Wappiewaarheid manipulatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste leden,

Ik wil een onderwerp openen na een aantal uitlatingen van leden een pm contact waar ik me verschrikkelijk aan erger. Meer dan 3 jaar geleden kwam ik op het forum om van andere leden hun ervaringen te lezen en zelf bijdrage te leveren. Ik had het wandelen opgepakt omdat ik naast geile contacten met travestieten en transen ook met vrouwen geile bare contacten wil hebben. Toen hadden we een kleurrijke modderetter die gehakt van je maakte als je berichten en of opmerkingen afwijkend is.

We kunnen het allemaal over eens zijn dat we in een klote periode terecht zijn gekomen. Oorzaken zijn die klote lockdowns en die pleuris oorlog. Iedere westerse maatschappijen is verhard en laten we eerlijk zijn we hebben een slechte regering die daar weinig aan kan veranderen. Andere politieke partijen kunnen daar zeker geen verandering aan brengen. Ik snap dat dit de wereldbevolking raakt. Er is groep ontstaan die in complotten denkt en radicale denkwijze heeft. Helaas zijn er uit die groep genoeg mensen die hun mening manipulatief naar andere doordrukt. Dit komt ook op het forum terecht. Onderwerpen zoals covid en monkeypox liggen voor sommigen gevoelig, terwijl anderen zich inzet om die informatie te delen. Ik denk dat het lid van de ggd die advies geeft zich terug getrokken heeft. Bij een van de onderwerpen deelde ik een situatie van een wandelvierdaagse en tot hoge ergenis spoelde dit onderwerp over van berichten die politiek gevoelig liggen. De moderator heeft daar zijn bezem door heen gehaald. Toen vroeg ik me af of de die leden die dit soort berichten plaatsten wel beseffen wat respect is.

De top of the bottom waren een berichten van een lid die hier ook aardig wat bijgedragen heeft en destijds ook complimenten kon geven aan andere bijdragen. Simpelweg kon ik niks met zijn berichten en na de laatste bericht nog een poging was ik er meer dan klaar mee. Ik ga dan met een gestrekt been, met spijker noppen op zijn knie in op zijn manipulatieve bericht. Die had ik niet helemaal gelezen en wist zijn stelling te beargumenteren. Mijn reactie was zwaar negatief ala 77 jaar geleden hadden we nooit bevrijd moeten zijn. Met pijn in mijn hart was dat bericht naar hem verzonden.

Stop daarmee en respecteer ieders keuze zoals wel of niet gevaccineerd. Dit soort onzin of anders gezegd politieke gevoelige meningen horen niet op het forum. Ik zie graag mooie bijdragen, minder leuke ervaringen en verhalen die over onze geile bare hobby gaan. Laten we het leuk houden!

Groet Cumgiver

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Goede Middag/ Good Afternoon, Amen Cumgiver, I admire and Salue you Cumgiver, you truly Blessed and have a good hearth

Behandel mens, hoe je zou wille behandeld worden

I live a happy stress-free life, I don't judge or criticize anyone

Too much negative on this forum, instead of sharing or caring, everyone asks like we are enemies

Calling girls junkies etc, yes there are few girls that are not worth money or time, and spreading pure negativity ain't going change anything, can also talk positive and clear without the negativity

The hatred and grudge on this forum is too heavy, all that have a miserable time or feeling is because that's all you choose to think on

Whether you're having a bad day or not, think happy/positive thoughts, you wake up, you tell yourself its gonna be a good day, don't wake with negativity

Have a Blessed and Safe Weekend All

Baley :cool: :cool: :cool:

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Thanks for your reaction Baley.
You are one of the members I like to 🍻 Sloainte!
This i a good contribution against these negativities.
Also for you I hope you can maintain happiness in your life.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ook ik ben hier aanwezig om te lezen over dames en bij te dragen waar kan om dit voor anderen op dezelfde manier leuk te maken.

Heb geleerd om mijn mening niet altijd zomaar te uiten, en nu in de huidige situatie is dat volgens mij ook beter. Pas als iemand meer als vriend kent, dus dat zijn vrijwel alle forumleden niet, kun je dat soort dingen uiten. Dus houdt ik mij het liefst van commentaar om iedereen zijn eigen waarheid te laten beleven.

En.... soms heb je wel een behoefte om te reageren, zeker als je je aangevallen voelt. Gewoon niet gelijk doen op zo'n moment en even laten bezinken. Onder stress en tijdens emoties kan een mens niet helder denken en daar komen er danwaarschijnlijk geen echt zinvolle bijdragen.

Dus negeren ook al staan sommige dingen je niet aan, hebt ebt vanzelf weg.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
De intentie is om een van de grootste ergernis van nu en zeker onder de aandacht te brengen. De titel geeft een sterke indruk van hedendaagse ergernis en respect is de oplossing.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Mijn kort standpunt: de topicstarter heeft gelijk. Er bestaan meer dan genoeg fora waar je naar hartelust kan debatteren over corona, en over politiek.

Dit forum is daar niet de geschikte plaats voor en het zegt iets over het mentaal evenwicht van zij die de nood voelen om dat soort discussies hier te initiëren.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Dat komt omdat je mening alleen nog maar mag overeenkomen met wat je verteld wordt. Als je verder nadenkt dan ben je een wappie, onkenner, mafkees, etc

A

Anonymous

Guest
Exact!

De zogenaamde cancel cultuur. Vrijheid van meningsuiting zolang het de mening van mainstream media is, MSM, en de mening van de Gutmensch.
Het is eigenlijk gewoon pure dictatuur. NPO1,2 en 3 zijn hier een groot voorbeeld van.

En zodra je op basis van eigen onderzoek tot een andere mening of conclusiet gekomen ben je gelijk en wappie, complotdenker, samenzweerder en je informatie is fake news.

Nu hebben ze zogenaamde fact checkers..om het nieuws wat volgens hen fake is te weerpsreken... :lol:

A

Anonymous

Guest
Exact!

De zogenaamde cancel cultuur. Vrijheid vab meningsuiting zolang het de mening van mainstream media is, MSM, en de mening van de Gutmensch.
Het is eigenlijk gewoon pure dictatuur. NPO1,2 en 3 zijn hier een groot voorbeeld van.

En zodra je op basis van eigen onderzoek tot een andere mening of conclusie bent gekomen ben je gelijk en wappie, complotdenker, samenzweerder en je informatie is fake news.

Nu hebben ze zogenaamde fact checkers..om het nieuws wat volgens hen fake is te weerspreken... :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Jeemig ik word al schijtziek van die betweters op o.a. Facebook die zich o.a. Ingestraald voelen door de vliegtuig uitlaatgassen.

Gaan we dat nou hier ook meemaken???
Dan hoop ik dat er knop bestaat alhier dat ik dit soort onzin hier niet meer hoeft te lezen.

Pffff.

Maar goed Verstappen heeft vandaag gewonnen :lol: :lol: :lol:

Fijne avond,
LD :cool:

Suge

Toogplakker
15 aug 2021
62
42
robinhood2017 zei:
Exact!

De zogenaamde cancel cultuur. Vrijheid van meningsuiting zolang het de mening van mainstream media is, MSM, en de mening van de Gutmensch.
Zoek eens op wat dictatuur inhoud. Al die "wappies" die eerder een gesjeesde dansleraar uit een familie van uitbuiters geloven, dan de wetenschap, kan ik toch echt niet serieus nemen. Gelukkig mogen ze vinden en zeggen wat ze vinden, maar ik mag ze vervolgens ook idioot vinden en noemen.
De zogenaamde msm heeft oa de toeslageaffaire blootgelegd en uitgerekend Pieter Omtzigt die daar ook achteraan bleef gaan, wordt op straat ook geïntimideerd door wappies.

A

Anonymous

Guest
Suge

Ik weet wat dictatuur inhoudt, ik ben nog in Oost Duitsland geweest in 1986 en ook in Oost Berlijn. Ik zal je zeggen wat ik gezien heb zal je niet graag in enige mate willen zien ontstaan in ons vrije Europa. Wel eens gehoord van The Great Reset? World Economic Forum. Zoek daar maar eens op en wat de plannen zijn. Agenda 2030 bijvoorbeeld.

Suge je hebt kennelijk geen enkel idee wat er allemaal achter de schermen met jouw burgerrechten gebeurt en hoe die stapgewijs worden afgenomen.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Tal van websites die hiervoor geschikt zijn.

Deze is daar niet bij. Het zegt alles over de obsessie van betrokkenen om daarover godbetert op een neukforum te komen discussiëren.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Het maakt mij eerlijk gezegd geen zak uit hoor, wappie of scientist, zolang je maar effectief bijdraagt tot het forum: het delen van goede/slechte ervaringen of vragen over dames beantwoorden zodat de medewandelaars hier iets mee kunnen doen.

Er zullen altijd andere opinies en meningen zijn dan die van jou, geen probleem mee, maar de wereldverbeteraars, moraalridders op hun wit paard en verdedigers aller hoeren ter wereld die geen enkele recensie of nuttige bijdrage leveren, kunnen we hier missen als kiespijn. En zo hebben we er wel enkele hier lopen :cool:

Je moet je ook niets persoonlijk aantrekken van wat op een online forum staat, laat staan triggered raken door onbekenden die op 't Internet staan te discussiëren met jou, who the fuck cares. Opinions are like assholes, everybody has one - Dirty Harry quote.

A

Anonymous

Guest
burrito zei:

Deze is daar niet bij. Het zegt alles over de obsessie van betrokkenen om daarover godbetert op een neukforum te komen discussiëren.

Dit onderwerp gaat er juist over.
Dan moeten we ook alle andere onderwerpen maar verwijderen.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
robinhood2017 zei:
burrito zei:

Dit onderwerp gaat er juist over.
Dan moeten we ook alle andere onderwerpen maar verwijderen.

Cumgiver startte dit draadje omdat iemand hem hier in een pm met wappietheorieën lastig viel. Hij illustreert net het obsessieve gedrag van wappies.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Kijk naar Suge en RobinHood, zij beschuldigen elkaar van wappie zijn. Nu wie van die twee is de wappie?
Wat we nodig hebben is een onafhankelijke wappie test.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Help, is er hier geen Mod in de zaal die dit gezwets naar een ver afgelegen hoekje van dit forum kan verplaatsen?

Of dat we dit draadje streng reserveren voor (aspirant) complotdenkers, contrailvrezers, Corona ontkenners, Great reset weters en pizza-analisten? Zodat ze hier -maar uitsluitend hier in dit draadje- elkasr kunnen bevruchten met het goddelijk zaad van De Echte Waarheid, van Q-Annon tot Engel, desgewenst ook van Thierry en van Doutze.
Als we de overige draadjes dan maar kunnen blijven wijden aan serieuzere onderwerpen als bare neuken, mooie dames en geile praatjes…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven