Waarom vreemdgaan of naar de DVPs?

scania

Snuffelaar
27 mei 2015
18
8
Ik mag/moet vreemd gaan omdat het thuis helemaal niets meer is. In het begin elke dag, dat mindert al eens, maar zeker geen klagen. Dan komen er kids en dan minder en minder. En nu helemaal niets meer, al sinds paar jaar. Mag haar niet meer aanraken, als ze gaat douchen, blote borst is aanraken vindt ze ambetant, laat staan de rest. Als ik dan zeg dat ik haar mooi vind, en mijne kleine jongen groot wordt en zin heb/krijg, wordt ze soms zelfs boos. Als ik dan vraag hoe het komt dat het vroeger wel kon, krijg ik geen antwoord. En dan eindigt dit soms in ruzie. Spijtig., maar dan ben je blij als je kan/mag vreemd gaan.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Niet best. Gaat het buiten het sexuele gedeelte nog wel goed? Dat een vrouw vanwege jonge kinderen/drukte tijdje minder of geen sex wil snap ik. Maar helemaal niets en boos worden als het besproken wordt? Niet normaal. Jzit ze niet lekker in haar vell? Je zou je ook haast afvragen of zij misschien vreemd gaat waardoor ze zo reageert? Dat jij het buiten de deur zoekt nu is een logisch gevolg van haar afwijzingen.

scania

Snuffelaar
27 mei 2015
18
8
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ze gaat zeker niet vreemd. Voor de rest is alles ok tussen ons. Blijft natuurlijk wel spijtig. Ik wil eigenlijk niet vreemd gaan als het terug zoals vroeger zou zijn. Vb :tv kijken, beetje prullen en dan uiteindelijk lekkere sex. Maar ze heeft soms ook pijn tijdens het vrijen, te droog, dan gel gekocht. Maar hielp niet volgens haar. Naar dokter/gynaecoloog wil ze ook niet.

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Dat laatste lijkt me toch echt wel verstandig. Een vrouw die eerst wel sex wil en daarna helemaal niet meer, mogelijk door dit soort klachten? Dat is gewoon niet goed. Voor jullie beide niet

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Je moet een keer serieus zonder boos te worden met haar in gesprek gaan.
Zeggen dat je je zorgen maakt.
Dat het niet normaal is dat er geen sex meer is.
Dat dit voor beiden niet goed is en ruzies geeft.
Dat jullie zeker hulp moeten inschakelen en als ze weigert zeggen dat jij dan hulp
gaat zoeken.
Wie weet kan je haar overtuigen dat dit nodig is en benadruk ook dat je nog om haar geeft!
Juist wel en dat je daarom dit probleem wilt aanpakken.
Als zij blijft weigeren dan weet je wel waar dit toe zal lijden en moet je je afvragen of je verder
moet gaan met haar, ook vervelend dat dan ook weer is maar zo gaat het niet.

Keesbare

Toogplakker
20 jul 2020
214
102
Misschien gaat ze wel vreemd, onderschat ze niet. Mannen hebben de naam maar vrouwen .......

scania

Snuffelaar
27 mei 2015
18
8
Heb met haar al veel gesproken en voorgesteld om hulp te zoeken. Maar ze wil niet. Ik ben nog steeds verliefd op haar maar mis dat ene lekkere ... Zelfs mij bevredigen wil ze niet , want dan zou ik toch weer meer willen. Voor haar is het heel simpel, je wil sex, wel ga maar vreemd. Ik wil het eigenlijk niet, maar soms is de nood hoog. En dan ...

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Wel je kan dat niet echt meer een relatie noemen, het is enkel nog praktisch samenwonen…

Als je dan een vrijgeleide van je vrouw krijgt om andere vrouwen te neuken zolang zij maar sex-vrij kan blijven, maak er dan ten volle gebruik van zou ik zeggen, ga zeker niet depri in een hoek zitten. Ga je diepste verlangens achterna en doorbreek al je taboes die je vrouw nooit heeft kunnen/willen bevredigen. Go for it!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Tja, als de zaken er zo voorstaan dan kan je beter de relatie stoppen, hoe lastig ook.
Zo heb je ook geen leven, dan liever alleen opnieuw beginnen.
Een relatie is twee richtings verkeer, zo niet dan beter geen relatie.
Maar dat moet jezelf maar uitmaken Scania.
Het feit dat ze geen hulp wil zoeken zegt ook een hoop.
Voor haar hoeft het dus niet, trek je conclusies man.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Ik mag/moet vreemd gaan omdat het thuis helemaal niets meer is. In het begin elke dag, dat mindert al eens, maar zeker geen klagen. Dan komen er kids en dan minder en minder. En nu helemaal niets meer, al sinds paar jaar. Mag haar niet meer aanraken, als ze gaat douchen, blote borst is aanraken vindt ze ambetant, laat staan de rest. Als ik dan zeg dat ik haar mooi vind, en mijne kleine jongen groot wordt en zin heb/krijg, wordt ze soms zelfs boos. Als ik dan vraag hoe het komt dat het vroeger wel kon, krijg ik geen antwoord. En dan eindigt dit soms in ruzie. Spijtig., maar dan ben je blij als je kan/mag vreemd gaan.

Ik zal echt nooit begrijpen waarom mannen dit pikken, echt nooit. Ik zeg altijd in het begin van de relatie hoe ik over sex denk en als dat veranderd dan moet ze echt heel snel ophoepelen.

Als zij stopt met sex, stop dan ook met de huur betalen en andere zaken……kijken hoe lang ze het vol houd.

Als er iets aan de hand is waarom ze niet wilt en daar actief aan wilt werken, dat is 1 ding. Maar de reden niet willen vertellen (meestal is de reden dat vrouwlief zelf vreemdgaat of zich niet meer aangetrokken voelt tot jou) en het gewoon zo laten, dat kan niet.

Ik zou dan gewoon vreemd gaan en zeer openlijk ook. Laat haar het dan maar voelen.

Terug
Naar boven