Vrouw anaal fisten

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
beezie zei:
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lieve-mannenwelkomallemaal.html
300€..... net iets (100€) teveel, gezien haar leeftijd, en dan staat er nog niets bij over nzc.

Ik heb in mijn (sex)leven maar één vrouw anaal gefist. Dan wel tot elleboog diep. Een 30 jarige Aziatische uit Singapore die enkele jaren geleden af en toe naar Keulen kwam voor gangbangs en solo dates. De sex was zeer extreem en alles bare. Spijtig genoeg verleden tijd.
Die Cilou zou ik wel eens willen proberen, maar ik vind ook dat €300 een beetje veel is voor een vrouw die zegt 48 jaar te zijn. Meestal mag je daar nog eens 10 jaar bijtellen. En dan weten we inderdaad zelfs nog niet of ze het bare doet. Ben toch nieuwsgierig.

daster

Toogplakker
11 mrt 2017
88
3
kraassy zei:
beezie zei:
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lieve-mannenwelkomallemaal.html
300€..... net iets (100€) teveel, gezien haar leeftijd, en dan staat er nog niets bij over nzc.

Ik heb in mijn (sex)leven maar één vrouw anaal gefist. Dan wel tot elleboog diep. Een 30 jarige Aziatische uit Singapore die enkele jaren geleden af en toe naar Keulen kwam voor gangbangs en solo dates. De sex was zeer extreem en alles bare. Spijtig genoeg verleden tijd.
Die Cilou zou ik wel eens willen proberen, maar ik vind ook dat €300 een beetje veel is voor een vrouw die zegt 48 jaar te zijn. Meestal mag je daar nog eens 10 jaar bijtellen. En dan weten we inderdaad zelfs nog niet of ze het bare doet. Ben toch nieuwsgierig.

Elleboog diep😍daar kan ik alleen van fantaseren en helaas alleen op film zien!wat zou ik dat geil vinden🙂

A

Anonymous

Guest
Persoonlijk denk ik dat het makkelijker is om met z'n allen te investeren in een onderdanige en/of anaalgeile vrouw en haar regelmatig/vaak anaal te gebruiken en steeds verder op te rekken.

Zelf spreek ik al een tijdje met dezelfde meid af en gaat anaal steeds beter en kan ze beetje bij beetje ook meer hebben maar het is een traag proces.

Als er meer mannen zijn die dezelfde meid regelmatig anaal gebruiken en oprekken dan wordt het proces versneld.

Dus als er mannen zijn die bereidt zijn om te investeren in een meid/vrouw dan hoor ik het graag!

Hieronder een paar foto's van de meid in kwestie:

A

Anonymous

Guest
Je kan mij een privébericht sturen of via KIK: GeileMan78.

Zelf zit ik in Zuid-Holland en als iemand anders nog een meid/vrouw heeft om in te investeren dan hoor ik het graag!

daster

Toogplakker
11 mrt 2017
88
3
Geile Man zei:
Persoonlijk denk ik dat het makkelijker is om met z'n allen te investeren in een onderdanige en/of anaalgeile vrouw en haar regelmatig/vaak anaal te gebruiken en steeds verder op te rekken.

Zelf spreek ik al een tijdje met dezelfde meid af en gaat anaal steeds beter en kan ze beetje bij beetje ook meer hebben maar het is een traag proces.

Als er meer mannen zijn die dezelfde meid regelmatig anaal gebruiken en oprekken dan wordt het proces versneld.

Dus als er mannen zijn die bereidt zijn om te investeren in een meid/vrouw dan hoor ik het graag!

Hieronder een paar foto's van de meid in kwestie:

Ze ziet er goed uit van de achterkant,wat uiteraard belangrijk is bij anaal fisten!!heb toch een paar vraagjes?!ik heb best wel wat ervaring(prive)in anaal fisten meedere vrouwen daar in gehad!!ook op de dames die daar geld voor vragen(1)ontvangt helaas😭niet meer!ik bezoek nu 1 enkele dame die dat toelaat,maar ik mag dat hier helaas niet posten!?!dus doe ik dat ook niet!heb haar dat ook beloofd(wil niet teveel over kwijt)echter heb ik nu de smaak te pakken en wil ik meer!hierbij mijn vraag!is de dame in kwestie bereid om uiteindelijk anaal te gefist gaan worden?en wat is de huidige stand van wat zij tot nu toe kam hebben??voorbeeld!!3vingers? 4 vingers?....?uiteindlijk is de doel tot de pols!!!

MarcB20

Toogplakker
1 okt 2015
109
36
Helaas reageren ze nergens op, had ze ook al bericht via KIK gestuurd (3 weken geleden), ook daar nog niet gelezen, alsmede op chatgirl (3 weken geleden) ook daar hebben ze het bericht nog niet gelezen

MarcB20

Toogplakker
1 okt 2015
109
36
Heb contact gehad met haar....

500,- voor een uurtje en ze is nog lelijk ook

vind ik toch teveel

daster

Toogplakker
11 mrt 2017
88
3
MarcB20 zei:
Heb contact gehad met haar....

500,- voor een uurtje en ze is nog lelijk ook

vind ik toch teveel

😂🙈zo een vermoeden had ik al(lelijk),als je haar achterkant bekijkt(foto)verbaasd dat mij niets!😫wel treurig!!weer opzoek naar een ander helaas!!

daster

Toogplakker
11 mrt 2017
88
3
Heren!!zo nu en dan krijg ik een prive bericht dat er een mogelijkheid is om een dame anaal te fisten!!echter komt het eigenlijk nooit tot een daadwerkelijke date??!!dus bij deze hou ik mij nog steeds aan bevolen!!ik weet dat er dames zijn die het doen!!ik doe het namelijk al met iemand maar mag dat helaas niet doorgeven(sorry)!maar wil zoveel mogelijk vrouwen anaal fisten!thx

Terug
Naar boven