Vrouw anaal fisten

MarcB20

Toogplakker
1 okt 2015
109
36
Is er hier iemand die een adresje heeft van een vrouw die zich anaal laat fisten en zich bare laat neuken?

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Ik vind mezelf behoorlijk vrijdenkend, maar anaal fisten vind ik redelijk ziek :shock:

daster

Toogplakker
11 mrt 2017
88
3
ik heb het al paar keer gedaan mega geil,maar heel moeilijk te reglen...dus ik ben er ook voor in :D :lol:

A

Anonymous

Guest
Het is iets wat nog op mijn lijstje staat dus hoor het graag als er een dame is die zich anaal laat fisten.

A

Anonymous

Guest
enkele jaren terug kon je Vinnie ontmoeten in't Rozenhofke. Die kikte op anaal en vaginaal fisten. Ik weet niet of ze er nu nog komt. (ben zelf al geruime tijd niet meer in Herentals geweest)

Gary

Toogplakker
9 jan 2017
45
1
Iemand ervaring met het geven van anaal fisting?
Op het internet waaronder xhamster.com stikt het van de filmpjes. Maar ik kan niemand vinden via de regulier sites zoals kinky.nl.
Lijkt me geil om een keer uit te proberen bij een gewillige dame of vrouwelijke shemale. Heeft er iemand een tip voor me? Dank alvast ;)

A

Anonymous

Guest
Een tip bij voorkeur voor de Limburg en of Vl. Brabant.....
Thx

MarcB20

Toogplakker
1 okt 2015
109
36
Vandaag door een vrouwtje diep geneukt met d'r billen naar me toe... terwijl ze me aan het berijden was 4 vingers in haar heerlijke kont gestopt.... beetje oefening en de 5e gaat er binnenkort ook in.....

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
MarcB20 zei:
Vandaag door een vrouwtje diep geneukt met d'r billen naar me toe... terwijl ze me aan het berijden was 4 vingers in haar heerlijke kont gestopt.... beetje oefening en de 5e gaat er binnenkort ook in.....

Naam en rugnummer?

peter088

Toogplakker
27 jun 2015
66
18
kijk maar eens naar Cilou (48) uit Limburg via Redlights - Ze heeft het alvast in haar adv. staan
gr. P.

Terug
Naar boven