Wanneer zou je een dame NIET recenseren?

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Beetje gevaarlijk topic misschien, maar ik heb de vraag de laatste tijd enige keren gehad.
Mijn voornaamste reden is dat ik date met dames die op mijn eigen adje reageren en dat zijn dames die 1) zich op eenmalige of onregelmatige wijze prostitueren en 2) kieskeurig zijn met wie ze daten (geen "publieke vrouwen"dus :D ). Dus discretie is hier vereist.
Grappig is dan weer dat toen ik wel een adresje publiceerde een of andere heikneuter dat op luide toon moest afkeuren :lol:

Als ik terugdenk aan mijn raam en priveontvangsttijd, beschreef ik de meeste nzc dames behalve:
- als ze al uitgebreid beschreven werden (bv Roosje uit Gouda of Oekraiense Karo). "Ik ben er ook geweest en het was lekker" voegt in mijn ogen niks toe aan een topic;
- als nzc in goed vertrouwen werd gedaan met dames die daar in mijn beoordeling kieskeurig in waren (inderdaad beetje natte vinger werk, maar een ervaren wandelaar kan dat wel beoordelen).

Hoe denken andere wandelaars erover?

discretesex

Toogplakker
28 apr 2015
31
0
ik kan begrijpen dat een dame niet zomaar op een forum wilt staan ivm tattoos/piercings/persoonlijk adres

Als een dame dat expliciet vraagt dan moet je dat respecteren

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Uiteraard recenseer je een dame niet als zij dat niet wenst, maar hoe komen jullie daar dan achter? Vragen jullie het, of vermelden jullie terloops het bestaan van dit forum?

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
je hoeft dat niet te vragen om geresenseerd te worden. vingerspitsgevoel. Een dame bepaald altijd nog zelf wat ze met iemand wel of niet doet. En soms ben jij die geluksvogel. Er zitten nog altijd ... op dit forum die de dame gaan bellen van met hem doe je het wel heb ik gelezen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Sowieso niet de dames die er niet mee adverteren, soms geef ik ze wel via pb door aan bepaalde medewandelaars maar dat wil niet altijd zeggen dat zei ook zc mogen. De dame bepaalt het nog altijd zelf.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Sowieso niet de dames die er niet mee adverteren, soms geef ik ze wel via pb door aan bepaalde medewandelaars maar dat wil niet altijd zeggen dat zei ook zc mogen. De dame bepaalt het nog altijd zelf.
Wel als er al iemand over de dame geschreven heeft ondanks dat ze er niet mee adverteert.

A

Anonymous

Guest
Ik heb morgen een afspraak met een dame en ermee telefonisch contact gehad. Ze biedt het niet aan, maar zonder rubbertje en meermaals intern doneren is mogelijk :) . Van zodra ik haar belde had ik er al een goed gevoel bij, ze vroeg mijn wensen 'k zeg zal zal het maar vragen. Dus morgen spuit ik mijn lul helemaal leeg. Ik schrijf altijd recensies als ze het aanbieden nu niet.

Maandag van een andere dvp wel een mailke teruggehad. Dat ze met een vetzak als ik niks te maken wil hebben had ook gevraagd of rubbertje weg mocht :lol:

A

Anonymous

Guest
Zou een dame niet recenseren als ze aangeeft dat niet te willen (of als ik die indruk krijg)

Ook als ik de indruk heb dat de dame (waarschijnlijk) alleen met mij bare gaat, en er dus een een soort "bijzondere' band is, zal ik de dame niet recenseren. (Er zijn er een paar waarbij ik zeker weet dat ze alleen bare bij mij doen...en dat is geen wishful thinking al zullen anderen anders denken. Noem me goedgelovig.)

Voorbeeld: een dame die geen bare aanbood, maar waar ik wel bij terug kwam omdat ze leuk was ging op bepaald moment toch bare. Een GFE (met hoofdletters) Heeft aardig wat tijd (en geld....) gekost om zo ver te komen en dan gooi ik dat niet op het internet:

- Dame krijgt dan plots meer vragen over nzc en kan makkelijk linkje naar mij leggen
- in dat geval heb ik het voor me zelf verprutst en kan ik bij een andere dame weer opnieuw beginnen

In andere gevallen zou ik dame wel recenseren.

A

Anonymous

Guest
Ik plaats ook recensies op Hookers en Kinky-forum.
Als het goed is schrijf ik vaak een recensie als ik een paar keer geweest ben misschien was de eerste keer een toevalstreffer
Als het slecht is schrijf ik altijd een recensie en meteen na die ene slechte keer.
Op deze site ben ik veel voorzichtiger omdat er lezers onder ons zijn die bare gaan eisen als ik schrijf dat die dame bare doet.
Als het te herleiden is naar mij is de dame boos (één keer gebeurd) en ben ik mijn adresje kwijt.
Dat eisen van sommigen is echt heel vervelend

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Tja.. Lastige situatie zoiets , ik heb het ook al 2x mee gemaakt. Daarna deed ze het niet meer en ze was niet echt blij dat ik bij der kwam.. :?

A

Anonymous

Guest
Vind het ook lastig. Je wilt het eigenlijk wel delen, anders wordt het weinig op dit forum. Maar als het inderdaad een extratje is wat alleen voor jou is en plots vraagt Jan en alleman er om aan de deur.... Tsja. De dames die er open voor staan kun je recenseren, de anderen niet
Kwestie van band opbouwen, zorg dat je schoon en goed verzorgd bent, wees aardig, rustig, repecteer de dame en respecteer ook 'nee"
Dan valt er genoeg te vinden, al moet je goed zoeken en er tijd en geld in investeren

A

Anonymous

Guest
Als het een heerlijk ding is dan hou ik er geheim tot dat ik een andere lekkertje heb gevonden en dan pas zet ik er op het forum. Zoals velen hier doen :p

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
:lol: :lol: :lol: bij de dames die achter het raam zitten, vraagt al 60% van de mannen of ze ook nzc doen. Hoor dat wel eens van de dames , ook van de dames die het wel en niet doen.. Ps ik kan er naast zitten he wat de % betreft ;)

sigar

Toogplakker
25 jan 2018
145
31
Tussen de dvp's onderling is ook wel eens jaloezie en kift.
Alles wat je hier opschrijft wordt doorverteld aan de ander. Soms lijkt het wel of ze allemaal vriendinnen van elkaar zijn.
Ik probeer nu een band op te bouwen met een dvp, daarvan mag ik geen recensie schrijven, want anders heeft zij bonje met haar vriendin, die ook dvp is.
Ze heeft wel resensies, maar niet onder het kopje nzc. Dus dat laat ik verder zo.
Ik ben ook voorzichtiger geworden, want ik heb ook geen zin om elke keer een nieuwe account aan te maken.
Dus die ene blijft voorlopig voor mezelf!

A

Anonymous

Guest
Tsja... Verwijs hierbij even naar de berichten in topic clubs/bordelen - Utrecht / bella

Ben via deze site bij de dame terecht gekomen en nadat er meerdere berichten over haar zijn gepost is ze zich nu waarschijnlijk af gaan vragen waarom er plots veel bezoekers geen condoom willen. Ok, ze neemt zelf de stappen om het zonder te doen maar door de berichten op de site gaat ze zich dingen afvragen en op de man afvragen hoe hij bij haar gekomen is / voor haar gekozen heeft. Denk dan ook dat of Bella zelf stopt met het aanbieden van nzc of dat de club / collega's haar aanspreken op wat er over haar geschreven wordt.

Was zelf nog van plan om een keer terug te gaan, maar vrees dat het niets wordt of dat ze doorheeft dat ik 1 van de schrijvers ben. Bella is niet dom, ze komt van zelf achter het bestaan van dit forum of weet het mogelijk al (lang) Achteraf gezien had ik de dame beter niet kunnen recenseren, maar had ik anderen hun pleziertje ontnomen (en had Bella minder klanten gehad)

Terug
Naar boven