Vulkanstrasse algemeen

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Goedemorgen, is hier overdag ook al iets te beleven? En zoja, vanaf welke tijd? Ben hier vandaag namelijk in de buurt. Tips zijn van harte welkom. En anders wordt het Venus 😉

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Altijd wat te neuken, aantal dames kan laag zijn. Maar je hebt maar één of twee lucky shots nodig. Meeste dames starten middag of avond pas op.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Was zoeven in de vulkanstrasse. Huis 11-13-15 1e etage en Melissa's deur open. Ze kwam naar me toe. Haar lichaam ziet er lekker uit. Ze werkt tot in de nacht zei ze en vroeg of ik naar binnen wilde.. Kom net van vv vandaan dus ik zei vanavond kom ik weer. Loop weer verder naar rechts van de gang en op het einde zat een aantrekkelijke dame bij kamer 102. Een stevige Bulgaarse. Ik vroeg naar PZC en geen probleem en neuken zonder voor 50€. Ze zag er geil uit met haar zwarte stockings. Ik vroeg of ze even op wilde staan want wilde haar lichaamspostuur nader aanschouwen want als ze echt buik heeft haak ik af. Dat wilde ze dus niet doen en heb ook nog niet gevraagd of "reinspritzen" kon. Op de 2e etage Maria (dacht ook Bulgaarse) gezien die voor 50€ is vol te spuiten. Zag naam Elif op deur 206 dacht ik maar haar niet gezien maar doet ook zonder. Ik twijfel wie het gaat worden. Je kunt voor zeker gaan maar die stevige Bulgaarse op 102 zag er niet verkeerd uit maar je neemt een risico want op de gang kan veel en in de kamer kan het misschien opeens niet meer.

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Let op, de politie zet in deze straat loktippelaarsters in.
Ik weet niet wat de boetes zijn wanneer je op deze undercoveracties ingaat.

Terug
Naar boven