Wallen - Amsterdam

hblack4swing

Toogplakker
14 nov 2019
39
16
Hoi,

ik ga zaterdag met vrienden naar Amsterdam. denk er aan tijdens de nacht even op wandel te gaan.
welke bare shemales 's nachts zijn er aan te bevelen?

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik ga enkel naar Amsterdam voor Fresia maar die zit in de singel. Het is wel een trans waar je een klik mee moet hebben en ze werkt meestal op donderdag- en zondagavond. Ik heb hier over geschreven klik hier mocht je meer willen weten. Ze kan top / bottom / versa zijn.

Verder over de wallen heb ik op girlsreview weinig goeds over gelezen. Als het gisteren was dan is mijn reactie te laat. Maar ik denk dat het geen kwaad kan dat er meer reacties volgen. Dus je hebt een prima start gemaakt.

CG

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Beetje late reactie..maar in de kamer van Paloma zit in de avonddienst soms wel eens een donkere trans uit Santa Domingo. Normaal geschapen niet zo groot. Genoemde Fresia zit er ook wel eens. Wallen zijn nog steeds de beste plek om geld te verdienen. Fresia woonde tijdje samen met Paula. Heb wel eens een trio met ze gedaan maar vond haar niet zo bijzonder. In de Barndesteeg staat een kleine Indonesische vaak op donderdag t/m zondag. Naam is Cynthia, ik heb nog foto's van haar gemaakt. Zal die eens opzoeken. Wel een tijd geleden geweest maar ze staat er nog steeds. Doet ook sexfeestjes ed. Woont in Amsterdam-West. Ben ook bij haar thuis geweest. Had ze "kijker" klant. Die wilde alleen kijken als ze sex had met een man. Het is op de wallen niet slecht zoals op girlsreview wordt beweerd maar sommige leden daar maken er een potje van, respectloos ed en dan worden ze geweigerd. En dan afbranden op dat forum.

Terug
Naar boven