Wappiewaarheid manipulatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
@Cumgiver,
Ik wil graag mijn excuses aanbieden namens de jonge knullen van begin 20 net als ik.
Vaak hebben we de neiging om te happen.
We hebben eenmaal een andere denk wijze. Dan de oudere leden die meer leven ervaring hebben .

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het aantal leden met lange tenen en een grote bek het laatste jaar is toegenomen.
Een rigoureuze oplossing zou zijn om het hele "van alles wat" en aanverwante onderwerpen eruit te flikkeren en terug te gaan tot de essentie van dit forum.

Neuken.
Zonder.
Condoom.

Als leden niet op dit topic (kunnen/willen) blijven omdat ze vinden dat de aarde plat is, de zon daaromheen draait en iedereen die dat niet gelooft elitaire MSM betweters zijn die het licht van de alternatieve waarheid niet hebben gezien, dan gaan ze maar naar een forum voor gelijkgestemden of er volgt een ban.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het aantal leden met lange tenen en een grote bek het laatste jaar is toegenomen.
Een rigoureuze oplossing zou zijn om het hele "van alles wat" en aanverwante onderwerpen eruit te flikkeren en terug te keren tot de essentie van dit forum.

Neuken.
Zonder.
Condoom.

Als leden niet op dit topic (kunnen/willen) blijven omdat ze vinden dat de aarde plat is, de zon daaromheen draait en iedereen die dat niet gelooft elitaire MSM betweters zijn die het licht van hun Waarheid niet hebben gezien, dan gaan ze maar naar een forum voor gelijkgestemden of er volgt een ban.

Dat gezegd hebbende: de meeste forumleden hier zijn redelijke mensen. Het is een klein deel dat zich niet (altijd) kan beheersen.

Just my two cents...

A

Anonymous

Guest
Misschien idd beter dit onderwerp voor een ander forum behouden. Binnen de context van dit forum zijn er nog een paar die heel duidelijk geen benul hebben van wat er speelt en geloven in alles wat de Black Box hen voorschoteld. Helemaal in lijn met de Fabeltjeskrant, oogjes dicht en snaveltjes toe. Welterusten, alles komt goed. De propaganda doet kennelijk zijn werk bijzonder goed. Net zoals in de jaren 30... :lol:

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
burrito zei:
robinhood2017 zei:
burrito zei:
Tal van websites die hiervoor geschikt zijn.

Deze is daar niet bij. Het zegt alles over de obsessie van betrokkenen om daarover godbetert op een neukforum te komen discussiëren.

Dit onderwerp gaat er juist over.
Dan moeten we ook alle andere onderwerpen maar verwijderen.

Cumgiver startte dit draadje omdat iemand hem hier in een pm met wappietheorieën lastig viel. Hij illustreert net het obsessieve gedrag van wappies.

Dan kan hij die persoon ook gewoon blokkeren door hem op zijn vijandenlijst te zetten ;)

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
robinhood2017 zei:
Misschien idd beter dit onderwerp voor een ander forum behouden. Binnen de context van dit forum zijn er nog een paar die heel duidelijk geen benul hebben van wat er speelt en geloven in alles wat de Black Box hen voorschoteld. Helemaal in lijn met de Fabeltjeskrant, oogjes dicht en snaveltjes toe. Welterusten, alles komt goed. De propaganda doet kennelijk zijn werk bijzonder goed. Net zoals in de jaren 30... :lol:

Je haalt nu 2 zaken helemaal door de war haha
Fora, websites en videokanalen die je aan het denken moeten zetten om zodoende een eigen mening te kunnen vormen vind je fabeltjeskrant. Maar die zet je nu gelijk weg als propaganda, terwijl er een weekje geleden uit is gekomen dat onze geliefde overheid een desinformatie club heeft opgericht om dit soort zaken tegen te werken....dus welke propaganda bedoel je precies?
En de jaren 30...je bedoelt hiermee het buiten de samenleving plaatsen van mensen die niet voldoen aan door de overheid bepaalde kenmerken? Zoals het wel of niet hebben van een vaccinatie? Dat toch niet he?

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
hagelslag zei:
robinhood2017 zei:

Fora, websites en videokanalen die je aan het denken moeten zetten om zodoende een eigen mening te kunnen vormen vind je fabeltjeskrant. Maar die zet je nu gelijk weg als propaganda, terwijl er een weekje geleden uit is gekomen dat onze geliefde overheid een desinformatie club heeft opgericht om dit soort zaken tegen te werken....dus welke propaganda bedoel je precies?
En de jaren 30...je bedoelt hiermee het buiten de samenleving plaatsen van mensen die niet voldoen aan door de overheid bepaalde kenmerken? Zoals het wel of niet hebben van een vaccinatie? Dat toch niet he?

Ga elders je obsessie botvieren man

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
robinhood2017 zei:
De propaganda doet kennelijk zijn werk bijzonder goed. Net zoals in de jaren 30... :lol:

Als je argumenten te kort hebt haal je er toch gewoon WO2 bij!
Robin je moet proberen oorzaak en gevolg duidelijk uit te leggen zonder verwijzing naar WO2 mag best een lang verhaal worden we zijn met intelligente mensen onder elkaar.
Steeds die korte redenaties van net twee zinnen.

A

Anonymous

Guest
hagelslag zei:
robinhood2017 zei:

Nou ik bedoel het dus precies zo zoals jij het hier benoemt. Misschien heb ik mijn post in wat te abstracte termen uitgedrukt. Fabeltjeskrant bedoel ik juist de NPO 1,2 en 3 en de MSM mee waar een lading propaganda elke dag weer uit komt en over ons heen gestort wordt. Jaren 30 bedoel ik iets anders mee. In die jaren keken de mensen, maatschappij en politiek ook weg voor de groeiende gevaren van een opkomende persoon die een uitstekende manipulator en propagandist in dienst had. Het gaat mij verder niet om de politieke stroming maar meer om de apathie die er toen in onze maatschappij heerste.

Maar goed, genoeg over dit.

Laten we het hebben over de geneugten van onze hobby.

A

Anonymous

Guest
Lekkerbare zei:
robinhood2017 zei:
De propaganda doet kennelijk zijn werk bijzonder goed. Net zoals in de jaren 30... :lol:

Als je argumenten te kort hebt haal je er toch gewoon WO2 bij!
Robin je moet proberen oorzaak en gevolg duidelijk uit te leggen zonder verwijzing naar WO2 mag best een lang verhaal worden we zijn met intelligente mensen onder elkaar.
Steeds die korte redenaties van net twee zinnen.

Argumenten te weinig? Ik denk het niet. Maar je hebt gelijk dat het verband beter uitgelegd kan worden anders krijgen we aannames zoals nu het geval is.

Voor nu, laten we het houden bij het centrale onderwerp waar dit forum voor bedoelt is.

Soms heeft deze hobby toch weer raakvlakken bijvoorbeeld op juridisch, politiek en bestuurlijk vlak en dan is het misschien goed om dit thema binnen dat kader te bespreken.

A

Anonymous

Guest
ik vind het altijd wel grappig hoe wappies denken.

vooral het idee dat er op een mondiale schaal geheimen plannen kunnen worden gemaakt en alles kan worden gestuurd enzo. Alsof het hele principe van chaos-theory niet bestaat.
Vervolgens doen wappies hetzelfde als extreem links/rechts en dat is een boel drogredenaties gebruiken en meningen verkopen als feiten.

Zijn de MainstreamMedia objectief? Natuurlijk niet! Oplages van kranten staan al 20jaar zwaar onder druk. TV is over zijn hoogtepunt heen (net als radio) en achter de meeste zitten commerciële belangen. Dat de publieke omroep relatief links is? Dat is meer dan 50 jaar zo?

Objectief nieuws bestaat niet
De volkskrant HEEFT een linkse agenda, de Telegraaf een liberale.
Waarom? Omdat elk medium zich richt op een doelgroep. \
Doelgroep = verkoopbaar aan adverteerders. Simpel.

Global mediaspelers? Eveneens. NUL objectief. Twitter/facebook/Google. Allemaal 1 doel. Zorgen dat je zoveel mogelijk time-on-site doorbrengt. Tijd=aandacht=data=geld. De meeste zijn alleen te naïef om te beseffen dat deze partijen content aan je geven (gepersonaliseerd) die zorgen voor hun main doel = timeOnsite.

Wappies en anders denkende waren er altijd al. Alleen door de globalisering is alles makkelijk op schaal te krijgen (lees eens het boek THE LONG TAIL bijvoorbeeld). Kortom elke dorpsgek heeft tegenwoordig makkelijker een megafoon.. betekent nog niet dat ze gelijk hebben he?

A

Anonymous

Guest
Barebackdudeback zei:
ik vind het altijd wel grappig hoe wappies denken.

vooral het idee dat er op een mondiale schaal geheimen plannen kunnen worden gemaakt en alles kan worden gestuurd enzo. Alsof het hele principe van chaos-theory niet bestaat.
Vervolgens doen wappies hetzelfde als extreem links/rechts en dat is een boel drogredenaties gebruiken en meningen verkopen als feiten.

Zijn de MainstreamMedia objectief? Natuurlijk niet! Oplages van kranten staan al 20jaar zwaar onder druk. TV is over zijn hoogtepunt heen (net als radio) en achter de meeste zitten commerciële belangen. Dat de publieke omroep relatief links is? Dat is meer dan 50 jaar zo?

Objectief nieuws bestaat niet
De volkskrant HEEFT een linkse agenda, de Telegraaf een liberale.
Waarom? Omdat elk medium zich richt op een doelgroep. \
Doelgroep = verkoopbaar aan adverteerders. Simpel.

Global mediaspelers? Eveneens. NUL objectief. Twitter/facebook/Google. Allemaal 1 doel. Zorgen dat je zoveel mogelijk time-on-site doorbrengt. Tijd=aandacht=data=geld. De meeste zijn alleen te naïef om te beseffen dat deze partijen content aan je geven (gepersonaliseerd) die zorgen voor hun main doel = timeOnsite.

Wappies en anders denkende waren er altijd al. Alleen door de globalisering is alles makkelijk op schaal te krijgen (lees eens het boek THE LONG TAIL bijvoorbeeld). Kortom elke dorpsgek heeft tegenwoordig makkelijker een megafoon.. betekent nog niet dat ze gelijk hebben he?

Uitstekend weergegeven en tot op zekere hoogte naar mijn mening waarheidsgetrouw. Maar er zijn wel degelijk organisaties en instituten die wereldomvattend bezig zijn en een gevaar kunnen vormen voor de democratie voorzover die dan mogen bestaan.

Skull and Bones, vrijmetselaars, WEF, Freemasons, Jezuiten etc. En velen, muv WEF bestaan al zeer lang.

JFK wijdde er zelfs op 27 april 1961 een volledige speech aan in New York en wat dit voor gevaar kan zijn voor de democratie.

We weten allemaal wat er met hem gebeurt is in Dallas....

A

Anonymous

Guest
Freemasons, wappies, communisten, nazis... met 7miljard mensen heb je natuurlijk altijd groeperingen die zich afzetten tegen "main stream".
maar goed dat betekent nog niet dat ze allemaal gelijk hebben.
Sterker nog dat is niet eens mogelijk omdat ze allemaal hun eigen denkwijze hebben.

Vroeger. Toen was het makkelijker. Verzuiling! Lekker overzichtelijk... was je links? Keek je naar de vara en las je de volkskrant!
Vond jij jezelf slim en elitair? NRC en VPRO!
Alleen door het wegvallen hiervan merk je gewoon dat mensen nieuwe "groepen" zoeken. Een mens is van nature een kuddedier... en nou ja. Anno 2022 zoekt men elkaar dus op op basis van sociale religie (wappies, wokers, greatreset denkers etc etc). Nadeel is alleen dat ze vooral ANDERE hun mening zo willen opleggen.

Iedereen heeft recht op ZIJN mening. Niet iedereen heeft recht op JOUW mening. Daar gaat het vaak mis.

Geloof je dat de wereld wordt bestuurd door lizard? Whatever.. up to you. Val mij er alleen niet mee lastig.
of meer on topic.. neuk je graag transen? Whatever.. up to you. Val mij er alleen niet mee lastig.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
We kunnen hier beter een punt achter zetten. Het zal altijd welles/nietes blijven.
De een denk er zo over de ander denk er zo over ,moet wel zeggen als je soms dieper in de materie ga zoeken en graven dat er soms wel een heel ander antwoord of juist nog meer vragen uit komen dan ik wel eens had gedacht.

Je zal dit altijd blijven houden ,er zullen altijd mensen zijn die een systeem zullen blijven verdedigen. Alle bij de kanten zijn daar schuldig aan.
We kunnen beter doorgaan met dames,dvp neuken en zoveel mogelijk bare ,,dat is mijn idee! ✌️

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik heb hier een grappige reactie van lekkerding uitgekozen. Nou dit is een heel mooi voorbeeld. Geloven jullie nou echt dat ik alleen de bijdrage gequote heb.
Van mij maggie dat, maar komt er nu een felle discussie over of ik enkel gequote heeft zonder een reactie te geven. Dat is het ronduit net zo triest.

Nogmaals politiek gevoelige onderwerpen horen niet op een forum thuis. Dan verdiend lekkerding een pluim met zijn idee antiwappieteksten knop. Cumgun er bestaan ook oudere die zo denken. Het enige wat ik begrijp is dat we na genoeg redenen om zwaar ontevreden hoe het op dit moment in ons land aan toe gaat. En het kan vele malen erger. Maar dan gaat het toch niet meer over damwanden spachtelputzen, kinderkamer witten, volspuiten, squirtqueens, cumswappen en wappen. En dat laatste woord betekent totaal iets anders. Cummie is inderdaad af en toe wappie door een snoepje met een snoepje.

dbpaal

Toogplakker
20 dec 2018
27
10
Beste cumgiver,

Jammer dat het zo ver heeft moeten komen dat je er een topic aan heb moeten wijden.

Ik lees graag jouw ervaringen. Soms leer ik er van, soms inspireer jij mij en soms is het not my cup of tea, in alle gevallen ben ik blij dat je de moeite neemt om te delen.

Ik hoop dat je het snel van je af kunt zetten en kan focussen waar het in de wereld echt om gaat: NZC :ugeek:

Kijk uit naar je volgende ervaring en hoop snel zelf weer te beginnen met wandelen en delen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven