vraagje over gangbang

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Mijn vriendin kwam net naar mij met een vraag.
Maar ik kan het antwoord niet goed formuleren.

Zij vraagt zich af wat mannen drijft om naar een gangbang te gaan?
En dan gaat het niet perce om bare gangbangs gewoon om gangbangs in het algemeen?

Ik ga zelf ook graag naar gangbangs maar kan geen antwoord formuleren.

Grzz
Barefan

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Zoveel bezoekers zoveel motieven denk ik. Persoonlijk vind ik groepsex en gangbang/bukkake sessies veel geiler dan 1:1 sessies. Vind het zelf super geil om een dame met meerdere heren tegelijk te zien spelen (mits ze het zichtbaar met plezier doet) en persoonlijk mag ik ook graag naar stijve en spuitende pikken kijken dus visueel kom ik met een beetje goede wil aardig aan mijn trekken (een bi gangbang zou wat mij betreft helemaal ideaal zijn want eerlijk gezegd baal ik als een stekker dat al die heerlijke pikken in de regel alleen maar voor de dames bestemd zijn). Ik val al met al dus vooral op glimmende dingen van natuurlijke oorsprong zijnde pretoogjes en sperma (mag graag ondergespoten gangbangdames schoon likken en/of een spermazoen met ze uit wisselen).

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zij vraagt zich af wat mannen drijft om naar een gangbang te gaan?
En dan gaat het niet perce om bare gangbangs gewoon om gangbangs in het algemeen?

Misschien speelt het stukje " onderdanig " ( de vrouw dus) mee, en de fantasie die je waarmaakt die je thuis " meestal" niet krijgt ?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik heb al een aantal (bare) gangbangs meegemaakt. Tsja de vraag waarom. Vooral was het eerst nieuwsgierigheid. Kijken of ik het het zelf wel kon met zoveel mannen erbij en het maakte het specialer als de dame er ook van genoot. Voor mij heeft het niets met onderdanigheid te maken. Eigenlijk vond ik het wel geil en nat als wat Enyoerik zegt is het leuk om te zien hoe andere mannen klaarkomen maar geiler vind ik hoe je ziet dat zo een dame geneukt wordt. Het werd lekkerder toen ik bare gangbangs had ervaren. Ik vind het wel wat hebben om een een net gevulde dame te neuken.
Nu al een paar keer metveen vaste dame een trio meegemaakt en ik betrap me er zelf op hoe geil ik het vind om te zien hoe ze echt ligt te genieten. Voor de zomer werd het per ongeluk een kwartetje en ik was al klaargekomen in haar maar het wond me zo op dat ik al snel weer een harde kreeg en ze me klaar trok. Daarbij pijpte ik ook even een van de deelnemers en ook dat was niet onprettig. Nu staat er voor a.s. Vrijdag een gb met haar gepland max 6 man. De dame kijkt er naar uit hoewel het voor haar de eerste keer is met zoveel man en ik kijk er ook zekers naar uit. Heb der gezegd je zal minimaal 10 x gevuld worden. Allleen het idee al doet hem spntaan steigeren.
Maar 1 op 1 blijft wel mijn voorkeur houden. :)

Guus1960

Snuffelaar
7 apr 2015
23
0
Ik kan natuurlijk alleen mijn "gevoel" wat ik heb bij een bare gangbang opschrijven. Ik begin met een vraagje aan jullie. Zouden jullie niet zelf de ene vrouw na de andere willen neuken en volspuiten ? Echter, omdat we na een het klaarkomen een hersteltijd moeten inlassen, lukt dit niet. Vrouwen hebben dat probleem niet en voor hen opent zich de mogelijkheid om met meerdere mannen na elkaar gemeenschap te hebben. Voor een man is het opwindend om aanwezig te zijn bij zo'n bare gangbang. Ik denk dat die opwinding deels te maken heeft met de geheime wens om de vrouw zelf vaak te neuken. Ook speelt het genot van de vrouw een belangrijke rol. Een vrouw die een goede gangbang heeft meegemaakt zal dit vaker willen, is mijn ervaring. Tenslotte vind ze vaker en meer bevrediging bij meerdere mannen na elkaar dan bij een enkele partner. Mijn ervaringen met bare gangbangs gaan zo'n 20 jaar terug maar zou er wat voor over hebben om weer eens mee te doen :p

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Voor mij is een GB niet echt zo leuk.
Vaker gezien dat mannen elkaar wegdrukken. (haantjes!)
Veel mannen ruiken niet fris.

Het in een volgespoten kutje neuken is in principe wel erg geil.
Het is de basis geilheid om het zaad van je voorganger weg te slepen met jouw top en er jouw zaad voor zo ver dat gaat voor in de plaats te krijgen.
Basic oerinstinct! En bij zo'n bare GB zit je helemaal in je oertijd!

Wel sloppy-second gedaan als je de voorgaande man vertrouwd. :)
Erg leuk als je na de vaste vriend je zaakje mag doen.

Ook geregeld de spits afgebeten en het eerste kwakje gedaan...

Noorman

Denise

Toogplakker
21 dec 2016
66
18
De vraag aan mij is of ik kan aanvullen wat er leuk is aan een GangBang !!!
Nou ik denk dat het leuk is of niet aan de dame zelf ligt.
Je vind het wat of niet.
Voor mij is het wel even geleden omdat ik geen passende ruimte hiervoor meer had en ik vaak heel veel aanmeldingen had maar er uiteindelijk maar een paar op kwamen dagen.
Ik moet wel zeggen dat het mij altijd zeer bevallen is en zeker de Bare GB's
Het haantjes gedrag en dat de mannen elkaar weg drukken heb ik nooit ervaren.
3 a 4 mannen kunnen toch zeker tegelijk van mij genieten en gebruik maken.
dus als ik een redelijke gb had met een man of 10 moesten er wel altijd een paar op hun beurt wachten.
Maar mijn ervaring is dat kijken voor een man ook leuk en lekker is.
Ik zelf ervaar het als een groot genot.
Ik ben zelf niet een luidruchtig persoon, ik hou ook niet van dat nep kreunen.
Ik ken veel dames en weet dat de luidruchtigste het minst genieten.
Ik kom zeker op een gb meerdere malen klaar en mits goed gedaan kan het ook behoorlijk nat worden door mij.
Ik heb best veel gb's gedaan en er zullen hier best mannen zijn die ook van mij gebruik gemaakt hebben.
Misschien zijn er nog wel meer dames die hier hun ervaring willen delen.( hoewel ik hier niet veel dames tegen kom)
Het zijn hoofdzakelijk mannen(met heel veel ervaring !!!!)
Maar wie weet doe ik in de toekomst nog wel eens een bare GB.
Uitraad kan ik prive wel 2 of 3 mannen tegelijk ontvangen dus mocht daar ooit behoefte aan zijn !!!

Liefs Denise XXXX

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Denise zei:
Ik zelf ervaar het als een groot genot.
Ik ben zelf niet een luidruchtig persoon, ik hou ook niet van dat nep kreunen.
Ik ken veel dames en weet dat de luidruchtigste het minst genieten.

Precies het soort dame waar ik van hou, nep kreunen/genieten is voor mij een van de grootste afknappers. Ben zelf overigens ook regelmatig het middelpunt van een gang- of blowbang (ben pansexueel en regelmatig actief als tv dame) en geniet daar altijd met volle teugen van.

13 mei 2015
1.163
462
Denise zei:
...
Maar wie weet doe ik in de toekomst nog wel eens een bare GB.
Uitraad kan ik prive wel 2 of 3 mannen tegelijk ontvangen dus mocht daar ooit behoefte aan zijn !!!

Liefs Denise XXXX

Daar kijk ik al naar uit! ;) :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nu staat er voor a.s. Vrijdag een gb met haar gepland max 6 man. De dame kijkt er naar uit hoewel het voor haar de eerste keer is met zoveel man en ik kijk er ook zekers naar uit. Heb der gezegd je zal minimaal 10 x gevuld worden. Alleen het idee al doet hem spontaan steigeren.

En zou denk je het voor elkaar te hebben en genoeg man te hebben voor a.s. vrijdag en zo zijn er door omstandigheden altijd afvallers. :roll:
Dus indien er nog iemand zin hebt in een 30 jarige lieve donkere meid om lekker vol te spuiten a.s. vrijdag vanaf 9.15 uur in de ochtend stuur me maar een pb voor meer info :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nu staat er voor a.s. Vrijdag een gb met haar gepland max 6 man. De dame kijkt er naar uit hoewel het voor haar de eerste keer is met zoveel man en ik kijk er ook zekers naar uit. Heb der gezegd je zal minimaal 10 x gevuld worden. Alleen het idee al doet hem spontaan steigeren.

En zou denk je het voor elkaar te hebben en genoeg man te hebben voor a.s. vrijdag en zo zijn er door omstandigheden altijd afvallers. :roll:
Dus indien er nog iemand zin hebt in een 30 jarige lieve donkere meid om lekker vol te spuiten a.s. vrijdag vanaf 9.15 uur in de ochtend in Rotterdam stuur me maar een pb voor meer info :)

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
lekker ding zei:

Dus indien er nog iemand zin hebt in een 30 jarige lieve donkere meid om lekker vol te spuiten a.s. vrijdag vanaf 9.15 uur in de ochtend in Rotterdam stuur me maar een pb voor meer info :)

Wat kost het

pieter1989

Toogplakker
29 apr 2016
185
9
De reden dat ik fan ben van bare gangbangs is tweeledig.
Ik vind het geil om andere mannen een vrouw bare te zien nemen en in haar klaarkomen wetende dat ik haar hierna ook nog ga nemen.
Anderzijds neuk ik graag een poesje waar het sperma uit loopt tijdens het vrijen.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Dat is een heel geil gezicht ja :D ik ben zelf nog nooit bij een bare gangbang aanwezig geweest of mee gedaan te hebben. Is er nooit van gekomen :cool:

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Dé reden voor mij om een aantal keer een barebang bezocht te hebben is dat ik het een super geile gedachte vind dat een meid zich gewillig door meerdere gasten vol laat spuiten en dat ik vervolgens een goede creampie kan neuken!

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
"Anderzijds neuk ik graag een poesje waar het sperma uit loopt tijdens het vrijen."'
Wat is hier "'Anderzijds" aan, Pieter?
(taalkwestie ;) )

Noorman

Terug
Naar boven