Waar is de harde kern?

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Waar is de harde kern?

Ook al ben ik maar 'n rederlijke' schrijver,
Ik zie de laatste dagen weinig tot geen berichten meer van 'onze harde Hollandse kern'
t.w. PeeweeHerman, LekkerZonder, Lekker ding en Glijmiddel ongetwijfeld zullen er meer Hollanders tussen zitten, maar van hun weet ik zeker dat het Nederlanders zijn.

Nu is/wordt het zomer tijd, en misschien is het wel te warm om eens flink uit je broek te gaan.

Maar ik mis hun berichten echt, of het nu 'n nieuwe recensie is, 'n reaktie op 'n reeds bestaande recensie, of elkaar weer eens voor rot schelden. Wat het ook is, ik mis hun verhalen.

Als bovenstaande personen dit lezen, laat weer eens iets van jullie horen, Of is er inmiddels een derde nzc forum en zijn jullie 'overgelopen'.

Ik hoor en lees weer graag van jullie.

Gr. underkoffer

A

Anonymous

Guest
Geweldig alias heb je: underkoffer

Ik kan voor mezelf spreken heb al een paar goede buitendates gehad met dit weer maar her is geen meisje wat adverteerd of neukt voor geld maar woont al jaren bij mij in de omgeving via een gezamenlijke kennis elkaar ontmoet en op het sexuele vlak hebben we nogal veel raakvlakken en buiten neuken is er daar een van. 24 jaar

Glijmiddel

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    192,5 KB · Weergaven: 558

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Glijmiddel zei:
Geweldig alias heb je: underkoffer

Ik kan voor mezelf spreken heb al een paar goede buitendates gehad met dit weer maar her is geen meisje wat adverteerd of neukt voor geld maar woont al jaren bij mij in de omgeving via een gezamenlijke kennis elkaar ontmoet en op het sexuele vlak hebben we nogal veel raakvlakken en buiten neuken is er daar een van. 24 jaar

Glijmiddel

Hi Glijmiddel,

Gelukkig jij bent er nog, dan hoef ik mij nergens zorgen over te maken, en zie in de toekomst wel weer reakties van jou.

underkoffer

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Ben er ook nog :)

Heb speciaal voor jou 2 recenties toegevoegd :D

En een stel geweldige borsten hierboven. Daar wil ik wel eens lekker mijn pik tussen stoppen. Zonder condoom natuurlijk.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
LekkerZonder zei:
Ben er ook nog :)

Heb speciaal voor jou 2 recenties toegevoegd :D

En een stel geweldige borsten hierboven. Daar wil ik wel eens lekker mijn pik tussen stoppen. Zonder condoom natuurlijk.

Yes, LekkerZonder is er ook nog.
Misschien moest ik jullie ff wakker schudden........hahahahahaha

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Wel jammer dat erasmusmc en Sammeke spoorloos verdwenen zijn.

Er was ook nog Pastis, die er wat van kende om de overige forumleden te jennen, die hebben we al jaren niet meer gezien, maar missen we hem?

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Nu het andere NL forum ter ziele is, zullen we nu weer allemaal hier zijn, Gelukkig maar, zoals ik al schreef,
Ik lees graag jullie recensies, soms ff elkaar voor rot schelden, en soms nieuwe snoepies aanbrengen.

underkoffer

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ben er nog steeds, altijd hard :D
Nog van de tijd van Sam en ook met Sam!

Gr Noorman

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
underkoffer zei:
Nu het andere NL forum ter ziele is, zullen we nu weer allemaal hier zijn, Gelukkig maar, zoals ik al schreef,
Ik lees graag jullie recensies, soms ff elkaar voor rot schelden, en soms nieuwe snoepies aanbrengen.

underkoffer

Heb ik dus al gelijk direct de juiste keuze gemaakt qua forum ;)
En verrot schelden lijkt me nou ook niet de bedoeling maar ja wie de bal kaatst kan hem terug verwachten maar dan wel in normale bewoordingen :)

A

Anonymous

Guest
guy6 zei:
Wel jammer dat erasmusmc en Sammeke spoorloos verdwenen zijn.

Er was ook nog Pastis, die er wat van kende om de overige forumleden te jennen, die hebben we al jaren niet meer gezien, maar missen we hem?
Jammer!? Die erasmusmc was fake en loog over alles. Ook over Mercedes zo ver als ik me kan herinneren.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Jammer!? Die erasmusmc was fake en loog over alles. Ook over Mercedes zo ver als ik me kan herinneren.

Ja zoiets staat mij ook bij. Liever te mijden zulke personen die leugens neerpennen.

4fun

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
ik heb hem eens om advies gevraagd en dat ging over iets heel aparts, hij gaf me toen goed advies wat je echt niet op Google terug zou vinden.
En kan me herinneren dat dat met Lekker ding ook zo was.
Maar ja, als je elke keer moet verantwoorden wat je schrijft dan is de lol er wel een keer af, dus niet zo gek dat hij verdwenen is.
Mercedes wilde van hem zien dat hij bewijs had, ja, dat kon hij natuurlijk niet geven want dàt zou juist echt privacy schending zijn.
Op zijn verzoek dat zij dan haar test wilde publiceren waaruit zou blijken dat ze niets had, reageerde ze ook niet.
Dus tsja, ik weet het fijne er niet van verder maar een leugenaar of fantast was hij niet en ik ben hem nog steeds dankbaar voor zijn advies.
Maar goed, ieder zijn mening nietwaar.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Klopt wat Cerato zegt. Hij heeft mij ook goed geadviseerd en met iets wat je niet zomaar van internet haalt.
En heeft niemand zich afgevraagd waar Mercedes gebleven is. Ze adverteerde kortstondig en opeens alleen mc.
Ik vind het dus jammer dat ie er niet meer is.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
underkoffer zei:
Waar is de harde kern?

Ook al ben ik maar 'n rederlijke' schrijver,
Ik zie de laatste dagen weinig tot geen berichten meer van 'onze harde Hollandse kern'
t.w. PeeweeHerman, LekkerZonder, Lekker ding en Glijmiddel ongetwijfeld zullen er meer Hollanders tussen zitten, maar van hun weet ik zeker dat het Nederlanders zijn.

Nu is/wordt het zomer tijd, en misschien is het wel te warm om eens flink uit je broek te gaan.

Maar ik mis hun berichten echt, of het nu 'n nieuwe recensie is, 'n reaktie op 'n reeds bestaande recensie, of elkaar weer eens voor rot schelden. Wat het ook is, ik mis hun verhalen.

Als bovenstaande personen dit lezen, laat weer eens iets van jullie horen, Of is er inmiddels een derde nzc forum en zijn jullie 'overgelopen'.

Ik hoor en lees weer graag van jullie.

Gr. underkoffer

We zijn langzaam maar zeker weer compleet, niet iedereen is op tijd ingelicht over het bestaan van dit nieuwe forum.

Mvg

Naked

wegkapotjes

Toogplakker
28 apr 2015
47
0
Wie zit er te wachten op een "harde kern" recenties moeten we het hier hebben! harde kernen en vriendjespolitiek moeten we hier niet hebben daar staan al fora genoeg mee volgeleutert :oops:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik heb een hele harde kern op dit moment, die ik ga legen bij Laura. helaas niet ZC maar wel een topper om een paar uurtjes mee te stoeien.

Terug
Naar boven