Vroegere chats op pandora

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
84
92
Hallo iedereen..
Ik vroeg mij af of jullie nog de chatboxen herinneren zo rond het jaar 1999 -2000.
Toen was telenet nog niet lang actief in Oost-vlaanderen, en via een vriend kwam ik terecht op chat pandora.
Als ik me goed herinner zat ik meestal in de kamer 40+, waar menigeen een nickname had, en er maar op los kon chatten.
Af en toe werd er ook een chatmeeting georganiseerd, en dit was meestal in het Mechelse... de naam van de café schiet me nu niet te binnen, maar ik heb er meerdere keren geweest, ook op andere locaties gebeurde dit regelmatig.
Je kon er ook in privé kamers chatten met iemand die je wou alleen spreken, daar werden dan de meeste afspraakjes gelegd.
Zelf heb ik er verschillende gedaan, leuke tijden waren het.
maar de keerzijde van de medaille was dat er meerdere koppels uiteengegaan zijn, dit herinner ik mij nog goed.
Zo was er een dametje van rond de 35, haar man had iemand anders leren kennen op de chat pandora, en met haar vriendin kwamen ze samen naar de chatmeeting.
Foto's werden niet gedeeld, enkel telefoonnummers.
Dus op de chatmeeting kreeg je een naamkaartje opgespeld met daarop je "nickname".
Ik was er met mijn toenmalige vrouw, die niet in de chatroom zat, ze vond het maar niks, maar ze kon mij natuurlijk niet alleen laten gaan.
Ik weet nog dat ik op een moment benaderd werd door 2 vrouwen, die vroegen , ben jij "....." ?? Het bleek het dametje te zijn die net single geworden was.
Ik bevestigde graag, en wees naar mijn naamkaartje, ik stelde ze ook voor aan mijn vrouw, en ik zag direct de teleurstelling op hun gezicht, dat ik niet alleen gekomen ben.
het waren 2 mooie rijpe grieten.
Na het weekend waren we terug in de chatroom en één van hun vertelde me dat ze het jammer vonden dat ik niet alleen was, ze hadden allebei al plannen om veel plezier te maken met mij, maar omdat ik gehuwd was ( dit wisten ze nochtans, ik had dit niet verzwegen) vonden ze het te riskant.
Bon, met andere afspraakjes had ik dan wel geluk, met ééntje een afspraak gemaakt in het station Bxl noord, en vandaar naar studio europe voor 6 uurtjes.
2 rondjes klaargemaakt zonder cd.
Het is maar bij 1 afspraak gebleven.
Een andere griet dan, via sms afspraak in het motel langs de E19 te Drogenbos/Ruisbroek.
Kamer betaald , was 80 euro, en samen het bed op.
Tongzoenen, uitkleden, ik was fris gewassen, en dacht dat ze ook wel hetzelfde zou gedaan hebben, echter toen ik wou beffen....hhhmmm, nee laat maar , ik was rapper terug boven dan naar onder.
Erop gekropen, mijn ding gedaan en weer weg. nadien niks meer gehoord. Beter zo...
andere verhalen zijn er ook, maar simpel, gewoon sms, afspreken in Bxl noord of zuid, 1 keer in Gent, maar veel soeps was het echt nooit.
Daarna is het compleet stil gevallen, geen meetings meer, dames werden te streng of wat dan ook...
Hopelijk is er iemand die ook zulke momenten beleefd heeft.
Laat het maar horen jongens...

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Ik ben iets later begonnen met chatten toen heette dat Place to be dacht ik en TMF en Donna chat had je ook. Indertijd waren het zeer druk bezochte sites.

Ik had al geneukt zonder condoom, maar de drang naar meer seks was groter en die Chatboxen gaven me daarin een boost. Daten via 'den chat' ging zeer vlotjes en ik heb toen zeer veel kunnen daten en neuken en altijd zonder condoom.

Uitschieters voor mij via de chat waren een date als 18 jarige met een vrouw van bijna 60 in De Kempen en eentje van 56 in Blankenberge.

Via den chat geleidelijk ook prostitutie beginnen ontdekken *good memories*

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Donna & tmf chats waren goudmijnen. Nu zitten ze allemaal op OF waar simpele duiven hun geld geven zonder dat ze waarlijk aan het werk moeten.

Terug
Naar boven