Voormalig lid 21460
Snuffelaar
- 28 mei 2021
- 21
- 31
Ben opzoek naar dame met dwerggroei. Iemand een idee bijvoorkeur in Belgie. Alvast bedankt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scapula zei:Op bullchat zit wel eens een koppel waarvan zij Ilonka heet.
Denk dat ze net over de 50 is.
Leuke dame en bloedgeil. Hij wil dan toekijken. Vond ik ongemakkelijk. Sex was wel heel erg goed.
Ypp zei:Ik heb afgelopen week een date gehad met een vrouwtje die slechts 1,50 groot was! :shock:
Het eerste contact was via Bullchat gelegd alwaar een 'gelegenheidskoppel' een date zocht met een 'grotere' man want hij had slechts 12*4cm.
Na wat info uitgewisseld te hebben, gingen we over op meer rechtstreeks contact via whatsapp.
Het was pas toen ik oog in oog kwam met haar dat ik zag dat ze zo klein was, maar dat gaf net een extra kick.
Zij had echt zin in een 'grotere' man dus gaf ik haar haar zin.
Hij begon met haar te beffen zodat ze alvast wat meer toegankelijker zou worden.
Intussen pijpte ze mij en ze was zeker tevreden met wat ze zag.
Na haar eerst wat kort geneukt te hebben, gaf hij mij de volle toegang.
In missionarishouding had ik een perfect uitzicht op het kleine kutje waar ik mij kon in verdiepen.
Met een beetje tegendruk in het begin, maar toch voorzichtig verder duwen, kreeg ik uiteindelijk alles netjes binnen.
Man wat was dat nauw, ik wist toen al dat dit moeilijk lang vol te houden zou zijn!
De enige mogelijkheid om dit wat te rekken was afwisselen, wat wij dus ook deden, doch voor haar was het vooral de omvang die van belang was dus wilde ze snel weer wisselen.
Nog geen 10 minuten later kon ik mijn zakje legen diep in haar, wat zij heel graag ontving.
Ik heb geen gegevens om HAAR te contacteren, maar hij komt vrij regelmatig op bovengenoemde chat zoeken naar 'grotere' kerels als zij er nog eens zin in heeft!
4fun zei:Jan Steen,
Heb jij Melissa al eens gedate?
4fun
ROBERTREDFORD1 zei:Is deze Indische dwerg nog aanwezig in de Aarschotstraat ?