Vrouwencondoom

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Hoi ! Hier iemand ervaring met een vrouwencondoom ? Ik heb een dame gevonden die dat wil gebruiken als ik bare wil :) Is ideaal als je snel mondje/kutje wil wisselen, maar weet niet hoe het neuken voelt.

31 aug 2016
1.194
112
als die chick dat ding in heeft is het net dat je een nieuwe zak in de pedaalemmer heb gedaan die 2 x te groot is !!
alleen bij het zien is de geile spanning gelijk beneden het vriespunt .....

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Hoi ! Gisteren toch date gehad en het viel best mee. Mocht meehelpen condoom in te brengen :) Best geil om met je vingers diep in een kut te zitten. Om het beter te laten passen, nog eens flink in geblazen (dat staat niet in de handleiding !). Daarna flink doorgeneukt (bare) en paar keer gewisseld van mondje naar kutje. Het gevoel in het kutje is natuurlijk een stuk minder dan volledig bare, maar het blijft een mooie gezicht je natte pik bare in en uit een kutje te zien gaan. Geluid valt ook mee (geen boterhammenzakjes geritsel) en met speeksel, voorvocht en luub, gleed hij er zalig in. Intern klaargekomen en condoom dan eruit getrokken - ze was onder den indruk van mijn lading die ze volledig opgeslurpt heeft :). Geile dame :)

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Heeft iemand een fotootje van zo'n condoom, en een tweede fotootje van hoe het er "na gebruik" uitziet ?
Dat boterhammenzakjes-gedoe stemt mij niet enthousiast.....

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Ergens eind jaren 80/begin 90 heb ik het kunnen ervaren in een privéhuis in het Brusselse, blvd. Edmond Machtens...
Toen was dat iets nieuw, tenminste, had er nog nooit van gehoord.

De dame bood het standaard aan en dat zorgde voor een geile spanning.
Eindelijk eens zelf niks moeten aantrekken!

Helaas...

Hoe geil het idee ook was om met niks rond uwe snikkel naar binnen te mogen, zo teleurstellend was het gevoel.

Had ze de hele date (heb er in totaal 2 met haar gedaan om het nog eens te proberen, was toen nog 2000 Bfr voor een half uur denk ik.) ne zak van de Maxi-GB (Nu Carrefour, gene weirde promotiestunt voor ne gangbang) tussen haar benen gelegd, dan had dat exact hetzelfde aangevoeld.

Terug
Naar boven