Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
katwesel zei:Diamond & Bailey xxx., geloven jullie nu werkelijk zelf wat jullie schrijven mbt de raamdames, Deze dames denken echt wel om hun gezondheid en leveren best goede kwaliteit. Denk niet dat hoe duurder de prijs is dat de dames beter zijn. En denk vooral niet dat de dames waar jullie het over hebben (niet adv met nzc) het alleen maar zonder met jullie doen. Ook daar stapt van alles binnen die het doen met de dames. Alleen de dames achter het raam hebben de naam dat Jan en alleman eroverheen gaan.
katwesel zei:Diamond & Bailey xxx., geloven jullie nu werkelijk zelf wat jullie schrijven mbt de raamdames, Deze dames denken echt wel om hun gezondheid en leveren best goede kwaliteit. Denk niet dat hoe duurder de prijs is dat de dames beter zijn. En denk vooral niet dat de dames waar jullie het over hebben (niet adv met nzc) het alleen maar zonder met jullie doen. Ook daar stapt van alles binnen die het doen met de dames. Alleen de dames achter het raam hebben de naam dat Jan en alleman eroverheen gaan.
Diamond zei:Wij geven gewoon aan niet zomaar naar cumdump vrouwen gaan die het met jan en alleman doen. That'z it. En dat zullen ook sowieso allemaal dames zijn waar jij niet snel bare overheen mag. Dus zullen we die namen ook nooit met je delen.
katwesel zei:Diamond zei:Wij geven gewoon aan niet zomaar naar cumdump vrouwen gaan die het met jan en alleman doen. That'z it. En dat zullen ook sowieso allemaal dames zijn waar jij niet snel bare overheen mag. Dus zullen we die namen ook nooit met je delen.
Ik vind het wel knap dat jij uit ervaring kan vertellen dat de cumdump dames makkelijk een soa krijgen als jij deze dames nooit bezoekt .
Verder heeft elke dame ook een prive leven en logisch dat daar nzc normaal is , dat dames het zeker niet met iedereen doen is ook niet vreemd zelfs niet bij de raamdames . En qua hygiene zijn ze echt wel goed bezig . Als ze het niet vertrouwen dan mag je zeker geen nzc doen ..... en ja ook deze dames reageren niet op het zwaaien met de geldbuidel al zal dit vaak iets minder zijn .
Om jullie een idee te geven ik loop ook al langer mee en heb ook vele dames bezocht die nzc zeker niet met andere deden en na een
aantal bezoekjes zelf al vroegen of ook zonder mocht . Diverse dames hebben zowel ervaring met privehuizen/clubs en zelfs ook nog met de ramen . En het is aan de dames zelf wie en wat ze over zich heen laten gaan . Voor mij is er echt geen verschil in dames die prive , in clubs of achter de ramen zitten . Zolang ze maar normaal doen en ja ze doen het voor het geld en de ene zal meer inzet hebben als de andere dan ben ik tevreden .
Vele dames vonden het werken in de privehuizen niet eens plezierig omdat hier juist andere type mannen op bezoek komen die juist denken dat als ze met geldbuidel zwaaien veel extra's mogen doen ipv wat er aangeboden werd .
Ik ben zelf niet het type dat elke dame die nzc doet ook daadwerkelijk bezoek . In de tijd dat internet nog niet aktief was en de mobiele telefoon/internet nog niet bestond bezocht ik al de dames en moest je echt op het gevoel afgaan en soms op foto's welke her en der hangen in de clubs . In die tijd had ik er blijkbaar een goede kijk op want veelvuldig vond ik dames die het zonder deden en waarbij je ook je zaad kon doneren . Nu was het simpel in die tijd dat het aantal dames dat het zc ook nog normaal was al waren er ook al genoeg die het mc deden .
maar goed jullie hebben jullie mening en hou die lekker en ja ook daar kun je net zo makkelijk tegen een soa aanlopen ........ Ga jij er maar vanuit dat de dames in clubs of prive zich altijd laten controleren op soa's en dat dit geen cumdump dames zijn maar van hoger niveau .
Een dame is voor mij een dame en of ze 50 voor nzc of 250 voor nzc vragen blijft voor mij nog steeds hetzelfde de daad blijft hetzelfde .
Het is aan jullie of je veel of weinig wil betalen .....
Verder zag ik dat je nogal fan van marokaanse dames bent , nou deze dames hebben amper van condooms gehoord en mogen ze eigenlijk niet gebruiken en bekend is als men weet dat deze dame in het vak zit dan gaat daar meestal de halve gemeenschap overheen (ook als ze het prive doen) en meestal voor weinig en de andere mogen daarna betaalde sex hebben met deze dames of dit dan wel zo fris is .
En verder ja zolang wij mannen zo gek zijn om de bedragen te betalen voor nzc dan zullen deze prijzen hoog blijven
Diamond zei:Jij hebt je beste tijd gehad, laten we eerlijk zijn. Nu is t onze tijd
deedydude zei:Denkt ge? Of zou het toch op uw vergelijing en superioriteitscomplex zijn?