Wandelen wordt onbetaalbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
@katwesel: als je bare aanbiedt voor een prijsje zal je wel meer klanten hebben en meer klanten die hun zaad in de poes spuiten betekent meer kans op SOA.

Lijkt me logisch.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
DirkA . die kans loop je ook bij dames die het niet echt aanbieden maar toch ook bare doen ... Uiteindelijk geloof jij toch niet dat ze het alleen maar met jouw zonder doen ...... en of het nu voor minder of meer geld is maakt niet uit de "soa kijkt daar niet na"

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
katwesel zei:
Diamond & Bailey xxx., geloven jullie nu werkelijk zelf wat jullie schrijven mbt de raamdames, Deze dames denken echt wel om hun gezondheid en leveren best goede kwaliteit. Denk niet dat hoe duurder de prijs is dat de dames beter zijn. En denk vooral niet dat de dames waar jullie het over hebben (niet adv met nzc) het alleen maar zonder met jullie doen. Ook daar stapt van alles binnen die het doen met de dames. Alleen de dames achter het raam hebben de naam dat Jan en alleman eroverheen gaan.

Ik heb niks met raam meiden is gewoon niet mijn ding en ja hele Leger in die straat , waar meest alleen kijken inplaats van een meid bezoeken

Ik heb geen behoefte een kut te neuken en ik ruik die condom geur , zat mannen neuken en dan beetje water effe op haar kutje en volgende

Ik ga liever bij een meid thuis of laat haar gewoon naar mij komen , en ja al mijn kutjes ik neuk komen net uit douche voor begin

Ik wordt niet geil of stijf als ik in raam straat loop , en ik ga zeker geen GFE zoeken bij de ramen , Mijn Keuze

Ik ben smetvrees , moet me handen altijd wassen als ik geld raak , voor sex en na moet ik me handen wassen etc dus dat

Meiden vragen mij altijd , waarom ik geld in een zak zet en als ik zeg kijken ze en lachen gewoon :lol: :lol: :lol: :lol:

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
katwesel zei:
Diamond & Bailey xxx., geloven jullie nu werkelijk zelf wat jullie schrijven mbt de raamdames, Deze dames denken echt wel om hun gezondheid en leveren best goede kwaliteit. Denk niet dat hoe duurder de prijs is dat de dames beter zijn. En denk vooral niet dat de dames waar jullie het over hebben (niet adv met nzc) het alleen maar zonder met jullie doen. Ook daar stapt van alles binnen die het doen met de dames. Alleen de dames achter het raam hebben de naam dat Jan en alleman eroverheen gaan.

Hahahhaha nergens zie je ons schrijven dat dames het alleen zonder met ons doen. Wij draaien al langer mee hoor en hebben genoeg mensenkennis om te weten dat dames het ook zonder doen. Los van t werk hebben ze ook een prive leven hoor. Word ook genoeg zonder geneukt.
Daarnaast geven die vrouwen ook gewoon aan dat ze t wel een s zonder doen, maar heel selectief zijn. Dat zie je opk terug in de recensies van hookers etc. Waarin tig klanren aangeven dat ze absoluut niet zonder mogen.
Blijkbaar heb jij geen ervaring met zulke vrouwen en hga jij enkel naar die cumdump types waar iedereen maar overheen gaat en hier alleen al pagina's vol van staan.
Tja ieder zn ding of je bent qua uiterlijk niet echt t type waar vrouwen voor in de rij staan.
Kan allemaal, maar ga ons niet de les lezen aub.

En dat naieve geklets van je over dames die over hun gezondheid nadenken. Hou toch op. Ik kan genoeg namen noemen wat hier recensies over staan. Wel 9,10 pagina s vol. En wat op dit forum schrijft is misschien nog maar 5% van hun klandizie. Dan wil jij beweren dat dat soort vrouwen aan hun gezondheid denken???? Hahahhaa.
Misschien dat je dan nog sexuele voorlichting moet krijgen.

Wij geven gewoon aan niet zomaar naar cumdump vrouwen gaan die het met jan en alleman doen. That'z it. En dat zullen ook sowieso allemaal dames zijn waar jij niet snel bare overheen mag. Dus zullen we die namen ook nooit met je delen.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Diamond zei:
Wij geven gewoon aan niet zomaar naar cumdump vrouwen gaan die het met jan en alleman doen. That'z it. En dat zullen ook sowieso allemaal dames zijn waar jij niet snel bare overheen mag. Dus zullen we die namen ook nooit met je delen.

Ik vind het wel knap dat jij uit ervaring kan vertellen dat de cumdump dames makkelijk een soa krijgen als jij deze dames nooit bezoekt .
Verder heeft elke dame ook een prive leven en logisch dat daar nzc normaal is , dat dames het zeker niet met iedereen doen is ook niet vreemd zelfs niet bij de raamdames . En qua hygiene zijn ze echt wel goed bezig . Als ze het niet vertrouwen dan mag je zeker geen nzc doen ..... en ja ook deze dames reageren niet op het zwaaien met de geldbuidel al zal dit vaak iets minder zijn .

Om jullie een idee te geven ik loop ook al langer mee en heb ook vele dames bezocht die nzc zeker niet met andere deden en na een
aantal bezoekjes zelf al vroegen of ook zonder mocht . Diverse dames hebben zowel ervaring met privehuizen/clubs en zelfs ook nog met de ramen . En het is aan de dames zelf wie en wat ze over zich heen laten gaan . Voor mij is er echt geen verschil in dames die prive , in clubs of achter de ramen zitten . Zolang ze maar normaal doen en ja ze doen het voor het geld en de ene zal meer inzet hebben als de andere dan ben ik tevreden .
Vele dames vonden het werken in de privehuizen niet eens plezierig omdat hier juist andere type mannen op bezoek komen die juist denken dat als ze met geldbuidel zwaaien veel extra's mogen doen ipv wat er aangeboden werd .

Ik ben zelf niet het type dat elke dame die nzc doet ook daadwerkelijk bezoek . In de tijd dat internet nog niet aktief was en de mobiele telefoon/internet nog niet bestond bezocht ik al de dames en moest je echt op het gevoel afgaan en soms op foto's welke her en der hangen in de clubs . In die tijd had ik er blijkbaar een goede kijk op want veelvuldig vond ik dames die het zonder deden en waarbij je ook je zaad kon doneren . Nu was het simpel in die tijd dat het aantal dames dat het zc ook nog normaal was al waren er ook al genoeg die het mc deden .

maar goed jullie hebben jullie mening en hou die lekker en ja ook daar kun je net zo makkelijk tegen een soa aanlopen ........ Ga jij er maar vanuit dat de dames in clubs of prive zich altijd laten controleren op soa's en dat dit geen cumdump dames zijn maar van hoger niveau .
Een dame is voor mij een dame en of ze 50 voor nzc of 250 voor nzc vragen blijft voor mij nog steeds hetzelfde de daad blijft hetzelfde .
Het is aan jullie of je veel of weinig wil betalen .....

Verder zag ik dat je nogal fan van marokaanse dames bent , nou deze dames hebben amper van condooms gehoord en mogen ze eigenlijk niet gebruiken en bekend is als men weet dat deze dame in het vak zit dan gaat daar meestal de halve gemeenschap overheen (ook als ze het prive doen) en meestal voor weinig en de andere mogen daarna betaalde sex hebben met deze dames of dit dan wel zo fris is .

En verder ja zolang wij mannen zo gek zijn om de bedragen te betalen voor nzc dan zullen deze prijzen hoog blijven

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
katwesel zei:
Diamond zei:

Ik vind het wel knap dat jij uit ervaring kan vertellen dat de cumdump dames makkelijk een soa krijgen als jij deze dames nooit bezoekt .
Verder heeft elke dame ook een prive leven en logisch dat daar nzc normaal is , dat dames het zeker niet met iedereen doen is ook niet vreemd zelfs niet bij de raamdames . En qua hygiene zijn ze echt wel goed bezig . Als ze het niet vertrouwen dan mag je zeker geen nzc doen ..... en ja ook deze dames reageren niet op het zwaaien met de geldbuidel al zal dit vaak iets minder zijn .

Om jullie een idee te geven ik loop ook al langer mee en heb ook vele dames bezocht die nzc zeker niet met andere deden en na een
aantal bezoekjes zelf al vroegen of ook zonder mocht . Diverse dames hebben zowel ervaring met privehuizen/clubs en zelfs ook nog met de ramen . En het is aan de dames zelf wie en wat ze over zich heen laten gaan . Voor mij is er echt geen verschil in dames die prive , in clubs of achter de ramen zitten . Zolang ze maar normaal doen en ja ze doen het voor het geld en de ene zal meer inzet hebben als de andere dan ben ik tevreden .
Vele dames vonden het werken in de privehuizen niet eens plezierig omdat hier juist andere type mannen op bezoek komen die juist denken dat als ze met geldbuidel zwaaien veel extra's mogen doen ipv wat er aangeboden werd .

Ik ben zelf niet het type dat elke dame die nzc doet ook daadwerkelijk bezoek . In de tijd dat internet nog niet aktief was en de mobiele telefoon/internet nog niet bestond bezocht ik al de dames en moest je echt op het gevoel afgaan en soms op foto's welke her en der hangen in de clubs . In die tijd had ik er blijkbaar een goede kijk op want veelvuldig vond ik dames die het zonder deden en waarbij je ook je zaad kon doneren . Nu was het simpel in die tijd dat het aantal dames dat het zc ook nog normaal was al waren er ook al genoeg die het mc deden .

maar goed jullie hebben jullie mening en hou die lekker en ja ook daar kun je net zo makkelijk tegen een soa aanlopen ........ Ga jij er maar vanuit dat de dames in clubs of prive zich altijd laten controleren op soa's en dat dit geen cumdump dames zijn maar van hoger niveau .
Een dame is voor mij een dame en of ze 50 voor nzc of 250 voor nzc vragen blijft voor mij nog steeds hetzelfde de daad blijft hetzelfde .
Het is aan jullie of je veel of weinig wil betalen .....

Verder zag ik dat je nogal fan van marokaanse dames bent , nou deze dames hebben amper van condooms gehoord en mogen ze eigenlijk niet gebruiken en bekend is als men weet dat deze dame in het vak zit dan gaat daar meestal de halve gemeenschap overheen (ook als ze het prive doen) en meestal voor weinig en de andere mogen daarna betaalde sex hebben met deze dames of dit dan wel zo fris is .

En verder ja zolang wij mannen zo gek zijn om de bedragen te betalen voor nzc dan zullen deze prijzen hoog blijven

Ow jij wandelde al voordat internet bestond hahah. Dat verklaart het. Je bent al aardig op leeftijd om t zo te zeggen. Denk ook niet dat de gemiddelde dames van 20-30 je op die manier aantrekkelijk kunnen vinden als de jongere generatie mannen. Dat zijn gewoon feiten.

Dus je kan jouw manier van wandelen, effect op vrouwen en manier van praten tegen vrouwen totaal niet vergelijken. Onze ervaringen zullen los van de cumdumps ten allen tijden anders zijn. Ik val in de leeftijdscategorie die de meeste oudere vrouwen heel aantrekkelijk vinden omdat die toch uiteindelijk bijna allemaal van jongere mannen houden en de jonge meiden ziet ons als man, dus ook voor hun veel aantrekklijker dan de 'jochies' van hun leeftijd. En tuurlijk heb je uitzonderingen, maar dat is hoe de maatschappij nu eenmaal is en denkt.

Op jouw leeftijd zal je t toch van de cumdumps moeten hebben. En geloof me er zijn nog zat vrouwen die het werkelijk alleen met 1-2 mannen zonder doen. In t werk en in het echte leven. Die vrouwen zijn er gewoon maar jij valt gewoon niet in hun leeftijdscategorie. Leg je daar gewoon bij neer. Jij hebt je beste tijd gehad, laten we eerlijk zijn. Nu is t onze tijd, maar dan moet je niet gaan lopen haten omdat jouw ervaringen vandaag de dag niet op ons niveau zijn.

Sorry dat je niet 20-30 jaar eerder geboren bent.

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
deedydude zei:
Denkt ge? Of zou het toch op uw vergelijing en superioriteitscomplex zijn?

nee, hij voelt zich, net als die andere centenneukers hier superieur aan de centenneuker....

en gelijk heeft hij.

de wereld ligt vol met kansen.
grijp ze en ook jou zal het dan geen ruk schelen of je nu 50 of 150 per half uur betaald of wat ever je wil betalen.
als het maar een geil ding is.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Dit onderwerp wordt eventjes 'on hold' gezet, zodat alle partijen kunnen afkoelen.
Met scheldpartijen, verwijten, e.d. is niemand gebaat.

Met vriendelijke groeten,
Het Moderatorteam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven