Wandelgedrag : invloed door hoge energiekosten

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Ik hoorde onlangs van een DVP, dat sommige vaste klanten beginnen af te haken. Waar sommige klanten wekelijks of 2 wekelijks kwamen. is dat al veel minder geworden. Waar sommige klanten voor 1 uur boekten, is dit nu 30 min. geworden. Dat vertelde ze mij toch dat ze het ook voelbaar kreeg in haar sector.
Nu ik moet eerlijk toegeven waar ik vroeger 1 uur ging neuken, is het soms al een half uur geworden. Ik heb 3 maand geleden mijn nieuw voorschotbedrag van mijn energieleverancier gekregen en moest ook even slikken.
Hoe ziet het wandelgedrag bij jullie daardoor uit ?
Of veranderd dat niks aan de zaak ?

Mat36

Toogplakker
14 sep 2015
32
10
Ik ga helemaal niet meer ik wil geen 150 € uitgeven aan een dame en dat is nog goedkoop t kan nog veel duurder
Hier in de buurt zat een meid die betaalde ik 100 per uur en dat vindt ik genoeg

Josverzeilberg

Toogplakker
24 aug 2018
83
17
Als de dames weer normale prijzen hanteren ga ik wel weer, normaal 30 minuten 100 euro, nu 150 euro. En het mooie is ik ben niet verplicht om ze te bezoeken. En als je er wat van zegt dan is het van" ja maar alles is duurder geworden", dan zeg ik altijd " bij mij ook".
Dus voor mij voorlopig geen bezoek meer aan de dames.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ik bezoek sinds de afgelopen 3-4 maand juist veel vaker een dame, vrijwel altijd eentje uit inmiddels een 3-tal favoriete dames. Waar ik eerder 1-2 keer per maand ging ga ik nu soms wel 3-4 keer per week. Je geld op de bank laten staan is ook niet veilig :lol:
En ook hier een energierekening verhoging gehad op 1-juli en de volgende op 1-oktober. Maar zolang er geld is zal ik blijven neuken :cool:

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ik ga al een tijdje nu 1 keer per maand. Vind ik zat met die steeds absurder wordende prijzen. Gaan ze maar naar Dubai om zich onder te laten schijten voor 10000 euro...

31 aug 2016
1.194
112
ik heb in Italië zoveel geneukt voor€40 dat de prijzen hier er wel in hakken .

had voor de plandemie verschillende sugargirls
maar door de plandemie en mijn werk in italie waren die contacten verwatert.

gelukkig heb er 2 meiden weer interesse om weer te daten .
2 jaar terug had ik meerdere sugargirls maar met deze energietarieven hou ik het voorlopig bij 2 schatjes.
dit zijn andere bedragen dan dvp bezoek voor korte tijd .

Lange71

Toogplakker
5 dec 2021
49
16
Ik ging voorheen 6 keer in de maand naar een raam prostitutie. Tegenwoordig 3 keer in de maand.en ben wat kieskeurige r geworden met de vrouwen.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Hier ook veel minder. Om2 redenen:

1 de energieprijzen hakken mega hard in mijn prive budget nu. Dus ik ben dan ook voorzichtiger dan achteraf ellende te hebben

2 de prijzen van dames is mega de hoogte ingegaan. 150 voor 30mins en dan vaak nog mr amper 20mins vind ik frustrerend.

Waar is de tijd dat we lekker een gb deden met een 1 of meerfere vrouwen aan 120€ voor 3 a 4u. En dat was altijd leuk en lachen onder de mannen.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Het is bij ook minder geworden met wandelen. Naast wandelen heb ik ook geile contacten met vnl tgirls. Andere reden is dat ervaringen met nwe dames tegenvallen en mijn toppers zoals Anna (vrw), Daphne (TS postup) niet meer in den haag zijn. Daarnaast ben minder bereid om voor 150 tot meer voor een dame uit te geven. Ik heb inmiddels 2 transen leren kennen waar ik voor 50 euro lekker kan genieten. 1 is mooi en meer bottom en de ander is een geile versa die in de buurt van Geleenstraat ontvangt. Een leuke vrouw of post up trans wens ik in mijn omgeving te vinden. Hiervoor verbreed ik mijn horizon, maar niet te ver.

Daarnaast mag er in dit sector ook maatregelen genomen worden tegen oplichting en bedrog. Mijn grootste irritaties van privé ontvangst zijn voor niks laten komen, geen eigen foto's en niet aanbieden van handelingen die in een advertentie zijn geplaatst.
Gratis sletjes die ik al ken gaan voor en zat daar een vrouw of een cuckold mv stel in dan zal ik op den duur een navigatiesysteem nodig hebben om de weg in de Geleenstraat of de doubletstraat te vinden

CG

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Laatste keer is alweer maanden geleden. Ik doe het niet zo vaak. Alleen als het flink borrelt. Al paar keer is het er niet van gekomen na het eerste contact. Geen gehoor, te late reactie van hun of teveel vragen voor extra's. De hogere prijzen maken me kieskeuriger en zonder meerdere goede reviews ga ik niet meer. Recent ben ik weer helemaal clean getest. We zitten in een zware tijd en dat gaat denk ik nog erger worden. Ik vraag me af of de dames al meer risico's nemen voor het geld en (langer) blijven doorwerken met minder testen.

Alternatief zou een goede massage zijn met intiem (mc) erbij. Dan nadruk op massage. Ik heb al meermaals gezocht in reviews, maar de betere dames bieden geen intiem aan. Alleen wat pijpen/trekken vind ik niks. Een goede massage zonder seksuele handelingen kan ik elders veel goedkoper vinden.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ik bezoek de dames hier ook steeds minder. Niet zozeer voor mijn besteedbaar budget maar ik weiger om die woekerprijzen te betalen die sommige dvp hanteren. Ik ga bijna iedere 2 weken naar onze oosterburen. Daar neuk ik voor 150 4x jonge en slanke dames AO :mrgreen: :mrgreen:

4fun

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Waar neuk jij nog een uur zonder condoom voor 80?? Ik weet niet onder welke steen jij vandaan komt..

4fun

arie2009

Snuffelaar
14 aug 2016
3
0
Je kan natuurlijk ook 2x een half uur achter elkaar een dame inhuren, dan zijn de totale kosten kennelijk € 60,- :D

arie2009

Snuffelaar
14 aug 2016
3
0
Helaas, niet goed gelezen. Bij 2x een half uur kom je ook uit op € 80. op zich een zeer redelijke prijs.

Terug
Naar boven