Waarom vreemdgaan of naar de DVPs?

wtf

Toogplakker
4 jun 2015
44
33
Dit is een vraag die misschien eerder is gesteld, maar ik ben oprecht benieuwd waarom mensen afspreken met DVPs casual afspreken met anderen of een affaire hebben.

In mijn vorige relatie mis te ik de seksuele klik. Zelfs een blowjob geven was teveel voor haar. Doggy deed te pijn. Na een tijdje ergerde ik me en ging ik buiten mijn relatie om afspreken. Ik besloot kort daarna de relatie te eindigen, omdat ik merkte dat ik "echte" sex echt miste. Gewoon geen taboes doen wat je wilt hard diep slikken anaal gewoon alle remmen los. Bij echt goede sex word je gewoon weer gereset. Alle stress en zorgen van de wereld zijn weg. Ik ben van mening dat dit belangrijk is voor je gezondheid.

Ik zit nu weer in een relatie trouwens.
Ik ben benieuwd naar jullie redenen.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik gewoon voor het fijn gevoel om iemand volledig naakt te penetreren en mijn zaad te lozen

Dus puur plezier, gelijk naar de krieg gaan of iets snuiven 😏

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Dit is een vraag die misschien eerder is gesteld, maar ik ben oprecht benieuwd waarom mensen afspreken met DVPs casual afspreken met anderen of een affaire hebben.

In mijn vorige relatie mis te ik de seksuele klik. Zelfs een blowjob geven was teveel voor haar. Doggy deed te pijn. Na een tijdje ergerde ik me en ging ik buiten mijn relatie om afspreken. Ik besloot kort daarna de relatie te eindigen, omdat ik merkte dat ik "echte" sex echt miste. Gewoon geen taboes doen wat je wilt hard diep slikken anaal gewoon alle remmen los. Bij echt goede sex word je gewoon weer gereset. Alle stress en zorgen van de wereld zijn weg. Ik ben van mening dat dit belangrijk is voor je gezondheid.

Ik zit nu weer in een relatie trouwens.
Ik ben benieuwd naar jullie redenen.
Waarom een relatie met iemand beginnen waar het niet mee klikt?!

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Bij een relatie denk ik niet aan een betaalde date.
Best mogelijk dat me wat ontgaan is 😁

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Zeker is je iets ontgaan.
Je zult de mannen die een vaste relatie beginnen met een vrouw vanwege haar geld niet de kost hoeven te geven. Dan ben je zo failliet

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Nooit overwogen een relatie aan te gaan met een dame vanwege haar geld.

Een relatie is voor mij wat anders dan een contact tegen betaling met een DVP.

Gangbanglover74

Snuffelaar
30 mrt 2023
17
14
Voor de spanning, voor de kick en gewoon omdat het geil is meerdere vrouwen per maand te neuken. Als het kan ook nog in een bios of een gangbang. Daarom dus!

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Was ik al bang voor. Zo lang het een hartslag heeft kan het geneukt worden.

Ik ben wat selectiever. Zodra ik er niet meer mee over straat wil zoek ik wat anders.
Misschien teveel verwend met bloedmooie geile dames. Best mogelijk.

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Omdat je thuis niet tevreden/ontgoocheld bent. Partner die mooi en geil is bij aanvang maar plots er wil uitzien als Kate Moss, sla eet en vel over been wordt en niet wil terug wat curvy worden, tja, dan zoek je zachte malsheid en vrouwelijke rondingen buitenshuis...

Peterke1987

Toogplakker
3 jun 2021
35
26
Ik ben er ooit mee begonnen omdat het sexleven totaal ingestort was. Met wat geluk mocht ik er 1x per 3 maanden op, en dan was het meer dat het mocht omdat het al zo lang geleden was. Nu nog steeds in een relatie van inmiddels 10 jaar, ik weet niet wat er gebeurt is, maar tegenwoordig hebben we vaak 2x per dag sex.
Echter vind ik het nog steeds lekker en geil om (zonder haar medeweten) af en toe buiten de deur een lekker kutje uit te likken en vol te spuiten

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
maar plots er wil uitzien als Kate Moss,

Ik zou daar weinig tegen hebben ....

https%3A%2F%2Fstatic.gva.be%2FAssets%2FImages_Upload%2Fshe%2F2012%2F01%2F09%2F2113365%2Fkate-moss-in-lingerie-voor-valisere.jpg

Moet ik thuis bij je voor je invallen? ;)

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
@ en ed-de-bef: foto van Kate is pure photoshop, hou dus absoluut niet van heroïne chic 😕 eerder Ashley Graham 😋

Wijngum

Snuffelaar
3 jan 2017
10
14
Mannen zijn niet gemaakt om monogaam te zijn... Zij zijn biologisch geprogrammeerd om hun zaad zoveel mogelijk te verspreiden. Oerdrift dus. Dat onze voornamelijk christelijke moraal iets anders dicteert doet daar niets aan af.
Iets dergelijks geldt ook voor vrouwen. Zij willen nestelen, bestaanszekerheid en hun kroost een zo goed mogelijke kans van overleven geven.
Kortom: allemaal biologie 😊

Terug
Naar boven