Waar vind je echt hele knappe vrouwen voor nzc..

Glenny

Snuffelaar
27 apr 2022
9
2
Dit bericht is gerapporteerd.

Glenny

Snuffelaar
27 apr 2022
9
2
Ok, zeker die eerste is indd wel dat niveau. Ze zijn er dus toch op kinky!

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Laat mij jou al "oudere" man en ervaringsdeskundige dit vertellen en dit is mijn eigen ervaring nadat ik mijn hele leven al duizenden vrouwen heb geneukt en niet èèn met condoom
Voor de juiste prijs gaan ze allemaal voor de bijl stuk voor stuk
Het is alleen hoe je het brengt, respectvol, charmant en met een goed verhaal
En het is natuurlijk ook een beetje hoe je eruit ziet, netjes, schoon, fris en hoe je je gedraagt maar geloof me voor de juiste prijs gaan ze allemaal

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
De een houdt van tattoos en de ander helemaal niet.
Ik zelf ben er wel fan van,zolang het niet te erg is,zoals bvb bij Karen uit Deinze.
Voor alle duidelijkheid,van haar tattoos ben ik wel fan;),en van haar ook natuurlijk.:p

Kajuki

Snuffelaar
22 sep 2022
20
7
De een houdt van tattoos en de ander helemaal niet.
Ik zelf ben er wel fan van,zolang het niet te erg is,zoals bvb bij Karen uit Deinze.
Voor alle duidelijkheid,van haar tattoos ben ik wel fan;),en van haar ook natuurlijk.:p
Had een keer dat de tattoos me helemaal afleiden en daar reageerde ...

Glenny

Snuffelaar
27 apr 2022
9
2
I know,,, maar eerlijk als ik filter op met en zonder dan zie je op "met" toch een hoop vrouwen die borderlinen op fotomodel knap. Dit heb je toch bijna niet met nzc naar mijn idee. Vraag mij ook soms af, of er niet gewoon ultra dure bureaus zijn die dat wel hebben maar te weinig ervaring met dit.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
I know,,, maar eerlijk als ik filter op met en zonder dan zie je op "met" toch een hoop vrouwen die borderlinen op fotomodel knap. Dit heb je toch bijna niet met nzc naar mijn idee. Vraag mij ook soms af, of er niet gewoon ultra dure bureaus zijn die dat wel hebben maar te weinig ervaring met dit.

Je bekijkt het totaal verkeerd en niet vanuit het perspectief van een dame. Haar uiterlijk is haar currency. Waarvoor zou een knappe dame het met jan en alleman zonder doen? Als jij er als man zelf ook bovengemiddeld goed uitziet , naar de sportschool gaat en lang bent dan is het een heet stuk makkelijker om de knapste dames betaald en onbetaald zonder te nemen.

Jij wringt je nu in allerlei bochten voor zogenaamde high end superdure bureau's die vast wel zullen bestaan maar vooral voor de rich and famous. Focus je gewoon op jezelf, ga naar de sportschool, ga geld verdienen. Dan kan je vanzelf veroorloven wie je maar wilt en ook zc.

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Soms is het toeval om een mooie Dame tegen het lijf te lopen. Je maakt een afspraak, hebt standaard verwachtingen, en op het moment dat ze voor je staat, valt je mond open van verbazing. Het onverwachte pareltje. En als het klikt en je date een paar keer met condoom kan het zomaar gebeuren dat ze, zonder extra te hoeven betalen, op je klimt en je knots zo naar binnen schuift, zonder condoom.

Terug
Naar boven