en alles wantrouwde, het aanpassen net voor corona van de voorwaarden wanneer een pandemie een pandemie genoemd mag worden was het eerste grote vraagteken.

De wereld is een onbetrouwbare smerige bende geworden.

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
NEWSFLASH

de wereld is al duizenden jaren een smerige bende.....
thats life.....take a chill pill

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
De intensieve walvisjacht die in de vorige eeuw plaatsvond, deed niet alleen de zoogdieren in aantallen afnemen, maar ook krill en visjes. Hoe tegenstrijdig dat ook klinkt.
Van 1910 tot 1970 zijn er circa 1,5 miljoen baleinwalvissen gedood rondom Antarctica voor hun vlees, vet en baleinen. Je zou denken dat krill, de kleine garnaalachtige diertjes die bovenaan het walvissenmenu staan, hierdoor flink in aantallen toenamen. Maar nieuw onderzoek, gepubliceerd in Nature, suggereert het tegendeel: de afname van baleinwalvissen in de Zuidelijke Oceaan heeft eveneens geleid tot een afname van krill.

Een Antarctische dwergvinvis poept. De ontlasting is een belangrijke bron van ijzer voor fytoplankton. © Friedlaender Laboratory/NOAA/NMFS
Walvissen zijn niet alleen een belangrijke consument van krill en vis, maar spelen ook een centrale rol bij de instandhouding van de krill- en vispopulaties waarmee ze zich voeden. De Zuidelijke (of Antarctische) Oceaan bevat een overvloed aan microscopisch kleine algen, fytoplankton geheten. Fytoplankton is een belangrijke voedselbron voor krill, dat op zijn beurt wordt gegeten door baleinwalvissen, en ook door vogels en vissen.

Maar die walvissen helpen ook het fytoplankton in stand te houden. Door krill te eten en vervolgens te poepen, zorgen walvissen ervoor dat ijzer (afkomstig van het krill) weer in het water komt. En laat dat nu een belangrijke voedselbron voor fytoplankton zijn.

Fytoplankton is overigens belangrijk, omdat het koolstofdioxide uit de atmosfeer haalt. Het is dus wel zo handig om te weten hoeveel krill walvissen precies eten en wat daarmee hun rol in het ecosysteem van de oceaan is. Alleen is dat lastig te bestuderen. Je kunt de reuzen natuurlijk niet in gevangenschap houden en onderzoeken.

Veelvraten
Nu zijn wetenschappers van de Stanford University en het Smithsonian Institution erin geslaagd toch nauwkeuriger vast te stellen hoeveel krill verschillende soorten baleinwalvissen jaarlijks eten. En dat is veel meer dan gedacht.

Ze verzamelden gegevens van 321 gemerkte walvissen van zeven soorten, waaronder de blauwe vinvis, de bultrug, de Antarctische dwergvinvis en de gewone vinvis die in de Atlantische Oceaan, de Stille Oceaan en de Zuidelijke Oceaan leven. De data zijn verzameld tussen 2010 en 2019 en elke walvis kreeg een tijdelijk apparaatje op zijn rug, compleet met een camera, microfoon, gps en een versnellingsmeter die bewegingen bijhoudt.

walvis tags
De zuignap-tags die worden gebruikt om gegevens te verkrijgen van baleinwalvissen over de hele wereld. © Goldbogen Laboratorium.
De resultaten van de langetermijnstudie wijzen uit dat de onderzochte baleinwalvissen gemiddeld twee tot drie keer zoveel krill eten als aanvankelijk werd gedacht, zo schrijven ze in Nature. En dat leert de wetenschappers ook iets over de impact van de walvissenjacht. "Vijftig jaar nadat we zijn gestopt met jagen op walvissen, leren we nog steeds welke gevolgen dat heeft gehad", zegt hoofdauteur Matthew Savoca. "We onderzoeken manieren om deze informatie te gebruiken om ecosystemen in de oceaan te herstellen en walvissen terug te brengen. En hopelijk heeft dat voordelen voor van alles: van het behoud van de biodiversiteit tot de opbrengst van de visserij tot de opslag van koolstof."

Ecosysteemingenieurs
Marien bioloog Mardik Leopold, van Wageningen University & Research, is echter kritisch over de studie. "De onderzoekers hebben zelf nieuwe berekeningen gedaan over hoeveel een walvis eigenlijk eet en komen tot de conclusie dat dit veel meer moet zijn dan we dachten. Voor die claim moeten ze echter een flink aantal aannames doen: over de functionele grootte van de walvisbek, de zwemsnelheid, de efficiëntie van prooien vangen en over het aantal dagen per jaar dat een walvis eet of vast. Dat is nogal een rijtje en het lijkt me dat die claim dat walvissen meer eten dan gedacht dus aan de zachte kant is. Gelukkig voor het verhaal is deze claim ook helemaal niet nodig voor het vervolg ervan."

Waar Leopold het wel volledig mee eens is, is dat de intensieve walvissenjacht van pakweg een eeuw geleden nog steeds impact heeft op het oceaanleven. "Doordat veel walvissen zoveel krill aten, en poepten, joegen ze de productiecarrousel in zee enorm aan. In die zin zijn ze ecosystem engineers. Dit betekent ook dat de mens met al zijn ingrepen in zee het hele ecosysteem kan doen veranderen. De zeeën van nu zijn, bij gebrek aan walvissen, veel minder productief geworden. Dat lijkt me een zeer redelijke conclusie."

Bronnen: Nature, Smithsonian Institution, Stanford University

A

Anonymous

Guest
doubledipper zei:
NEWSFLASH

de wereld is al duizenden jaren een smerige bende.....
thats life.....take a chill pill

't Is allemaal de schuld van 't Kapitaal

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
suikeroom zei:
Het vaccin wijzigt je immuun systeem die normaal gesproken het spike eiwit van een virus(1 van de ca. 7 eiwitten) aanvalt en uitschakelt, na vaccin gaat dit specifieke spike eiwit door met vermenigvuldigen en verspreid zich langzaam door heel het lichaam met de zichtbare gevolgen van hartontstekingen en dichtgeslibd aderstelsels en spontaan dood neervallen.

Blij dat ik wakker ben en alles wantrouwde, het aanpassen net voor corona van de voorwaarden wanneer een pandemie een pandemie genoemd mag worden was het eerste grote vraagteken.

Je vertrouwt diegenen die zeggen dat je alles moet wantrouwen. Dus wantrouw je niet alles.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
suikeroom zei:

Suikeroom heeft terwijl hij lag te stinken op de WC via een schimmige site iets over 'spyke eiwitten' opgevangen.
Met foute interpretatie van wetenschappelijke gegevens en misleidende, foutieve conclusies stellen ze de spike-eiwitten die ons lichaam na vaccinatie aanmaakt identiek zijn aan het viraal spike-eiwit en dat beide zich dan ook identiek gedragen.
Bovendien is de stelling dat het spike-eiwit zich na vaccinatie uitgebreid door ons lichaam verspreidt en op die manier problemen kan veroorzaken is niet correct.

Bron: Circulating Severe Acute Respiratory Syndrome Coronavirus 2 (SARS-CoV-2) Vaccine Antigen Detected in the Plasma of mRNA-1273 Vaccine Recipients

Maar het is natuurlijk typisch aan wappie's (waarschijnlijk niet eens in het bezit van een diploma middelbaar onderwijs) dat ze dergelijke onzin als waarheid aannemen terwijl een intelligent persoon genoeg (voor hem) relevante redenen kan geven zonder terug te vallen op 'pseudo wetenschap' en de 'kersenpluk' van medische termen en bepaalde facetten van medische onderzoeken die in het kraampje passen, om een (booster) vaccin te weigeren....

Triestig!

Voormalig lid 14942

Toogplakker
11 dec 2019
52
22
DriverT zei:
suikeroom zei:

Suikeroom heeft terwijl hij lag te stinken op de WC via een schimmige site iets over 'spyke eiwitten' opgevangen.
Met foute interpretatie van wetenschappelijke gegevens en misleidende, foutieve conclusies stellen ze de spike-eiwitten die ons lichaam na vaccinatie aanmaakt identiek zijn aan het viraal spike-eiwit en dat beide zich dan ook identiek gedragen.
Bovendien is de stelling dat het spike-eiwit zich na vaccinatie uitgebreid door ons lichaam verspreidt en op die manier problemen kan veroorzaken is niet correct.

Bron: Circulating Severe Acute Respiratory Syndrome Coronavirus 2 (SARS-CoV-2) Vaccine Antigen Detected in the Plasma of mRNA-1273 Vaccine Recipients

Maar het is natuurlijk typisch aan wappie's (waarschijnlijk niet eens in het bezit van een diploma middelbaar onderwijs) dat ze dergelijke onzin als waarheid aannemen terwijl een intelligent persoon genoeg (voor hem) relevante redenen kan geven zonder terug te vallen op 'pseudo wetenschap' en de 'kersenpluk' van medische termen en bepaalde facetten van medische onderzoeken die in het kraampje passen, om een (booster) vaccin te weigeren....

Triestig!

Idem dito met gevaccineerden en overheidstrouwe mensen.
We zullen zien, voorlopig mogen er geen onderzoeken gedaan worden naar flinke overstefte + 20% ook onder 60 minners die begon na start vaccineren.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Zowel het virus als het vaccin heeft op sommige heftige uitwerkingen. In mijn omgeving

Onder de 50 en binnen 1 week na vaccinatie; 2 hartaanvallen (wordt door arts niet gemeld bij lareb, want ja te drukke baan dat moet de oorzaak zijn?) , 1 met tintelend uitvallend been (22jaar) vector vaccin bijwerking, 1 met tia (die mocht eigenlijk geen vaccin maar dat vergat de huisarts, wat niet erkend wordt), 5 suikerziekte patienten die langdurig van de wap zijn en suikerspiegel gevaarlijk schommeld ....

Onder de 50 en actieve covid-19 infectie;
1 dood door hartinfarct, 2 met ademnood in ziekenhuis (niet op ic), 4 suikerziekte patienten die langdurig van de wap zijn..

60-70 jaar ken ik helaas 3 doden geen idee of die wel of geen vaccin gehad hebben...

Ik heb de wetenschappelijke artikelen gelezen die beschikbaar zijn op het internet, ja weet heus wel waar echt onderzoek gedaan is ben geen wappie. Mijn keuze was geen vaccin te nemen, dat zijn zoveel ++ en -- ga ik hier niet verantwoorden. Stel wel dat ik open stond voor 1 soort vaccin, dat is het volledig doodgemaakte virus(traditioneel vaccin), dat is niet de door Hugo ingekochte (semi) klassieke met alleen spikes en adjuvant stoffen..

Ik heb covid-19 opgelopen en ben er goed vanaf gekomen, ben er achter dat ik er gelukkig niet banger voor covid-19 hoef te zijn als voor verkoudheid / griep / etc.

Ik blijf het wel bijzonder vinden dat er zoveel paniek gezaaid is en men een hele samenleven zoveel angst heeft ingeprent en vrijheid heeft afgenomen dat complete groepen tegenover elkaar komen te staan, de wetenschap een mega deuk opgelopen heeft en zelfs relaties stukgelopen zijn omdat de ene wel en de ander niet in het vaccin/overheid gelooft

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Tsja...
Cherry picking van vage websites als waarheid verkopen.
Behalve van DriverT heb ik nog geen enkele serieuze onderbouwing of bron voorbij zien komen voor de boude veronderstellingen die hier allemaal gedaan worden.
De ondeskundigheid die hier door diverse lieden wordt tentoongesteld is toch wel op zijn minst vermakelijk te noemen. :lol:
Maar goed, ik rijd dan ook liever over een brug die door een ingenieur is berekend dan door een wappie is in elkaar geflanst.

31 aug 2016
1.194
112
@ jan steen
die ingenieur heeft berekeningen gedaan die heeft uit eerdere ervaringen met zelfde soort bouwwerken een gedegen geteste rapporten een product staan dat bewezen goed is !

er zijn virussen waar ze na ruim 30 jaar geen vaccin voor weten te ontwikkelen en voor een geplande verkoudheidvirus hadden ze binnen no time een vaccin in elkaar geflanst .

ik vertrouw op mijn immuumsysteem !

het gaat niet om onze gezondheid !
dan hadden ze de gezondheidszorg niet zo uitgekleed !

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
suikeroom zei:
DriverT zei:
suikeroom zei:

Triestig!

Idem dito met gevaccineerden en overheidstrouwe mensen.
We zullen zien, voorlopig mogen er geen onderzoeken gedaan worden naar flinke overstefte + 20% ook onder 60 minners die begon na start vaccineren.

Neen NIET idem dito....

Jij brengt geen bronnen aan.....
Jijst Hollandse hagelslagpraat.....
Geen diploma, niks..... Rien du tout.
Nu zie ik de voordelen van ons Belgisch onderwijsmodel....
Zulke wappies... dan moet je wel een kaasbol zijn!

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Mensen mogen daarover denken wat ze willen.

Maar waarom in godsnaam over je coronagedachten uitweiden op een neukforum? Val gewoon je vrienden lastig met die onzin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven