Waarom meestal geen CIM en slikken bij Thai ?

softman

Snuffelaar
24 apr 2015
24
2
Het is mij al opgevallen dat het nogal eens lukt om Thaise dames te overtuigen voor NZC, soms pas na een aantal bezoekjes en uiteraard mits een extraatje, dat wel, maar het kan lukken.
Wat echter bijna nooit lukt is om in het mondje klaar te komen bij een Thaise, en slikken lijkt precies helemaal uitgesloten.
Hoe komt het toch dat ze hier meer over struikelen dan over NZC ?
Voor mij is CIM en zeker slikken eigenlijk veel geiler dan NZC, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Maar zelfs in XXX films zijn amper Thaise te zien waarbij CIM wordt gedaan (meestal gaan bij een facial de lippen meteen stijf op elkaar), en een XXX film met een Thaise die slikt is zo goed als helemaal onvindbaar.
Toch wel eigenaardig. Heeft iemand een verklaring voor dit fenomeen bij die specifieke groep dames ? Iemand eenkenner van Thai ?
Ben benieuwd.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zijn waarschijnlijk bang dat ze zwanger worden....
Ik heb anders geen slechte ervaringen met thaise.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
188
Cim en zwanger worden? Denk dat je niezo heel best heb opgelet tijden de biologie lessen.... ;)

tosti

Toogplakker
21 apr 2018
35
1
Zijn maar weinig vrouwen die zaad lekker vinden, laat staan slikken. Mijn ex was gelukkig wel zo, daar kon je eindeloos zaad in blijven pompen en je zag het nooit meer terug :lol:

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
softman zei:
Het is mij al opgevallen dat het nogal eens lukt om Thaise dames te overtuigen voor NZC, soms pas na een aantal bezoekjes en uiteraard mits een extraatje, dat wel, maar het kan lukken.
Wat echter bijna nooit lukt is om in het mondje klaar te komen bij een Thaise, en slikken lijkt precies helemaal uitgesloten.
Hoe komt het toch dat ze hier meer over struikelen dan over NZC ?
Voor mij is CIM en zeker slikken eigenlijk veel geiler dan NZC, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Maar zelfs in XXX films zijn amper Thaise te zien waarbij CIM wordt gedaan (meestal gaan bij een facial de lippen meteen stijf op elkaar), en een XXX film met een Thaise die slikt is zo goed als helemaal onvindbaar.
Toch wel eigenaardig. Heeft iemand een verklaring voor dit fenomeen bij die specifieke groep dames ? Iemand eenkenner van Thai ?
Ben benieuwd.

Dat heeft met de Thaise cultuur te maken:
Het hoofd wordt beschouwd als de meest heilige deel van het lichaam en het aanraken daarvan is eigenlijk taboe.
En moet dus rein blijven

Dat de meeste Thaise dames deze regel niet zo nauw nemen, heeft puur te maken met geld.
Als de dame wat strenger in het geloof zit, dan zou ze je niet eens een orale beurt geven.

Aan de andere kant ziet de Thaise cultuur de voeten als smerigste lichaamsdeel( ook al zijn ze gewassen).
Misschien kan je als je een voeten-fetish hebt daar van profiteren.

Dus voor een Thai is CIM en slikken dus een stap te ver.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
regeltje vergeten:

Dus voor een Thai is CIM en slikken dus een stap te ver.

Mvg

Naked

softman

Snuffelaar
24 apr 2015
24
2
naked zei:
Dat heeft met de Thaise cultuur te maken:
Het hoofd wordt beschouwd als de meest heilige deel van het lichaam en het aanraken daarvan is eigenlijk taboe.
En moet dus rein blijven

Dat de meeste Thaise dames deze regel niet zo nauw nemen, heeft puur te maken met geld.
Als de dame wat strenger in het geloof zit, dan zou ze je niet eens een orale beurt geven.

Aan de andere kant ziet de Thaise cultuur de voeten als smerigste lichaamsdeel( ook al zijn ze gewassen).
Misschien kan je als je een voeten-fetish hebt daar van profiteren.

Mvg

Naked

Dat zou wel eens een verklaring kunnen zijn. Dat hun hoofdje zo heilig was wist ik niet :)

Terug
Naar boven