Waar zijn nog echte (gratis) hobbyhoeren die nzc

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Ik ben op zoek naar nog echte hobbyhoeren. Dames die zich (gratis) laten neuken zonder enig commercieel oogpunt.
Dames die nog echt kunnen genieten als een man hun heerlijk neukt en misschien zelfs volspuit.

Bij voorkeur de wat rijpere vrouw, maar jong en strak mag ook.

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
433
Die vind je af en toe in clubs en natuurlijk op privé feestjes.
Je kan best in het swingers milieu geïntroduceerd zijn om deze makkelijker te vinden. Vrouwen die zich zo gratis aanbieden ga je niet vinden. Ze moeten wel gek zijn....
Ik denk dat als een vrouw zo een advertentie zet, ze honderden reacties krijgt. Hoe gaat ze zoiets beheren, laat staan een selectie maken en iets organiseren ?
Vroeger vond je gratis hobbyhoeren op afspreekbuitenlocaties of in sex cinema's, maar de laatste tijd is dat ook al heel wat minder

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Weer een kansloos topic: dames die gratis neuken zijn er wel, als je uitgaat kan je geluk hebben.
Maar daar gaat een dame niet voor adverteren hoor, dan kan ze beter geld vragen en dat doen
ze dus ook, er zijn genoeg mannen die enorme bedragen betalen dus een normale vergoeding
loopt al storm dan.
Nee, gratis neuken willen we allemaal wel maar dan moet je geduld en geluk hebben.
En niet op sites kijken want dat is nooit gratis.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
een wijf dat je gratis mag neuken vind je zelfs niet in je eigen huis ..bij elke vrouw die met de benen open gaat zal er iets tegenover moeten staan , en geloof me dan komt het op verloop van tijd veel duurder uit dan dat je regelmatig een DVP van 150/200 euro gaat volspuiten .

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
1) Sociale media
Op Tinder zit het vol met vrouwen die zich gratis laten neuken. Maar die vrouwen komen vrijwel allemaal bij de bekende 5% mannen terecht die er supergoed uitzien. die 5% neukt alles af en de vrouwen klagen dat later dat "Tinder niks is", want die man is alleen geïnteresseerd in sex.

Zo heb ik een maatje (36 jaar en super goodlooking) die de hele stad heeft afgewipt, het meerendeel bare en vrijwel altijd maar 1 keer met dezelfde vrouw daten.
Vrouwen mikken hoog op zo'n datingsite dus de rest van de mannen komt nauwelijks aan de bak.

2) Het swingwereldje.
Ook daarvoor moet je er in ieder geval fit, verzorgd en geschoren uitzien. Als je dat bent kom je ook met wat mindere looks of een wat hogere leeftijd weg.
Swingers zijn wel heel kritisch op lichaamsverzorging.
En dan nog is het lastig om ergens binnen te komen. Vak werken sites met "validaties" om vertrouwen te wekken. Maar de eerste validatie is uiteraard de lastigste als je nog niemand kent.
Als het je lukt is het wel gratis (wordt verwacht dat je een flesje meeneemt dat wel natuurlijk) en de dames op deze site zijn ECHT geil dus geen saaie robot-sex. . Ik schat dat de helft van de swingers BARE swingt. Als ze er "snoep" bijpakken, ligt dat nog hoger. Maar veelal zullen ze je eerst willen zien voordat ze toezeggen condoomloos te gaan. Wees dus subtiel.

3) Gangbang parties (barebang)
En dan niet de pro's die zich door iedereen laten volblaffen, maar de stellen die vaak op deze feestjes opduiken en ernaast op de matras gaan liggen. Deze dames maken wel een selectie (meestal dan toch). De stellen die hier komen hebben vaak gratis entree als ze actief meefeesten; Deze vrouwen hoef je niet apart te betalen (nog niet meegemaakt in ieder geval). Grote voordeel hier is ook weer dat de dames die dit doen ECHT geil zijn. Op en top verzorgd zijn en je niet gedragen als een hork (maar ook niet te verlegen) helpt hier.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Er zijn er wel die het gratis doen, maar dat zijn dan types waar het moeilijk wordt om een erectie te kunnen krijgen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nou timtim, ik zie hier op het forum soms ook dames voorbij komen waar ik geen erectie van
kan krijgen en die vragen - en krijgen - ook nog best aardig bedrag.
Ik zou het er nooit voor betalen en idd zelfs gratis nog niet doen.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
zijn wij als mannen ook geen hoeren ?? ik denk nog veel erger dan vrouwen , wij gaan zelfs werken voor geld te hebben , zodat wij naar de hoeren kunnen gaan ! ..... :unsure: ;)
Nee wij zijn hoerenlopers, omdat we ons eerst krom werken en dan ergens ons kwakje lozen wat we 5 minuten later alweer vergeten zijn.

ik ga morgen mijn kwakkie wel lozen in mijn eigen gratis hoertje, terwijl mijn vriendin haar centjes aan het verdienen is.

Win=win ;)

Laatst bewerkt:

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
In vervolg op mijn vorige post, in deze draad:

4) chatsites
Je hebt de chatgirl en chatbabe en tgirl.nl enzovoorts
Hier is gratis neuken zeker mogelijk.
Cruciaal is een (gratis) aantrekkelijk profiel te maken van jezelf waarin je jezelf goed presenteert. Dat kan zonder gezicht, maar ik zou er in ieder geval wel lichaamsfoto's aan toevoegen en andere relevante info. Of je bi bent ofzo.
Probeer ook met een goede openingszin de conversatie te starten. "Hallo" of "hi" is echt te dom voor woorden natuurlijk. Mensen willen concrete info (of je vervoer hebt, of je direct beschikbaar bent en zo) en meestal niet een saai chatgesprekje.
Deze chatsites worden vooral 's nachts heel actief . Veel taboeloze koppels die nog even willen scoren. Ook veel die wensen drugs te gebruiken (noemen ze zelf meestal "wap"" of "wappie" of "trance") en soms wordt er ook weleens geld gevraagd (voor mij een no-no) of een bijdrage in de kosten (is dan wel nog redelijk).
Het beste leg je vooraf de date de condoomvraag op tafel. Je zult zien dat niet alle koppels zich direct willen committeren op baresex maar jouw hygiëne willen afwachten (vind ik heel redelijk). Maar hoe later de nacht, hoe minder de condooms, lijkt wel een gouden regel op de chat.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Dit weekend op Recreatiegebied Vlietland laat op de avond nog een oudere dame zonder kunnen neuken en vol kunnen spuiten. Waren die avond drie koppels aanwezig in dat gebied!

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Ik ben anders afgelopen maandag in sexcinema Maze in Den Haag geweest en heb daar voor €9,- (standaardentree van de sexbios) een kneitermooi jong sletje bare tweemaal vol mogen spuiten (net als een tiental andere mannen….
Ze werd daar aangeboden door haar meester.
En geloof me maar dat ze zelf genoot…
Het bestaat dus echt nog… (je kunt 't hier opzoeken op het forum. Er staan meerdere berichten van deelnemers… Zie draadje:"sexbios cumdump in maze").
.Alleen wel een beetje moeite steken in zoeken en reageren op berichtjes en ook daadwerkelijk komen opdagen als je zegt dat je komt!!! Het komt allemaal niet vanzelf..

Terug
Naar boven