Vulkanstrasse 13, 1e verdieping, kamer 106, Desi (Bul)

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
Desi is een slanke Bulgaarse schoonheid Ze liep op hoge hakken waardoor se 1.80 leek, zonder die schoenen gewoon 1.70. Prachtige a cup borsten.
Voor nzc wou ze 70 euro hebben, daar ben ik mee accoord gegaan. Ik denk dat ze verwachtte dat ik mistens een half uur nodig zou hebben, dat viel nogal mee.
De sex vond ik vrij standaard. Wel een hele mooie meid,

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Meeste dames in dit huis nemen genoegen met 50€ voor bare seks. Voor nzc wou ze 70€ hebben zeg je. Een kamergang van een half uur is niet gebruikelijk in de raamprostitutie. Je had beter kunnen vragen hoeveel tijd je zou krijgen voor 70€ want zoalsgezegd zo'n 20 minuten is de standaard. Mocht ze toch 70€ rekenen voor 20 minuten dan prijst zij zichzelf een beetje uit de markt want de meeste dames gaan al voor 50€ bare of ze moet een bovengemiddeld mooie verschijning zijn om meer te kunnen vragen. Hoe zijn trouwens haar pijpkwaliteiten en doet ze een beetje lekker mee of is ze passief tijdens de seks?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Was gistereravond bij deze kamer maar geen Bulgaarse Desi maar een Griekse "Zahra" genaamd. Ze werkt al lang in de vulkanstrasse en doet niet aan onze hobby want ze wilde geen kind(eren) maar voor de rest niks te klagen gehad.

elvenas

Toogplakker
16 jan 2019
53
11
Net Desi gespot en gespoten.. eerder 1m60 zonder hakken maar wel super fijne A borstjes. Wel een beetje hangende buik na 3 kids maar deze 30j Bulgaarse ziet er wel nog mooi uit voor zon kilometerstand. Pijpen kan ze wel erg lekker, diep en langzaam. Beetje aan de korte kant. Haar out is wel aan de ruime kant maar met een beetje geduld is het toch gelukt om haar vol te spuiten. Aanvankelijk vroeg ze 70€ , maar ik bood haar 50€ en dat vond ze wel ok. Halverwege de daad toen het begon op te borrelen zegt ze in haar klaarkomen was toch 20 extra ( 70 totaal dus) ghaaaa!! Dat heeft ervoor gezorgd dat ik niet meer zo snel klaar kwam met als extra bonus dat ze steeds geiler en natter werd. Op een gegeven moment begon ze echt te genieten en toen ik van plan was om uit de kerk te gaan greep ze mij vast en ja hoor , portie eiwitten gedeeld.

Terug
Naar boven