Wandelen wordt onbetaalbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
het beleid wordt ook in Duitsland meer aan banden gelegd waardoor ook daar alles minder wordt , maar verder is duitsland natuurlijk een stukje groter dan nederland en lijkt de aanwezigheid van dames in onze hobby groter aanwezig maar mogelijk is dit tov de grote van nederland misschien wel anders . En nogmaals het onbetaal worden van het wandelen doen we als mannen zelf door de bedragen aan de dames te betalen ....

Champion

Toogplakker
25 nov 2020
30
19
Ben er meegestopt voorlopig
Prijzen van 200 tot 250 voor een uur
Doe normaal zeg ik dan
Zijn er blijkbaar genoeg die het nog betalen
Alleen wij kunne dat stoppen
Geen klant geen geld
Cadeautjes geef ik al hellemaal niet
Maarja ieder voor zich weten

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
wat een treurig topic zeg.

natuurlijk neukt de rijke stinkerd meer dan de arme sloeber.
en ook de levenskosten van de dame klimt omhoog.

kies een ander verdienmodel zodat je jezelf meer kunt veroorloven en je bent blij dat de dames wat meer gaan vragen.
gaan er minder mannen overheen en wordt het risico op een druiper ook kleiner....en zijn ze vaker beschikbaar.

ik zeg...prima ontwikkeling.
ik vermaak me prima en velen met mij hier te lezen.

Daanw90

Snuffelaar
25 okt 2020
1
0
De levenskosten van de dame gaat vast omhoog maar ook die van de wandelaar.

Ik heb in principe geen probleem 150 euro per uur te betalen voor een goede date. Of zelfs, als het niet te vaak is, 200 euro per uur voor een topdate. Probleem is alleen dat als ik terugkijk naar toch de 40+ verschillende dames die ik bezocht heb (op 1 dame na wel allemaal met condoom) het maar de helft van het aantal keer het de moeite waard was. En nog minder dan de helft was een memorabele ervaring. Dat maakt dus gemiddeld voor mij ongeveer 350 euro per uur wat ik moet uitgeven om eens een goede ervaring te krijgen. Kan ook zo zijn dat ik te hoge verwachtingen heb.

Mijn bezoek heb ik nu beperkt tot alleen (Thaise) massagesalons, want daar wordt ik zelden teleurgesteld. Voor mij ook geen oost Europese vrouwen meer. Met deze groep heb ik toch de minste ervaring, met als toppunt een date van 200 euro wat na 10 min afgelopen was. Dat was voor mij net even te veel.

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Ja de prijzen swingen de pan uit
Ik ben gestopt met betalen aan, laten we beleefd blijven, mature dames die op automatische piloot vliegen
Het roer omgegooid en ik doe steeds liever een snelle wip met een jong Roemeens/Russisch/Bulgaars ding. Mits beetje onderhandelen kun je voor weinig geld erover en mits beperkte opleg bare.
Ze worden aangevoerd met treinen vol. Wil de ene niet dan staan er drie andere klaar. In alle maten en vormen.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
petertje2 zei:
wat een treurig topic zeg.

natuurlijk neukt de rijke stinkerd meer dan de arme sloeber.
en ook de levenskosten van de dame klimt omhoog.

kies een ander verdienmodel zodat je jezelf meer kunt veroorloven en je bent blij dat de dames wat meer gaan vragen.
gaan er minder mannen overheen en wordt het risico op een druiper ook kleiner....en zijn ze vaker beschikbaar.

ik zeg...prima ontwikkeling.
ik vermaak me prima en velen met mij hier te lezen.

Inderdaad. Wat een krenterig gedoe. Bovendien is aan het ene uiteinde van de prostitutiemarkt alles net minder duur geworden.

Komt er een beetje op neer dat de heren de looks en de diensverlening van de duurste meiden willen aan de prijzen van de goedkoopste.

A

Anonymous

Guest
€150 voor 30 minuten en €200 voor 100 minuten bare met een mooie jonge dame is een prima prijs, want we praten hier wel over vrouwen en niet over één of ander gebruiksmiddel.

Dat de prijzen stijgen is gedeeltelijk waar, want aan de andere kant zie je dat de prijzen ook weer dalen en als je echt met de dames praat dan zullen ze je vertellen dat ze minder klandizie hebben als ze de nieuwe hoge prijzen hanteren.....

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
200 per 60 min is prima voor uurtje bare, helaas beginnen de meeste met die prijs en kost bare enof anaal 50~100 extra.
en soms willen ze ook nog dat je ff 2 uurtjes aftikt.wat dan al naar de 400~500 loopt.
daar moet ik een week voor werken, en das bruto. :mrgreen:

prima als je het kan betalen, doordat je een fantastiche inkomen hebt, maar dat hebben de meeste niet.
en ik heb het gevoel dat de dames denken dat dit land super rijk is, en de inwoners dus ook.
dus ook ik ben aan het overwegen weer terug te gaan naar de straat in dh.

A

Anonymous

Guest
Bare Lovertje zei:
€150 voor 30 minuten en €200 voor 100 minuten bare met een mooie jonge dame is een prima prijs, want we praten hier wel over vrouwen en niet over één of ander gebruiksmiddel.

Dat de prijzen stijgen is gedeeltelijk waar, want aan de andere kant zie je dat de prijzen ook weer dalen en als je echt met de dames praat dan zullen ze je vertellen dat ze minder klandizie hebben als ze de nieuwe hoge prijzen hanteren.....

Correctie: €200 voor 60 minuten! :D

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
Kijk….

Bare neuken is net zoals de wasstraat met de auto

Ik ga altijd voor het volle programma

Sommigen vinden dat te duur afhankelijk van de prijzen van de wasstraat

Als dat te duur voor je is, moet je je auto met de hand wassen.

Ik was m gewoon altijd op het premium programma.
Sons valt het tegen, soms is het uitstekend
Soms ga ik terug naar dezelfde wasstraat
Soms niet

Ik start geen topic op autowassenforum.be dat de wasstraten zo duur worden

MCjamal

Toogplakker
18 apr 2021
29
8
Het geld zou niet zo een groot probleem zijn voor mij als de kwaliteit tenminste wat beter zou zijn. Ik heb soms geen zin meer om "iemand nieuw" uit te proberen.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Quality over Quantity

Leven gaat door yoo , 150 of meer te duur voor een date , moet je dan zelf gaan rukken of een Junk zoeken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik betaal gewoon voor wat ik wil :cool: :cool:

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
De prijzen van de sex advertentie websites worden achterlijk duur hahaha. Maar ja zolang er genoeg wanhopige figuren zijn die denken dat kutjes van 'goud' zijn, dan zullen de prijzen alleen maar opdrijven. Vraag en aanbod.....simple as that.
Ramen zijn nog wel redelijk zelfde gebleven, maar heeft niet echt mn voorkeur, omdat dat teveel lopende bandwerk is en de vrijwel alle dames die t daar zonder doen, doen dat met jan en alleman. En als ik dan zie wat voor smerige, groezelige of onhygiënische types/klanten daar rondlopen. Nee gadver, not my cup of tea. Ieder zijn fetisj zullen we t maar op houden.

Ik betaal zelf max 100 uur voor half uur en dan loopt t meestal toch uit. Of je moet echt een topper zijn die t vrijwel met niemand zonder doet. Die betaal ik 160 max voor een date van minimaal een uur.
En die zijn er gelukkig nog genoeg. In alle leefijden (20 tot 50 jaar max), maten en rassen.
Ik zelf ben niet van de heel slanke dames en hou van geen enkele 'verbouwing'. Dus geen silliconen, botox, of andere medische ingrepen voor mij. Dus gewoon puur natuur. Dat mag dan van normaal tot volslank/dik zijn. Zolang je voor mij een heel goed en geil uiterlijk hebt, heb ik geen voorkeur.
Ook niet qua ras, hoewel Marrokaans en Hindoestaans wel mijn voorkeur heeft. En vooral tegen blanke bbw's zijn ik geen nee. Mijn smaak is vrij breed.

Maar in al deze categorieen heb ik gelukkig wel mijn eigen bestand van 100/150 euro dates. Sommigen ook nog voor 50 euro maar die ken ik vaak ook al aantal jaren.
En ze zijn er genoeg. Adverteren ook gewoon, maar uiteraard niet met standaard met bare. T is gewoon een kwestie van zelf uitproberen. Ik 'wandel' al zoveel jaar dat ik inmiddels vrij snel uit de combinatie tekst, app of telefonisch contact kan opmaken of iemand ervoor open staat. Bij een ieder pak je dat anders aan. Daar is geen standaard formule voor.
Vroeger kon je bij hookers ook uit de dubbelzinnigheid in ervaringen snel opmaken of een dame ervoor open staat om t zonder te doen. Ook al stond t niet expliciet in de recensie.

T is allemaal niet zo ingewikkeld. Maar je hebt hier zoveel van die gierige gasten die zelf niet willen investeren, en gratis maar willen horen hier waar je bij voorbaat zonder condoom kan. Niet snappende dat ook vrouwen die dit werk doen gevoel hebben. Ook zij hebben hun voorkeur. Dus los van de cumdumps doet nu eenmaal niet iedere dame t zonder condoom met een ieder.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Diamond zei:
De prijzen van de sex advertentie websites worden achterlijk duur hahaha. Maar ja zolang er genoeg wanhopige figuren zijn die denken dat kutjes van 'goud' zijn, dan zullen de prijzen alleen maar opdrijven. Vraag en aanbod.....simple as that.
Ramen zijn nog wel redelijk zelfde gebleven, maar heeft niet echt mn voorkeur, omdat dat teveel lopende bandwerk is en de vrijwel alle dames die t daar zonder doen, doen dat met jan en alleman. En als ik dan zie wat voor smerige, groezelige of onhygiënische types/klanten daar rondlopen. Nee gadver, not my cup of tea. Ieder zijn fetisj zullen we t maar op houden.

Ik betaal zelf max 100 uur voor half uur en dan loopt t meestal toch uit. Of je moet echt een topper zijn die t vrijwel met niemand zonder doet. Die betaal ik 160 max voor een date van minimaal een uur.
En die zijn er gelukkig nog genoeg. In alle leefijden (20 tot 50 jaar max), maten en rassen.
Ik zelf ben niet van de heel slanke dames en hou van geen enkele 'verbouwing'. Dus geen silliconen, botox, of andere medische ingrepen voor mij. Dus gewoon puur natuur. Dat mag dan van normaal tot volslank/dik zijn. Zolang je voor mij een heel goed en geil uiterlijk hebt, heb ik geen voorkeur.
Ook niet qua ras, hoewel Marrokaans en Hindoestaans wel mijn voorkeur heeft. En vooral tegen blanke bbw's zijn ik geen nee. Mijn smaak is vrij breed.

Maar in al deze categorieen heb ik gelukkig wel mijn eigen bestand van 100/150 euro dates. Sommigen ook nog voor 50 euro maar die ken ik vaak ook al aantal jaren.
En ze zijn er genoeg. Adverteren ook gewoon, maar uiteraard niet met standaard met bare. T is gewoon een kwestie van zelf uitproberen. Ik 'wandel' al zoveel jaar dat ik inmiddels vrij snel uit de combinatie tekst, app of telefonisch contact kan opmaken of iemand ervoor open staat. Bij een ieder pak je dat anders aan. Daar is geen standaard formule voor.
Vroeger kon je bij hookers ook uit de dubbelzinnigheid in ervaringen snel opmaken of een dame ervoor open staat om t zonder te doen. Ook al stond t niet expliciet in de recensie.

T is allemaal niet zo ingewikkeld. Maar je hebt hier zoveel van die gierige gasten die zelf niet willen investeren, en gratis maar willen horen hier waar je bij voorbaat zonder condoom kan. Niet snappende dat ook vrouwen die dit werk doen gevoel hebben. Ook zij hebben hun voorkeur. Dus los van de cumdumps doet nu eenmaal niet iedere dame t zonder condoom met een ieder.

Amen my Brother from Another Mother, BBW all the way ( More cushion for the pushing ) :D :D :D

Puur natuur is beste , niks nep en geen make up

Raam straat ech a No Go voor mij ook :lol: :lol: :lol: :lol:

Als je niet wil investeren , gaat het je alleen veel geld kosten met spijt

Ik blijf bij me Vaste schatjes waar ik geen reviews hoef schrijven en hoef me niet zorgen dat die de hele wereld neuk zonder

Ik kan gewoon naar een profiel ook kijken en weet gelijk of die bare doet of niet ook zit die niet op profiel .

Dats mijn beloning van jaren wandelen en investeren :cool: :cool: :cool:

Ik ga elke dag stuk van het lezen en klachten etc op deze site , je zou denken hier zit meer kleine kinderen dan Volwassen van het lezen , well triest

en ik lach me Dood van lezen , ook zeg ik niet altijd iets :lol: :lol: :lol: :cool: :cool:

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Mijn normen liggen vrij hoog (vandaar dat ik slechts een beperkt aantal bare dates heb per jaar) en ik weet gewoon dat het fysieke voorkomen van veel van de hier beschreven vrouwen mij niet voldoet.
Ik laat me soms vangen aan de beschrijvingen hier en dan denk ik als ik er ben: "amai , Forumlid x of y zijn normen liggen ook laag".
Helaas is goedkoop vaak een synoniem voor lelijk, uitgewoond, etc.

En ja, ik betaal dan die paar keer per jaar de hoofdprijs, maar ik doe dat om de kans op ziektes te verlagen en ik wil gewoon op geen "tweederangs-VdP" zitten.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Diamond & Bailey xxx., geloven jullie nu werkelijk zelf wat jullie schrijven mbt de raamdames, Deze dames denken echt wel om hun gezondheid en leveren best goede kwaliteit. Denk niet dat hoe duurder de prijs is dat de dames beter zijn. En denk vooral niet dat de dames waar jullie het over hebben (niet adv met nzc) het alleen maar zonder met jullie doen. Ook daar stapt van alles binnen die het doen met de dames. Alleen de dames achter het raam hebben de naam dat Jan en alleman eroverheen gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven