Wappiewaarheid manipulatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Mbt tot onze hobby, ik heb gelezen over de digitale munt en dat cash geld op termijn mogelijk verdwijnt. Dan onze bezoekjes betalen met bitcoin?

Daarbij een steeds groter digitaal netwerk met AI en al je data dat wordt opgeslagen. De EU wil een digitale ID invoeren.

Ik wil niet overal 'gevolgd' kunnen worden. Erop vertrouwen dat zo'n perfect opgetuigd systeem niet (ook) voor controle en surveillance gebruikt gaat worden? Als het al zover komt dan kunnen we er DAN niet makkelijk meer wat aan veranderen.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Ik weet niet in welke fabeltjesfuik jij zit want:
Dat cash gaat verdwijnen wordt al 35 jaar voorspeld. Cash is er nog steeds. En in sommige andere EU landen is cash nog steeds king.

Dat bitcons de norm gaan worden wordt ook al bijna 10 jaar voorspeld. Vooralsnog zijn er alleen maar meer digitale muntsoorten bij gekomen die niet onderling uitwisselbaar zijn. En de koersvariaties doen meer aan speculatie denken dan aan stabiliteit.

De EU heeft een van de meest strikte privacywetgeving ter wereld.

Typisch wappiepraat: "ik ergens heb gelezen...", "uit een ... studie blijkt ...". Etcetera ad infinitum.

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Sure. Jij weet blijkbaar wat wel en niet gaat gebeuren. Ik niet, maar zie wel de mogelijke gevaren ervan. Had jij niet je wifi etc uit je telefoon gesloopt?

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Klopt.
En ik had jou geadviseerd om je niet teveel door onbetrouwbare websites te laten leiden
Je lijkt me geen onredelijke vent, maar je maakt af en toe wat klassieke denkfouten.

A

Anonymous

Guest
ik ben zelf niet geprikt en heb ook beetje schrik om sperma van ongeprikte man te ontvangen in kutje of mond
vrees dat ik zelf daardoor toch besmet of vervuild geraak door het vaccin en het vergif dat er allemaal inzit
is dat zo? heeft er iemand informatie over?

dank je

saraah

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.698
1.110
als je sperma van een ongeprikte man ontvangt gaat je kutje of je mondje niet besmet geraken met vaccin hé.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Jou lichaam, jou leven Saraah, jij beslist...
Trek je verder niks aan van wat anderen denken...

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Voor zover er iets zou schelen met die vaccins is dat geen sexueel overdraagbaar probleem.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
pijpfitter zei:
Er zit geen vergif in vaccins. Maar als jij het beter weet kan je me ook vertellen waar dat vergif uit zou bestaan.

Het mRNA wat je DNA wijzigt. Je weet wel, dat wat niet zou kunnen maar nu toch gebeurt ;) Die wappies toch he ;)

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Vraag me af of Saraah ook problemen heeft met cokesnuivers en rokers. In een sigaret zitten meer dan 100 chemische stoffen waaronder arseen.
Vaccins zijn veilig. Vertrouw maar op de wetenschap en anders kan je altijd je huisarts vragen.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Lekkerbare zei:
Die groep bestaat niet.

Bestaat niet :lol: :lol:
Waar denk je waar de naam vandaan komt? Precies, het Bilderberg hotel waar ze bijeenkomen.
Net als WEF, bestaat ook niet zeker

31 aug 2016
1.194
112
pijpfitter zei:
Er zit geen vergif in vaccins. Maar als jij het beter weet kan je me ook vertellen waar dat vergif uit zou bestaan.

wel vreemd dat er een grotere oversterfte is ..
en dat die overheidsinstelling die de cijfers hebben die cijfers niet delen met wetenschapers die er onderzoeken naar doen ??

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Je bent niet goed geïnformeerd.
Het CBS krijgt de data en doet de statistiek, constateert iets en brengt dat naar buiten. De data is niet geschikt voor andere doeleinden dan statistiek dus er kan geen medische conclusie uit getrokken worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven