Waarom worden reviews verwijderd

A

Anonymous

Guest
Ik denk dat dat simpelweg een technische storing is. Waarom zit je gelijk op admins te schelden met hookers?
Stuur gewoon een bericht aan de moderatoren, op deze manier ga je hier niet ver komen kerel

Baredvpgirlslover

Toogplakker
17 mrt 2021
127
94
Welke grote letters? Volgens mij een redelijke vergelijking als men geen reviews wenst geef dat dan gewoon aan. Of vraag meer informatie als men denkt dat een review niet klopt...?

Als je het topic had bekeken dan had je gezien dat er ook een bericht in stond van een lid die al een hele lang tijd hier zit.. dus uw vergelijking of redenering slaat noch kant of wal. :roll:

A

Anonymous

Guest
Ik heb mijn reactie aangepast, je scheldpartij staat me niet zo aan terwijl je niet weet hoe het echt zit. Dat is het probleem, niet je review.

Baredvpgirlslover

Toogplakker
17 mrt 2021
127
94
Jesus gast, welke scheldpartij in hemelsnaam?

Dit is niet het eerste topic wat verdwijnt. Arina is ook al verdwenen en zo zijn er meer de laatste tijd. Lijkt mij dat ik een terechte vraag stel of wilt u hier geen reviews en de dames voor uw zelf houden?

A

Anonymous

Guest
Reviews zijn prima, negatieve vergelijkingen met andere sites niet. Een nuanceverschil, maar zeker iets anders.

En zoals ik zei: het kan een technische storing zijn, een verzoek van een lawyer, een bedieningsfout weetikveel.

Dus mailtje naar admin en je zult de waarheid leren

henkie99

Snuffelaar
21 mrt 2017
15
13
Ik ben wel benieuwd 'hoe het echt zit'.
Dat deze dame bare doet is al heel lang een publiek geheim. Via pm, eigen ervaringen en ook via andere dames kom je meer te weten dan op dit forum.
Persoonlijk vind ik het wel prettig om te weten hoe en wat. Als bare een uitzindering is, vind ik dat geen probleem. Maar dames bij wie het een uitzondering is om het met te doen en die af en toe even 'ziekjes' zijn om een kuurtje te volgen... Daar heb ik het niet zo op. Ik snap dat je nooit iets zeker weet, maar als de kans groot is dat ik bij het beffen het kwakkie van de vorige oplik, en als ik weet dat de darminhoud van de vorige klant nog op iemands tong zit, hoef ik niet te tongzoenen en dan sla ik die dame liever over. In dit specifieke geval hield ik het na twee bezoekjes jaren terug al voor gezien.
Op een ander forum is bij deze dame alles over bare ook keurig weggewist. Terwijl het me relevante informatie lijkt. Voor sommigen een reden om weg te blijven voor anderen om juist een bezoek te doen. Gevaarlijk voor de dame werd gezegd. Maar kennelijk is het doodnormaal dat haar gedrag klanten in gevaar kan brengen. Klanten met een partner thuis zitten niet te wachten op vervelende gevolgen.
Ik reageerde daar overigens slechts op de bewering van een ander, omdat deze persoon er op wordt aangevallen. En prompt was ik de gebeten hond én had ik een volger in mijn nek.

Ik denk dat dit gewoon de lange arm van de dvp is. Die schakelen gelijk wat hulptroepen in.
Bovendien verbaasd het me enorm dat mensen wel snappen dat hun favoriete acteur verschillende rollen speelt, maar absoluut zeker zijn dat een dvp bij alle anderen exact hetzelfde acteert als bij hen.

De loftrompet steken en halve advertenties schrijven is geen enkel probleem. Maar als je bare noemt of andere kritiek hebt op sommige dames, wordt er van alles gewist en moet het opeens 'over de dame gaan en mogen het alleen recensies zijn'.

Soms heb ik het idee dat de moderators zelf hun lijntjes hebben lopen met dames en hun eigen glazen niet willen ingooien. Of de boel stilhouden vanwege de eigen bezoekjes

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
henkie99 zei:
Soms heb ik het idee dat de moderators zelf hun lijntjes hebben lopen met dames en hun eigen glazen niet willen ingooien. Of de boel stilhouden vanwege de eigen bezoekjes

Even vooropgesteld ik weet niet wie de moderatoren zijn alhier behalve Barefan natuurlijk.

En ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om hier iets verwijderd te krijgen.
En je hoeft echt niet met dreigementen bij Barefan aan te komen (let wel, dat heb ik nooit gedaan)
want daar trekt ie zich echt niets van aan.
En volgens mij kunnen de overige moderatoren niet zomaar iets verwijderen zonder dat hij er van afweet.

Dus ik vind dit dus nogal een boude uitspraak over wat je zegt over deze moderators.

Ja bij Hookers was dit schering en inslag door de zgn moderators aldaar. Want ja die maakten er misbruik van om er voor bepaalde dames voor te zorgen dat er zekers niets negatiefs geschreven werd. Maar goed die site is opgedoekt en verder mis ok daar weinig tot niets van.

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
Dat is een goede zaak als de moderators geen berichten meer kunnen verwijderen - zonder toezicht van Barefan.
Dit was in het verleden wel anders. CWP was de master in het verwijderen van recencies.
Had de indruk dat dit vaak niets te doen had met de inhoud, maar meer met persoonlijke willekeur.

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Ja, dat was geen leuke tijd met CWP. Je kon zo een scheldkanonnade krijgen over de mail. Dat ging alle boekjes te buiten. Mijn recensies, vaak gewoon recht en niet zo spannend, zijn echter nooit verwijderd naar mijn weten. Een beetje controle moet je ergens ook hebben en houden, ook al ben je het er niet altijd mee eens denk ik.

Baredvpgirlslover

Toogplakker
17 mrt 2021
127
94
Cwp heb ik niet echt mee gekregen. Ging er mij meer om dat als er recensies worden verwijderd zonder uitleg. niets verplicht natuurlijk maar dan is het net zoals waarbij bepaalde moderators op hookers bij (Femke) alle bare recensies verwijderen, en het meer schrijven voor Jan lul is.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
niemand van het forum weet dat antwoord, behalve de moderator en barefan, dus mailtje naar hun, de rest kan alleen maar speculeren.. :roll:
en na het debacle met cwp, kan er zowiezo niet zo maar iets verwijderd worden, zonder dat barefan op de hoogte is.
dus deze zinloze topic kan gesloten worden. :mrgreen:

Terug
Naar boven