waar goede nieuwe prepaid sim halen?

sdm

Snuffelaar
30 jan 2019
15
4
Hoe zit dit in België? Ik dacht dat je een simkaart steeds moest aankopen met bewijs van ID, dus sowieso niet anoniem?

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Je geeft zelf het antwoord al, maar ik vermoed dat het anoniem moet voor het thuisfront. Dus geen afschrijvingen waar vrouwlief achterdochtig van kan worden.

Het lijkt me overigens dat huisvriend intussen wel voldoende tips heeft, naast het feit dat hij ook zelf actief onderzoek kan doen. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Nou als ik de verschillende meningen lees.....
Zelf lebara gehaald. Kom ik steeds in een wa groep terecht van groep 7 en 8 basisschool. Gooi mezelf er uit en beginnen ouders er zich mee te bemoeien. Echt fuck hoe dan. Blijkbaar een oud nummer.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Zoveel mensen, zoveel aanbieders, zoveel meningen. Uiteindelijk zal je zelf moeten beslissen.

Nummers worden gerecyled, zit iets van een jaar tussen of zo. Dus ja, dan kan je iets onverwachts tegenkomen. Gewoon blokkeren en verder.

Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
Wat is dit nu voor een topic? Kruidvat neemt nog steeds contant geld aan, kun je ik denk landelijk miljoenen simkaarten kopen @Huisvriend

Voormalig lid 30533

Snuffelaar
27 jun 2022
19
7
Ik heb 2 weken geleden bij de AH met cash betaald voor een Lyca mobiel simkaart. Het duurde even om hem geactiveerd te rkijgen, maar whatsapp geactiveerd en simkaart ligt zelf op een geheim plekje.. meeste contact kunnen wel gewoon via whatsapp. En op mijn telefoon een second screen aangemaakt, kan je alleen zien met een speciale code. (Xiaomi telefoon).

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Hoe zit dit in België? Ik dacht dat je een simkaart steeds moest aankopen met bewijs van ID, dus sowieso niet anoniem?
Ja, jezelf registreren als je op het net wil, is toch logisch. Je kan ook niet met een anonieme wagen zonder nummerplaat op de openbare weg.

En voor de schriksch**ters: er zijn in België massa's mannen met een wandeltelefoon waarin een op naam geregistreerde kaart zit. Ik heb daar nog geen problemen over gehoord ivm wandelen. Het land staat vol met ANPR camera's en overal rijden scanwagentjes om te checken of je wel parkeergeld betaalde. De kans dat jouw anonimiteit door zulke dingen verloren gaat, is een stuk groter dan zo een SIM-kaartje op naam. Zolang je geen gekke dingen doet, gaat jouw provider met die informatie echt niets doen hoor.

Voormalig lid 8890

Snuffelaar
19 mrt 2018
18
7
Ben getrouwd en gebruik mijn gsm voor afspraken te maken, date voorbij word het nummer geblokkeerd geen last van onverwachts bellen sms'en whatsappen enz.

Terug
Naar boven