Vulkanstrasse 21, 1e verdieping, kamer Luna 20

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Gisteren avond dit Roemeense dametje aangesproken, over onze hobby nou ging gelijk los. Alles kom voor 100,- lief klein ding rond de 1.60 m cup a mini kutje en kontje. Haar eerst even lekker laten pijpen waar naar ze op mijn pik sprong. En ging even in haar kontje proberen en hij ging er in. Gewisseld in doggy nog even in haar nauwe poes geneukt en terug anaal zo nog wat gewisseld en in haar kontje vol gespoten. Ze moedigde mij aan om nog even door te stoten waar naar ze gillend en spuitend klaar komt. Wel duur maar een heerlijk half uurtje gehad. Ga zeker nog eens

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
kraassy; waarom de vraag overdag of avond?

Spijker1 recenseert en begint met: gisteren avond. Lijkt me duidelijk toch.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Ben speciaal voor haar naar Duisburg gereden en haar vanavond kunnen treffen. Leuke ongedwongen meid. Ze stelde mij ook €100 voor een half uur full service voor. Ook anaal? Jawel. Ik dacht, zo ver rijden voor een half uur. Wat dacht je van 150 voor een vol uur? En ja, dat vond ze goed.
We hebben de tijd goed kunnen vullen met zoals hier reeds beschreven vlotte wissel van kut naar kont en omgekeerd. Alleen ATM deed ze na reiniging met nat doekje. Ook het tongzoenen, pijpen en likken van ballen waren voortreffelijk.
Alleen spijtig van de afstand.

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Lief gezichtje klein 160 denk ik. Slank zwart lang haar a tietjes klein kontje mooie slanke meid girl next door

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Gisterenavond hier ook een beurt gegeven lekker een uurtje liggen spelen met dit meisje. Wat on ervaren maar zo lekker strak ook zowel poesje als kontje zelfs haar lichaam. Weer lekker door. Ik hoop dat ze nog lang blijft ze heeft iets magisch over zich …

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Toen ik er was ben ik haar vergeten te vragen rond welke tijd zij haar shift begon.

michel

Toogplakker
13 dec 2023
100
43
Vanavond tussen 18:00u. en 19:00u. gehoopt haar te zien maar ze was er niet, wel een buurvrouw die nogal handtastelijk was en volgens mij heb ik haar ooit ook zonder heb geneukt. Dat maakt het dan wel moeilijk als je daar speciaal voor een ander komt. Verder was er ook niemand anders in dat huis aanwezig. Ik weet dat het tijdstip er niet veel aanwezig zijn maar weet iemand of ze er nog is?

crispi

Snuffelaar
29 apr 2018
24
10
Ik vind deze kamer maar niet???? Haus 21 heeft volgens mij geen nr 20 op de eerste verdieping???

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Ben speciaal voor haar naar Duisburg gereden en haar vanavond kunnen treffen. Leuke ongedwongen meid. Ze stelde mij ook €100 voor een half uur full service voor. Ook anaal? Jawel. Ik dacht, zo ver rijden voor een half uur. Wat dacht je van 150 voor een vol uur? En ja, dat vond ze goed.
We hebben de tijd goed kunnen vullen met zoals hier reeds beschreven vlotte wissel van kut naar kont en omgekeerd. Alleen ATM deed ze na reiniging met nat doekje. Ook het tongzoenen, pijpen en likken van ballen waren voortreffelijk.
Alleen spijtig van de afstand.
Deze dame nog niet ontmoet, maar tot nu toe heb ik in Duisburg nooit meer betaald dan 50,- voor een half uurtje nzc. Niet te snel akkoord gaan.

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Zondag eind van de middag was ze weer aanwezig. Nu boven aan de trap meteen rechts. Ze zij kom je ze stond in de deur opening wat ik niet had verwacht. Dus hup naar binnen.lekker pijpen en neuken heerlijk d'r kamertje gesausd.

Terug
Naar boven