Wappiewaarheid manipulatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dank je dbpaal

Ik kreeg een bericht van lid die kwa bijdrage gewaardeerd mag worden. Zijn 2e pm maakte me zo onpasselijk dat ik zelf tegen regels in met gestrekt been en noppen richting zijn een bericht terug stuurde. Dat was niet mijn stijl.

Dat ieder een ander gedachte heeft over covid vaccinaties de oorlog met Rusland en Oekraïne. Dat is prima, maar politiek gevoelige discussies horen nou eenmaal niet op forum gevoerd te worden. Dit is inderdaad een forum voor en van wandelaars van condoomloze seks. Respecteer elkaars mening!

A

Anonymous

Guest
Hallo luitjes,

Ik ben al lang gestopt om met anderen in discussie te gaan over corona, de spuitjes en de zogenaamde boycot tegen Rusland. Ze vonden me maar een complotdenker dus ben maar weer mijn eigen ding gaan doen: een spontaan bare ervaring gehad in juni 2020 met een lekkere milf genaamd Valerie en verder nog een met een paar Roemeentjes gerommeld. Ik ben eigenlijk redelijk ongeschonden door de maatregelen gekomen: geen inkomstenderving, mondkapje in OV hoefde ik nooit op om medische redenen en heb me maar een paar keer in mijn neus hoeven laten porken voor zo'n QR-code. Ik hou me verder ook afzijdig van al die discussies; ook op mijn werk. De schade aan de hele westerse wereld is zo groot dat het niet meer te repareren is dus waarom nog moeite doen. Als een samenleving nu eenmaal de bewuste keuze heeft gemaakt om zichzelf te gronde te richten, doen heb je dat maar gewoon te respecteren. Als ik bij een DVP ben, dan heb ik het nooit over die onderwerpen natuurlijk want dat zou de hele sfeer verpesten.

Klinkt misschien erg bot maar ik leef alleen nog maar voor mezelf. Het is ieder voor zich nu.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Iedereen zijn ding, verhitte discussies op een nzc forum over de grote maatschappelijke uitdagingen komen mij altijd wat vreemd over. Maar het is een teken van de tijd waar we nu in leven, a real shitstorm.

Wat betreft de covid vaccinaties: er waren heel wat luide brulapen die hadden gezworen liever te sterven dan de prik te nemen, maar als dan de vliegvakantie of skitrip niet mogelijk was toch even snel richting vaccinatiecentrum gingen… principes weet je wel :cool:
We hebben daar in België een woord voor maar ik hou het hoffelijk op dit forum :lol:

Anyway, in 2020-2021 heb ik verschillende dvp's bezocht die mij vertelden dat ze no way zich zouden vaxxen voor de meest crazy redenen, ik heb hier nooit een probleem van gemaakt: we neuken zonder rubber met gekende risico's dus waarom zou ik me moreel hoger plaatsen dan deze meiden die geen prik willen. Dikwijls waren het zelfs aangename dames en lekker bare neuken > ruzie maken.

Het is zeker ok om te reageren op bullshit in je pm dus begrijp Cumgiver wel. Maar het is nog beter om ze simpelweg te negeren en er geen seconde tijd aan te verspillen.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Wat heeft bare neuken nou weer met covid te maken?? Laat iedereen lekker zelf bepalen waar ze zichzelf mee laten injecteren of niet? Hoebedoelje vrije keus :x

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Ik zeg dat we beter kunnen stoppen met zo'n topic als deze , dit is welles/nietes
Gelukkig zijn we het over 1 ding eens nzc is o zo lekker en dat moeten we delen in de verslagen over de dames!

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Precies, afsluiten dit topic. Het merendeel van de bevolking, en dus ook de forumbezoekers, ziet toch niet dat ze in de maling worden genomen. Straks weer lekker in de rij voor een prik waarvan het risico voor overlijden vanwege bijwerkingen groter is dan waarvoor het je zou moeten beschermen. En voordat er weer bijdehandte vragen komen over 'wie zegt dat'....uit Duits onderderzoek is gebleken dan 1:5000 injecties resulteert in ernstige bijwerkingen. Reken dat even door naar gemiddeld 4 prikken per persoon en je bent dicht bij de jackpot!

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Dat obsessief gedaas!

Zeggen dat we het er niet over moeten hebben en toch weer een emmer wappie uitkieperen. :lol:

31 aug 2016
1.194
112
het is wat ze willen tweestrijd in alle lagen van de bevolking .
als de bevolking samen optrekken tegen deze volksverlakkers die hun kiezers naar de klote laten gaan ipv er voor op te komen .

de ene na andere bewezen crisis veroorzaken ze
.

de huidige inflatie is te danken aan het slechte beleid van deze regeringen

maar zolang ze de mensen tegen elkaar weten op te zetten blijven die volksverlakkers uit de wind .

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
215
onze overheid zou nooooooit iets doen wat niet het volk ten goede komt. Als je dat gelooft ben je een wappie. en zo is het cirkeltje rond

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Wel goed dat er gemeldt wordt welke dvp wappie is want dat is voor mij een reden om ze mijden als de pest.
Vroeger hadden we lepra kolonies voor lepralijers
Die werdem.uit de maatschappij geweerd.
Kunnen we dat niet invoeren voor die wappies? Onze regering is veel te slap tegen figuren als Willem Engel. Kom op zeg met die idioten.

31 aug 2016
1.194
112
@ bare raider nope heb een relatiegeschenk waar ik een spuit voor mag halen .
@Scapula doe eens hypocriet je ga gezonde mensen ontwijken om onveilige seks te hebben !

het is uberhaupt een beslissing van en voor je zelf of je alles gelooft wat de regeringen via de staatsmedia rondbazuinen

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
@bareraider: ik denk dat sommige forumleden die hier elkaar bestrijden dit weekend hun staaf hebben gebruikt om elkaar de maat te nemen en niet voor een spuitfestijn.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
lekkerlikkenlassie zei:
het is wat ze willen tweestrijd in alle lagen van de bevolking .
als de bevolking samen optrekken tegen deze volksverlakkers die hun kiezers naar de klote laten gaan ipv er voor op te komen .

de ene na andere bewezen crisis veroorzaken ze
.

de huidige inflatie is te danken aan het slechte beleid van deze regeringen

maar zolang ze de mensen tegen elkaar weten op te zetten blijven die volksverlakkers uit de wind .

Wie zijn "ze"?

Je bent al als Donald die zei "they tried to give me the virus".

Wie zijn "they".

Je plaat is grijsgedraaid man en hangt mn zak uit.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Die groep bestaat niet.
Je moet je eens wat meer verdiepen in de materie voordat je wat opschrijft.
Bijvoorbeeld wie zit er in die groep? En lees dan eens wat stukken over die mensen (vooral mannen) dus bijvoorbeeld interviews of opinie stukken. En kijk dan waar het belang van die mannen ligt.
Je zult zien dat ze elkaar liever de tent uit knokken in plaats van samen de wereld beheersen.
Wat wel interessant is is wie het wel goed met elkaar kunnen vinden.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Johan321 zei:
Wat betreft de covid vaccinaties: er waren heel wat luide brulapen die hadden gezworen liever te sterven dan de prik te nemen, maar als dan de vliegvakantie of skitrip niet mogelijk was toch even snel richting vaccinatiecentrum gingen… principes weet je wel :cool:

Lachuh. Er waren in die tijd ook van die randdebielen die het over grote woorden als vrijheid hadden. Toen de MSM verslaggever daarop door vroeg bleek "vrijheid" het drinken van een biertje in een café te zijn. :D Je zou bijna compassie krijgen met het ondraaglijke lijden van deze medewappies.

Overigens nog geen enkel topic meegemaakt waarin een paar minkukels zoveel shitstorm kunnen veroorzaken 🤣🤣

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven