Waarom dvp´s veel verhuizen

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Het kan ook een zakelijke beslissing zijn. Heel wat klanten houden van nieuwe meiden, afwisseling. Dus is het interessant als dvp regelmatig te verhuizen en zo de belangstelling van nieuwe klanten te wekken.

Je hebt klanten die net van vaste dvp's houden, maar ik vermoed dat de meerderheid afwisseling zoekt.

Joyseeker

Toogplakker
26 mrt 2015
47
4
Zou het niet ook te maken kunnen hebben met kwaliteit van dienstverlening? Een dame die goede service heeft bouwt een vaste klanten kring op en heeft er belang bij in de buurt van die klantenkring te blijven. Een dame die gewone/matige/slechte service biedt moet het meer hebben dat potentiele klanten nieuwsgierig zijn naar "the new kid on the block" waardoor verhuizen interessant is.

Waarschijnlijk is het een combinatie van alles wat wij hier noemen.

blokrob68

Toogplakker
28 okt 2019
78
4
De dame waar ik over schreef, staat onder privé ontvangst ZH, kreeg amper de tijd om diensten te verlenen. Die verhuisde echt zo vaak was niet bij te houden. Nu onder andere naam in Weert. Volgens de recensies op nzc is het een gebruikster met veel medegebruikers en dealers in haar omgeving. Dus je zou denken aan overlast ware het niet dat vaak pendelt tussen dezelfde steden. Ik heb nog niets gelezen van criminele activiteiten of zo. Wel van een snelle conditionele aftakeling. Maar dan nog vraag ik mij af hoe ze aan zo een netwerk aan huizen komen

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Wat denken jullie.
Dat verhuizen kunnen de dames toch niet zonder hulp?
Dat zal niet onbetaalde hulp zijn, woeker tarieven of reële tarieven?

Ragemos

Toogplakker
20 mei 2019
77
47
Ben zwz paranoïde nadat ik al één keer bij een vaag adres aankwam en weg ben gelopen, dat vake verhuizen heeft er bij mij alle schijn van dat er iets niet klopt. Liever de prof's die op één "vast" airbnb adres ofzo ontvangen.
Het lijkt mij dan ook dat de betrouwbare op één plek blijven wat ook makkelijk is voor vaste klanten, maken wss beperkte afspraken en trekken ook geen ogen van de buren aan.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Ik was twee maanden geleden onderweg naar een dame en zij belde af omdat de huisbaas eraan kwam. De buren hadden geklaagd bij de huisbaas en die kwam praten.
Dame was overstuur 'ik zit in de Shit'. Advertentie verdween nam kinky.
Volgende dag stond de advertentie er weer, ik had tijd dus afspraak maken enz.. Ik vroeg naar het gesprek met de huisbaas. Het maakte hem niets uit als de huur maar betaald werd en het liefst geen overlast.
De dame zit nog steeds op dat adres iedere keer kijk ik op de trap naar de buren uit. Ik ben er nooit eentje tegen gekomen.
De gemeente heeft een meldpunt overlast wat zouden die doen met een melding van de buren?
Als dames veel verkassen komen op één adres veel verschillende dames na elkaar te wonen. Dat geeft waarschijnlijk meer overlast.
Ik snap de verschillen niet

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Nou er zijn zoveel reden

Ten eerste meiden doen het illegaal , Politie belt ook als klant , belasting etc

Huizen waar meiden blijven zijn niet goedkoop meiden betalen van 50 tot 100 euro per dag , zelfs soms meer , reken maar wat elke maand kost

Heb je gooie buren zit je goed , kijk maar naar Milena in DH ik ga al langer dan jaar zelfe adress

Geld praat en meiden zoeken altijd goedkoper plek , nog als hun geen vaste klanten hebt

Karina die vroeger was veranderde hotel , bijna elke week , en elke keer was ik er maak niet uit waar ze was , door haar reis ik graag overal :lol:

En ja namen en steden blijven veranderen , elke stad iets anders

Noord Brabant , Noord Holland meeste klanten zeggen de meiden , Zuid Holland ook maar ik neuk liefst verder dan ZH :lol: :lol: :lol:

Iedereen die weet wil altijd een stukje van het taart , dus voor die meid komt niet altijd goed uit

En ja niet iedereen is rustig en stil bij aankomen bij een adres , ik zelf bel nooit aan ik app , of bel en zag doe open

Wacht altijd tot niemand er is , dan ga ik pas boven , als druk ga ik gewoon met buren mee, normal gesprek en klaar , loop niet binnen als een dief

:lol: :lol: ik ga gewoon naar een vriend/vriendin die hier woon :cool: :cool: :cool: , ga ik in hotel en receptie , geen probleem , vaak met recepties

gesproken :D :lol: :D :lol:

Er zijn hotel die weten en zeggen niks zolang geen overlast , want hun krijgen ook stuk van taart en ja als wordt betrap hun krijgen flinke boete

Voor meiden die hier gewoon wonen met papier zijn de prijzen altijd beter dan voor de Buitenlanders

It's all about the Hustle, profiting the most with the least exspention

Terug
Naar boven