Vrouwen die plasseks geven

Robinnl1

Snuffelaar
24 feb 2020
13
2
zijn er ervaringen van vrouwen die ervan houden om zelf te plassen en te geven aan de man.
(geven is leuk, maar geen pré)

A

Anonymous

Guest
Zij doet aan plasseks..... ze zit op je en gaat dan plassen en of het op bed of in de douche of waar dan ook is, ze doet het! :D

Pijpen en neuken zijn beiden helaas wel met condoom! :(

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Ik heb de indruk dat bijna alle vrouwen hiervoor openstaan. Het helpt wel vooraf te vragen veel water te drinken want anders lukt het soms niet.

Dickie

Toogplakker
18 aug 2020
86
4
Tarantino zei:
Zij doet aan plasseks..... ze zit op je en gaat dan plassen en of het op bed of in de douche of waar dan ook is, ze doet het! :D

Pijpen en neuken zijn beiden helaas wel met condoom! :(

Over wie heb je het?

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Ze doet alles met condoom maar wel poep en plas doet ze wel weer kosten extra 15 euro wel appart vind ik

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ik denk dat Sabrina Johnson dit ook doet.
Eens informeren,he.
Ontvangt in Pittem(West-Vlaanderen,Belgie)
Haar adje kan je regelmatig vinden op afspraakjes of sexjobs.

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

je ziet wel dat het veel wordt aangeboden, maar het resultaat is vaak wat magertjes, geen grote waterval maar een klein straaltje even onder de douche.

Ik heb helaas nog niemand gevonden die dat gewoon flink over me heen laat lopen, laat staan om daarna direct te gaan neuken.

Dus wordt wel veel aangeboden, maar denk met weinig kwaliteit.

Grtz.
R.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
RG52RR zei:
Hi,

Ik heb helaas nog niemand gevonden die dat gewoon flink over me heen laat lopen, laat staan om daarna direct te gaan neuken.
Waar je zoekt, weet ik niet, maar je hebt dan toch nog niet 'goed' gezocht. Er zijn talrijke dames die het 'flink' doen, uiteraard op voorwaarde dat ze op dat ogenblik ook 'kunnen'. Maar dat is een kwestie van afspreken vooraf.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Half 't Schipperskwartier in Antwerpen pist op u als je t vraagt. De ene al wat geiler dan de andere. Er zijn er bij die maar een beetje druppelen, maar er zijn er ook die voluit alles laten lopen. Soms proberen ze d'r extra geld voor te vragen, maar bij veel is het gewoon in de date mogelijk. Je moet natuurlijk wel bedenken dat je in de standaard 20 minuten niet "alles" kunt doen. Als je bv plasseks vraagt, dan moeten die meisjes meestal iets nemen om er onder te leggen, en achteraf moet er wat opgekuist worden. Als je dan ook nog eens lekker wil neuken, blijft er voor de rest niet veel tijd meer over als je maar standaard 50 euro betaalt bv.

Geilegast

Snuffelaar
3 jan 2020
13
0
Albert heb je goede persoonlijke ervaringen met dvp's die alles voluit laten lopen? Anders mag je me zeker tippen welke de moeite waard is voor een golden shower, wil ik daar ook wel eens gedaan hebben 😉

Farbautia

Snuffelaar
12 okt 2020
6
6
Ik ga meestal naar meesteres Christel in Amersfoort die doet dat erg goed. Neuken is wel met condoom

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
nocover zei:
Veel dames bieden het aan in hun advertentie, echter de meeste doen het niet.

In mijn ervaring doen de meeste dames het wel, zelfs als ze het niet in hun advertentie aanbieden. Het enthousiasme waarmee ze het doen varieert wel, de hoeveelheid ook. Als het niet in hun advertentie staat, doen ze het soms ook niet de eerste keer dat je ze ziet, maar vaak dan wel de tweede of derde keer.

Terug
Naar boven